Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig, mandags morgen. Beste tiden av uka, endelig er den fæle helga over, og man kan ta fatt på jobb, med alt for lite søvn, og pøsende regn. Heldigvis er det hele 37,5 arbeidstimer før helga kommer igjen, og avbryter arbeidseuforien :fun:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har 37,5 timer arbeidstid som er betalt. Lunchen er ikke obligatorisk, og må ikke være en halvtime lang, selv om de aller fleste tar seg det. Pleier å ta 10-15 minutter selv, for å kunne gå 15-20 minutter før. Fleksitid er fine greier!

Lenke til kommentar

Har 37,5 timer arbeidstid som er betalt. Lunchen er ikke obligatorisk, og må ikke være en halvtime lang, selv om de aller fleste tar seg det. Pleier å ta 10-15 minutter selv, for å kunne gå 15-20 minutter før. Fleksitid er fine greier!

Jeg spiser litt imens jeg jobber midt på dagen, så går jeg 30 min før. Digg.

Lenke til kommentar

Lunchpauser irriterer meg grenseløst, så jeg bruker tiden på å jobbe i stedet og har i stedet et knekkebrød eller en baguett liggende ved siden av meg hele arbeidsdagen som jeg småspiser litt på når jeg er sulten.

For øvrig er det alltid interessant å oppdage at det er glatt ved at man sklir sidelengs ned en bakke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...