Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MMA er en egen type kampsport, men den har litt fra alle andre kampsporter, om du skjønner.

Jada, jeg vet det. Mange MMA-sentere pleier likeså å lære bort en kombinasjon av to kampsporter, som feks kickboksing og juijitzu, mens andre lærer bort såkalt 'ren mma', hvor teknikkene er hentet fra alle mulige kampsporter. Jeg lurte på hvilke 'variant' du praktiserer, og etter svaret ditt å tyde regner jeg med det er sistnevnte? ;)

Jeg savner kampsport. Det var godt for sjela.

Lenke til kommentar

MMA er en egen type kampsport, men den har litt fra alle andre kampsporter, om du skjønner.

Jada, jeg vet det. Mange MMA-sentere pleier likeså å lære bort en kombinasjon av to kampsporter, som feks kickboksing og juijitzu, mens andre lærer bort såkalt 'ren mma', hvor teknikkene er hentet fra alle mulige kampsporter. Jeg lurte på hvilke 'variant' du praktiserer, og etter svaret ditt å tyde regner jeg med det er sistnevnte? ;)

Jeg savner kampsport. Det var godt for sjela.

Muay Thai og CCA.. Som er ren boksing. Men mest Muay Thai. Mamma er sånn jævlig god i Muay Thai, og alle i familien min i Thailand er det også, så det er vell DNA ^^

Endret av KinderLinda
Lenke til kommentar

Muay Thai og CCA.. Som er ren boksing. Men mest Muay Thai. Mamma er sånn jævlig god i Muay Thai, og alle i familien min i Thailand er det også, så det er vell DNA ^^

Bruker dere albue og kne-teknikker også, eller er det skyggesett i Norge?

Jeg har lenge fantasert om å dra på 3måneders Muay Thai-camp i Thailand. Problemet er at jeg ikke kan noen form for boksing. Det nærmeste i mitt arsenal er en og annen tae kwon do-teknikk, og vi vet alle hvor håpløst ubrukelige de stort sett er.

Lenke til kommentar

Så Bloodsport er REAL!!

Og myten om at alle asiatere kan kampsport er confirmed.

Du er den mest rasistiske personen jeg har møtt på internett, og du vet det ikke engang!

Bruker dere albue og kne-teknikker også, eller er det skyggesett i Norge?

Jeg har lenge fantasert om å dra på 3måneders Muay Thai-camp i Thailand. Problemet er at jeg ikke kan noen form for boksing. Det nærmeste i mitt arsenal er en og annen tae kwon do-teknikk, og vi vet alle hvor håpløst ubrukelige de stort sett er.

Vi bruker ikke det i Norge. Det er fortsatt ikke lov å lære bort MMA i Norge, så vi må bare lure oss bort med Thai KWon DOOOOEEE osv-navn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...