Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

En psykolog kalte meg simpel, men det var fordi han var dansk og mamma sa i fra lol

Men jeg skjønte det ikke da så ingen skade skjedd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Ps begynner neten å lure når læreren banker på rommet jeg sitter i og åpner døra bittelitt og spør om jeg er anstendig kledd

Ler skulle jeg ikke være det liksom typisk meg å kle av meg med en gang jeg får 15 minutt for meg selv as

Lenke til kommentar

Ps begynner neten å lure når læreren banker på rommet jeg sitter i og åpner døra bittelitt og spør om jeg er anstendig kledd

Ler skulle jeg ikke være det liksom typisk meg å kle av meg med en gang jeg får 15 minutt for meg selv as

Kanskje læreren har funnet kanalen din?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gah, er det alt jeg er? En simpel blomsterpotte? :o

Når du først skal være opphengt i språk, så bruk i det minste ordet simpel på riktig måte.

http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=+simpel&bokmaal=+&ordbok=begge

:fun:

Dette har jeg også irritert meg over på et annet forum jeg er medlem. Engelske betegnelser griper om seg. "Simple" på engelsk er IKKE det samme som "simpel" på norsk. Et annet ord er "nipler", gjerne skrevet "nippler", for brystvorter. Altså, "nipple" og "nippel" er ikke det samme.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Neppe. Du er på en nettside med over 1000 andre camrom, du har blokket norske IP'r fra å se rommet ditt. Sjansen er så mikroskopisk liten.

Ja, men man vet aldri

Har ikke blokket ip på alle

Lenke til kommentar

Gah, er det alt jeg er? En simpel blomsterpotte? :o

Når du først skal være opphengt i språk, så bruk i det minste ordet simpel på riktig måte.

http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=+simpel&bokmaal=+&ordbok=begge

:fun:

Dette har jeg også irritert meg over på et annet forum jeg er medlem. Engelske betegnelser griper om seg. "Simple" på engelsk er IKKE det samme som "simpel" på norsk. Et annet ord er "nipler", gjerne skrevet "nippler", for brystvorter. Altså, "nipple" og "nippel" er ikke det samme.

Så mange enkle brystvorter der du henger på internett, Hermosa?

3d1da37a4782ab73cd58ddf556046830.jpg

Lenke til kommentar

Det har selvagt med å gjøre at "vorter" ikke høres så sexy ut. Men greit, fra nå av skal jeg skrive papilla. Ikke det at jeg skriver det mer enn én gang i året, men.
Lenke til kommentar

Jeg la plutselig merke til at "Staten Island" blir det samme som "staten Island" når man lager liten forbokstav. En forlengelse av de eminente og sagnomsuste falske vennene island/Island. Dagen er reddet.

Har du andre snurrige ting du plutselig oppdaget?

Her er en til:

I programmet "først og sist" hadde introen en hare. Dette var da en referanse til haren og skilpadden fra Æsops fabler.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...