Kronidioten Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Man må nesten vite adressen til personen man skal sende gave til da. Jeg bryr meg ikke særlig om å oppgi sånt, jeg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Var forbauset over at det er "Lathias" som styrer med det der. når vi så hva datasmurf og noen skrev om hva han har gjort på her. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Var forbauset over at det er "Lathias" som styrer med det der. når vi så hva datasmurf og noen skrev om hva han har gjort på her. tenker du på? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Var forbauset over at det er "Lathias" som styrer med det der. når vi så hva datasmurf og noen skrev om hva han har gjort på her. Hva har han gjort? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Først og fremst at han holder med feil lag i England Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Finner ikke annet enn dette nå: "Latias er et troll" Men datasmurf skrev noe mer utfyllende om det for ikke så lenge siden. En annen ting er at han oppgir seg som kvinne, men ingen tror jo han er det.Han vil ikke svare på det heller, men det er hans sak selvsagt. Vet ikke hva/hvor mye som er i det jeg, men tenkte det er greit å gi beskjed Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg vil veldig gjerne være med, men nekter å oppgi adresse osv. så no way, jose. Skaffe deg postboks i nabobyen under en venninnes navn elns? 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg vil veldig gjerne være med, men nekter å oppgi adresse osv. så no way, jose. Skaffe deg postboks i nabobyen under en venninnes navn elns? Halve poenget med postboks er vel at man ikke trenger navn? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Ikke vet jeg, jeg har aldri brukt eller sendt til en postboks før. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 litt mye stress bare for en gavelek. velve, godnatt Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Tror jeg skal gi bort postbokser. 2 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 litt mye stress bare for en gavelek. velve, godnatt Sant nok... Står nok over jeg også. God natt, ja folkens. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Halve poenget med postboks er vel at man ikke trenger navn? Nope, de er faktisk registrert på deg som person. Ikke en grei måte å få shady pakker på. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Halve poenget med postboks er vel at man ikke trenger navn? Nope, de er faktisk registrert på deg som person. Ikke en grei måte å få shady pakker på. Ja, man trenger navn for å registrere den, men ikke for å sende til den. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Deilig, mandags morgen. Beste tiden av uka, endelig er den fæle helga over, og man kan ta fatt på jobb, med alt for lite søvn, og pøsende regn. Heldigvis er det hele 37,5 arbeidstimer før helga kommer igjen, og avbryter arbeidseuforien 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Regner du ikke lunchen som arbtid? Det verste jeg vet er å måtte høre på alt det uinteressante gnålet til folk i lunchen.. Definitivt arbeidstid. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Har 37,5 timer arbeidstid som er betalt. Lunchen er ikke obligatorisk, og må ikke være en halvtime lang, selv om de aller fleste tar seg det. Pleier å ta 10-15 minutter selv, for å kunne gå 15-20 minutter før. Fleksitid er fine greier! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Har 37,5 timer arbeidstid som er betalt. Lunchen er ikke obligatorisk, og må ikke være en halvtime lang, selv om de aller fleste tar seg det. Pleier å ta 10-15 minutter selv, for å kunne gå 15-20 minutter før. Fleksitid er fine greier! Jeg spiser litt imens jeg jobber midt på dagen, så går jeg 30 min før. Digg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Lunchpauser irriterer meg grenseløst, så jeg bruker tiden på å jobbe i stedet og har i stedet et knekkebrød eller en baguett liggende ved siden av meg hele arbeidsdagen som jeg småspiser litt på når jeg er sulten. For øvrig er det alltid interessant å oppdage at det er glatt ved at man sklir sidelengs ned en bakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg