Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) samfunnet er ikke tjent med folk som sover hele tiden En grunn til at Linda Thompson slo opp med Elvis var den bisarre døgnrytmen : en gang sto de opp kl 21 lol Kanskje var kosthold & døgnrytme like mye en faktor mht hans død. Litt pussig at Elvis døde så tidlig mens Ozzy eller Jake the Snake fremdeles er i live , de to har jo oxo kjørt i seg massive mengder med drugs men står enda. Endret 24. november 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Noen som har lyst til å date meg? Dusjer jevnlig. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Du glemte Lemmy Kilminster, som har tømt i seg så mye whiskey at han har ikke blod igjen i kroppen lengre. Enda et medisinsk mirakel. 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hvorfor kan man ikke se hvem som liker ett innlegg egentlig? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Tror det er for å hindre "circlejerking" eller tråder som bare er til for å skaffe pluss til hverandre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Du glemte Lemmy Kilminster, som har tømt i seg så mye whiskey at han har ikke blod igjen i kroppen lengre. Enda et medisinsk mirakel. Har nesten ikke peil på musikk......hva med han derre i Rolling Stones , Ronnie Wood eller hva han heter.......rimelig mye festing på den karen oxo. Går jo rykter at Bruce Lee døde av marihuana......men da er det nok "fremmedkomponenter" aka gift og ikke marihuanen selv som er farlig. I følge en klausul så kan ikke drugs bli nevnt i filmer om Bruce Lee , som f.eks "Dragon : BL story" Det er ingen hemmelighet at Lee drev på med marihuana på 60s sammen med McQueen og Coburn og senere i brownies (sågar hans kone dukket opp under Enter Dragon med hasj-kaker hun hadde bakt , lol) Trenger ikke en gang nevne wrestling.......Hogan drev på med både koks og weed under AWA perioden hvertfall. Endret 24. november 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Sikkert Keith Richard du mener. Iggy Pop var vel mye sånt og. Og Joe Walsh var full sammenhengende i 30 år sies det. Er tørrlagt nå men stemmen er nesten ubrukelig. Galne folk de rockerne 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Mulig det......syns jeg leste noe om at Wood er alkoholiker eller noe. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 ronnie er nok den mest viltre av dei these days. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Å herregud, eksamen neste uke, og det gikk ikke skikkelig opp for meg før i dag. Holder på å dø! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hei. Jeg har ikke hatt eksamen på 15 år 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Du glemte Lemmy Kilminster, som har tømt i seg så mye whiskey at han har ikke blod igjen i kroppen lengre. Enda et medisinsk mirakel. Har nesten ikke peil på musikk......hva med han derre i Rolling Stones , Ronnie Wood eller hva han heter.......rimelig mye festing på den karen oxo. Går jo rykter at Bruce Lee døde av marihuana......men da er det nok "fremmedkomponenter" aka gift og ikke marihuanen selv som er farlig. I følge en klausul så kan ikke drugs bli nevnt i filmer om Bruce Lee , som f.eks "Dragon : BL story" Det er ingen hemmelighet at Lee drev på med marihuana på 60s sammen med McQueen og Coburn og senere i brownies (sågar hans kone dukket opp under Enter Dragon med hasj-kaker hun hadde bakt , lol) Trenger ikke en gang nevne wrestling.......Hogan drev på med både koks og weed under AWA perioden hvertfall. Er det egentlig en offisiell rapport på hvordan Lee døde? Jeg har sett "dokufilmene" men det er jo bare forskjellige teorier virker det som. Hasj-ideen er vel at hjernen ekspanderte brått fordi han var allergisk mot marihuana. Men hvorfor skulle en helsefreak som Bruce begynne å røyke pot? Kanskje alle gjorde det på den tiden.. og forresten, neida jeg er ikke "asshole much", jeg har bare en litt rar sarkasme som er vanskelig å få frem i tekst Endret 24. november 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Å herregud, eksamen neste uke, og det gikk ikke skikkelig opp for meg før i dag. Holder på å dø!Uff da. Mandag 28. på deg også? 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hvilken idiot-NAVer er på +1-tokt nå? Å herregud, eksamen neste uke, og det gikk ikke skikkelig opp for meg før i dag. Holder på å dø! I hva da? 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Uff da. Mandag 28. på deg også? Er det en ekte dato? I hva da? Hjemmeeksamen i "bibliotek og samfunn" neste tirsdag, som antagelig er verdens kjedeligste fag. Relativt lett da, bare å argumentere litt for seg og slenge inn en del svada. Og så har jeg eksamen i "kunnskapsorganisasjon og gjenfinning" 12. desember, som er vanskelig Snufs. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 En episode supernatural før jeg skal vurdere å legge meg 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg har spist rosa ostekake nettopp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg