*F* Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Ansett en du ikke har noe følelsesmessig forhold til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 ja har andre mods også, som ikke får noe i grunn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 det er bare helt vanlige brukere som jeg gir rettigheter til Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Enda en grunn til å ikke betale fyren. Hvorfor i alle dager betale én som gjør den samme jobben som alle andre som ikke får betalt? Altså, jeg tar gjerne imot pengene dine altså. Bare send meg en PM du, så skal du få bankkontonummeret mitt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Det er en kommersiell chat, det er ikke urimelig å betale for moderering Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 fordi det er forskjell på kvaliteten til modene og det er en fordel å ha noen som man stoler på Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Det er en kommersiell chat, det er ikke urimelig å betale for modereringNei, det er frivillige individer som deltar i chatten som kan være moderatorer. Blir som å betale for moderatorene her. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Det er en kommersiell chat, det er ikke urimelig å betale for modereringNei, det er frivillige individer som deltar i chatten som kan være moderatorer. Blir som å betale for moderatorene her. hadde ikke vært noe galt i å betale de her også. Ihvertfal ikke nå som diskusjon.no har gått fra ildsjelprosjekt til kommersiell virksomhet Endret 25. november 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 dessuten er nok jobben som moderator på en camside litt mer intensiv men det går fint sa hva jeg mente and everything is fine Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 hadde ikke vært noe galt i å betale de her også.Ihvertfal ikke nå som diskusjon.no har gått fra ildsjelprosjekt til kommersiell virksomhet "Nå" er å ta noe veldig i. Hardware.no (som paraplyside) har vært drevet kommersielt i maaange år. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) La meg si det på denne måten, han hjelper med å moderere chatten din, det er greit. Men da er han veldig sjalu hvis han ikke vil at du skal jobbe der, samtidig som han hjelper deg på samme websida. Han vil ikke at du skal gjøre det du gjør fordi han vil ha deg for seg selv. Det er det som er problemet med å involvere seg for mye i folk på "jobb". Blir bare et helvetes drama ut av det. Den moderatorfunksjonen er forøvrig ganske ny, og modellene klarte seg helt fint uten før. Endret 25. november 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 kanskje det var mindre troll før da men ja han har sagt han er sjalu, og at det hadde vært letttere å akseptere det hvis vi møtte regelmessig irl Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Haha. Fyren er kåt på deg, ikke noe mer. Hold deg LANGT unna. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) kanskje det var mindre troll før da men ja han har sagt han er sjalu, og at det hadde vært letttere å akseptere det hvis vi møtte regelmessig irl ikke gjør det, men du kan f.eks. si han kan få en time gratis skype ellernoe med deg. Karer blir lett forelska i camgirl-favoritten sin, men du må ikke la han få gjøre som han vil fordet. Nei det var ikke mindre troll før, de bare oppdaterte sidekoden for en stund siden og tillot moderatorer. Vil du gi han noe alle andre ikke får, gi han litt facetime på skype eller hangout. Ikke gratis camshow, men bare prat hvis han vil det. Ikke bøy deg i støvet bare fordi han vil det. Og hvertfall ikke gi han en del av pengene dine, det er jo helt på trynet. Hvis han er så sjalu bør han ikke henge på en camside der selve poenget er at modellene skal tjene penger på å vise seg frem. Kjenner jeg typen rett er han full av prat, men bruker ikke penger selv der? Altså er han ikke noe mere "verdt" enn alle de andre, han bare har moderator-funksjon i kanalen din. Du trenger ikke løpe etter fyren som en chihuaua fordet. Det kan fort føre til stalking og trusler og værre ting hvis du lar han komme for nær. Endret 25. november 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 nei han bruker ikke penger på folk der for han er fattig student Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Og derfor skal du betale han fordi han er så snill som er moderator for deg? Please. Han er kåt på deg, han har lyst på deg for seg selv, og han prøver å utnytte deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 det kan ikke dere vite men ja vet jo han er kåt på meg skulle vel bare mangle Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Det er meget stor sannsynlighet for at gutta har rett, Pessi. Du bør høre på dem. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Det er vel litt av konseptet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Hvis du ikke vil høre på oss uansett er det jo ingen vits å spørre om hjelp heller.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg