KinderLinda Returns Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Huff.. Vil ikke på jobb idag :/ Vil egentlig bare ligge på sofan til' dawn. Du har ikke helt den klassiske PT holdningen ser jeg Til vanlig har jeg det jo. Til og med astronauter føler vell for å gå på bar bakke og kjenne tyngdekraft i pungen en gang i blandt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Du har ikke helt den klassiske PT holdningen ser jegAlle har vel en nededag i blant. Helt vanlig det. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Okeyokey, jeg trenger hjelp.. Vurdere å skrive en tråd om det, menmen.Jeg har 3 jenter som jobber med/for meg. Siden jeg er "sjef" nesten hver dag, er det min jobb å passe på hva de driver med, og hvordan de gjør jobben sin osv. Siden sjefen nesten aldri er på jobb, så er det min jobb å rapportere til henne om hvordan de ansatte gjør det. Whatever, her er spørsmålet:De 3 jentene er supersnille og kjekke, og vi har et kjempegodt arbeidsmiljø. Problemet er at de er veldig late, og lærer aldri. De sitter ofte på en stol og titter på mobilen og gjør ting feil selv om jeg har vist dem hvordan det skal gjøres flere ganger. Jeg har sagt ifra mange ganger på en vennlig måte at de må skjerpe seg, og frykter at om jeg tar fram sinna-stemma og kjefter på de, at det da vil gjøre meg til den type sjef som alle hater osv.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Du er sjefen deres, ikke bestisen deres. Ta på deg sinnastemmen. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Du er sjefen deres, ikke bestisen deres. Ta på deg sinnastemmen. Men det er jo ikke min feil.. Jeg kan på ingen måte komme i trøbbel om jeg fortsetter å være "bestiss." Så hvorfor skal jeg si fra da? De jobber forresten ti ganger hardere når sjefen er her, som er 2-3 timer i uka. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Fordi det er jobben din så lenge du har ansvaret for dem. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg kan på ingen måte komme i trøbbel om jeg fortsetter å være "bestiss."Du kommer i trøbbel med samvittigheten din. Du får spørre sjefen din hva du skal gjøre med dette. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Og sjefen din er sjefen deres igjen. Om de jobber hardere da sjefen din viser seg, er fordi de ikke respekterer deg. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Og sjefen din er sjefen deres igjen. Om de jobber hardere da sjefen din viser seg, er fordi de ikke respekterer deg. Jeg vil jo ikke bli sett på som "sjefen" da.. Tenk så teit om de liksom skulle si sånn "Pssst, Linda kommer, gjem telefonen!" Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Det er du som er sjefen ders og da bør du sette deg i respekt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Det er ulempen med å være noens sjef; du kan måtte gjøre upopulære ting. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Her er jeg enig med oOF, uansett hvor ubehagelig det måtte være. Jeg beklager, Linda. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Tenk så teit om de liksom skulle si sånn "Pssst, Linda kommer, gjem telefonen!"Du må få dem til å skjønne at at de må gjemme telefonen uavhengig av om noen ser dem. Gjør sånn at de får sånne øyne inni hodet: Endret 21. november 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 hvordan ødelegger man sin gagrefleks Bare stapp ting nedi der hele tiden til du ikke lenger gagger over å ha ting nedi der. Selv pleide jeg å stappe fingre nedi der når jeg visste jeg hadde drukket for mye og måtte få ut litt. Var svært praktisk da jeg begynte å pusse tunga og delene bakover der, men henger fortsatt i, slik at jeg ikke lenger kan stappe fingrene i halsen for å spy. Oo cool Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Jula legges ned i år , i stedet feires 8. januar med dertil peanøttsmørbrød og "polksalat".......ja , sånn er det bare ! I stedet for å sende opp raketter tar vi ut sinnet på et par TV-apparater....er så mye drit på TV'n uansett , hagle eller revolver....valget er ditt Endret 21. november 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Og sjefen din er sjefen deres igjen. Om de jobber hardere da sjefen din viser seg, er fordi de ikke respekterer deg. Jeg vil jo ikke bli sett på som "sjefen" da.. Tenk så teit om de liksom skulle si sånn "Pssst, Linda kommer, gjem telefonen!" Ta en hvit en. Si at du vil gjøre dem en tjeneste og tipse dem om at det har kommet klager på at de ikke gjør jobben sin bra nok, og at du sier ifra fordi du liker dem så godt og ikke vil miste dem som kollegaer. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Fy fader, så bra klarer ikke jeg å lyge. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Og sjefen din er sjefen deres igjen. Om de jobber hardere da sjefen din viser seg, er fordi de ikke respekterer deg.Jeg vil jo ikke bli sett på som "sjefen" da.. Tenk så teit om de liksom skulle si sånn "Pssst, Linda kommer, gjem telefonen!" Ta en hvit en. Si at du vil gjøre dem en tjeneste og tipse dem om at det har kommet klager på at de ikke gjør jobben sin bra nok, og at du sier ifra fordi du liker dem så godt og ikke vil miste dem som kollegaer. Serru, NÅ er dere hjelpsomme. Må gulinger til for å få de rette svara, tydeligvis. Takk Darkness, det var en kjempegod ide! (Jeg spøker, resten, takk for alle svar) 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Skulle være "sjef" for en gjeng på jobb engang jeg også. Verste jeg har opplevd på arbeide, aldri mer tenkte jeg. Men da hadde jeg sjefer over meg også da, og det var som å bli mobbet både ovenfra og nedenfra. Nei sjef passet jeg ikke til det er helt sikkert. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 bonus: Pek ut en spesifikk kunde som du sier sladret, det kan bli morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg