Sirslask Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den er akuratt sånne butikker jeg ikke liker. Hadde jeg bare kunnet handle på internet så Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den er akuratt sånne butikker jeg ikke liker. Hadde jeg bare kunnet handle på internet så Jaaa. Internett er en fin ting. Prøv å tvinge ham til å la deg handle på internett? Jeg elsker H&M, btw. Det er sånn verdens beste fysiske butikk. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den er akuratt sånne butikker jeg ikke liker, desutten er det ikke sånne butikker i Rjukan, bare sånne ikke fancy greier. Hadde jeg bare kunnet handle på internet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den er akuratt sånne butikker jeg ikke liker, desutten er det ikke sånne butikker i Rjukan, bare sånne ikke fancy greier. Hadde jeg bare kunnet handle på internet H&M er jo ikke fancy. Det er en billigkjede. o_O Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 "Jeg har forstått det slik at du har en avtale med Finn om forsentkomming og fravær og slik. Og det har jo vært en del slikt i det siste... Men, jeg har forstått det slik at du har lånekassen hengende over deg, så jeg skal ikke rapportere deg" - Læreren min Jeg DIGGER henne. =D Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Så H&M er ikke "fanzy" fordi det selges billige klær der? Når dikterte pris hvor "fanzy" noe er? Edit: Nå er ikke akkurat H&M butikken for meg heller, da de ikke har så alt for mange kule klær i min stil. Men det er jo irrellevant. Finner nok av dyre butikker som ikke selger fanzy klær. Som alle disse motebutikkene fulle av J. Lindeberg, La Coste og Tiger-klær, som etter min mening ikke har så mange kuøe klær. Endret 10. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Så H&M er ikke "fanzy" fordi det selges billige klær der? Når dikterte pris hvor "fanzy" noe er? H&M er ikke "fanzy" fordi de går på trend og ikke mote. (Ja, det er faktisk en forskjell, visstnok). x) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 H&M er jo ikke fancy. Det er en billigkjede. o_O Alikevel, bedre enn det som finnes av butikker her Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Så H&M er ikke "fanzy" fordi det selges billige klær der? Når dikterte pris hvor "fanzy" noe er? Ta en kikk på samfunnet. Ting som er regnet som fancy er type: Friis Company,Dolce and Gabbana, Lacoste, og annet som koster mye. Nemlig. For meg er fancy ting ting med masse farger og gøye mønstre og sånn. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Så det var ikke en drøm? Så Arinomi var faktisk på besøk i natt? Ja Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg driter i hva samfunnet dikterer at skal være fanzy. Samfunnet skal få lov til å si hva det vil. For meg er det ingen sammenheng mellom dyrt og fanzy. tvert imot. Jeg nekter å kjøpe bukser som koster over tusenlappen. Så kjøper som regel på salg. Jeg liker t-skjorter med fine motiver og artige mønstre. Dessuten er det viktig t de er komfortable. Denne moten med bukser som har mega-korte liv, som fører til at utstyret blir most hver gang man setter seg, er ikke akkurat noe jeg tar imot med åpne armer. Endret 10. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 For min del hater jeg å gå i noe som får meg til å se middels sivilisert ut. For ded som vet hvordan jeg kler meg til vanlig vet hva jeg snakker om Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg driter i hva samfunnet dikterer at skal være fanzy. *sukke henført* Jeg elsker den setningen der. ^^ Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Så dette er det nye SO? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg driter i hva samfunnet dikterer at skal være fanzy. Samfunnet skal få lov til å si hva det vil. For meg er det ingen sammenheng mellom dyrt og fanzy. tvert imot. Jeg nekter å kjøpe bukser som koster over tusenlappen. Så kjøper som regel på salg. Jeg liker t-skjorter med fine motiver og artige mønstre. Dessuten er det viktig t de er komfortable. Denne moten med bukser som har mega-korte liv, som fører til at utstyret blir most hver gang man setter seg, er ikke akkurat noe jeg tar imot med åpne armer. Jeg følger jo moten noe helt ekstremt, da. Så for min del så er bukser med lave liv en genial oppfinnelse. Jeg bare lurer, til dere som kjenner meg. Hvor ofte bruker jeg bukse? XD Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det betyr ikke at jeg kler meg som en dass. Er opptatt av å se oppegående ut, men stilen min velger jeg selv takk. Forstår meg ikke på alle flokkdyrene som må gå i like klær for ikke å skille seg ut. Hvem bryr seg om hva andre mennesker går i? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg følger jo moten noe helt ekstremt, da. Så for min del så er bukser med lave liv en genial oppfinnelse. Jeg bare lurer, til dere som kjenner meg. Hvor ofte bruker jeg bukse? XD Oftere enn du tror. Har sett deg noe helt sykt i bukse i det siste. o_O Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei vet du hva? Her var det dølt om morgenen. Ingen aktivitet. Kanskje spille Zombie-mod til Source istedenfor? Jævlig creepy mod forøvrig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Så H&M er ikke "fanzy" fordi det selges billige klær der? Når dikterte pris hvor "fanzy" noe er? Per min definisjon så er prisen en faktor av fancyness-en. Skal også nevnes at hvor fint/tøft/morsomt/whatever plagget er ikke har noe med graden av fancyness. -- Haha, dette var morsomt. Var i auditoriet for å fikse bilde fra laptop til prosjektor, og det endte med at jeg måtte bruke en bærbar fra en elev. Denne jenta hadde selvfølgelig bilder av venninner og gutter som bakgrunn, og dette ble blåst opp til 3*2 meter foran 60+ mennesker. Kniz och fniz från salen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg