j-- Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Gah, er det alt jeg er? En simpel blomsterpotte? :o Når du først skal være opphengt i språk, så bruk i det minste ordet simpel på riktig måte. http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=+simpel&bokmaal=+&ordbok=begge 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 En psykolog kalte meg simpel, men det var fordi han var dansk og mamma sa i fra lol Men jeg skjønte det ikke da så ingen skade skjedd 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Ps begynner neten å lure når læreren banker på rommet jeg sitter i og åpner døra bittelitt og spør om jeg er anstendig kledd Ler skulle jeg ikke være det liksom typisk meg å kle av meg med en gang jeg får 15 minutt for meg selv as Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Ps begynner neten å lure når læreren banker på rommet jeg sitter i og åpner døra bittelitt og spør om jeg er anstendig kledd Ler skulle jeg ikke være det liksom typisk meg å kle av meg med en gang jeg får 15 minutt for meg selv as Kanskje læreren har funnet kanalen din? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Hahhaa begynte nesten å lure Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Skal begynne å analysere alt han sier til meg fra nå av Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Neppe. Du er på en nettside med over 1000 andre camrom, du har blokket norske IP'r fra å se rommet ditt. Sjansen er så mikroskopisk liten. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Gah, er det alt jeg er? En simpel blomsterpotte? :o Når du først skal være opphengt i språk, så bruk i det minste ordet simpel på riktig måte. http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=+simpel&bokmaal=+&ordbok=begge Dette har jeg også irritert meg over på et annet forum jeg er medlem. Engelske betegnelser griper om seg. "Simple" på engelsk er IKKE det samme som "simpel" på norsk. Et annet ord er "nipler", gjerne skrevet "nippler", for brystvorter. Altså, "nipple" og "nippel" er ikke det samme. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Neppe. Du er på en nettside med over 1000 andre camrom, du har blokket norske IP'r fra å se rommet ditt. Sjansen er så mikroskopisk liten. Ja, men man vet aldri Har ikke blokket ip på alle Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Gah, er det alt jeg er? En simpel blomsterpotte? :o Når du først skal være opphengt i språk, så bruk i det minste ordet simpel på riktig måte. http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=+simpel&bokmaal=+&ordbok=begge Dette har jeg også irritert meg over på et annet forum jeg er medlem. Engelske betegnelser griper om seg. "Simple" på engelsk er IKKE det samme som "simpel" på norsk. Et annet ord er "nipler", gjerne skrevet "nippler", for brystvorter. Altså, "nipple" og "nippel" er ikke det samme. Så mange enkle brystvorter der du henger på internett, Hermosa? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Et annet ord er "nipler", gjerne skrevet "nippler", for brystvorter. Altså, "nipple" og "nippel" er ikke det samme.Litt interessant det der. Det norske ordet "nippel" kommer fra det engelske ordet for brystvorte, "Nipple". Det har derimot ikke tatt med seg betydningen "brystvorte", bare de to andre betydningene. ordbok.uio.no Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Skal begynne å analysere alt han sier til meg fra nå av Overanalysering av en situasjon pleier å fungere bra. Kjør på! Endret 19. november 2014 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Vet ikke om det vAr ironisk eller ikke, men ja nå er både øyne og ører spisset Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Dette har jeg også irritert meg over på et annet forum jeg er medlem. Engelske betegnelser griper om seg. "Simple" på engelsk er IKKE det samme som "simpel" på norsk. Et annet ord er "nipler", gjerne skrevet "nippler", for brystvorter. Altså, "nipple" og "nippel" er ikke det samme.Det har selvagt med å gjøre at "vorter" ikke høres så sexy ut. Men greit, fra nå av skal jeg skrive papilla. Ikke det at jeg skriver det mer enn én gang i året, men. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Ønsk meg lykke til.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Gah, er det alt jeg er? En simpel blomsterpotte? :o Når du først skal være opphengt i språk, så bruk i det minste ordet simpel på riktig måte. http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=+simpel&bokmaal=+&ordbok=begge Har jeg ikke det, da? Simpel som i tarvelig, dårlig. Når en blomsterpotte koster under 100 spenn, er den i mine øyne simpel. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg la plutselig merke til at "Staten Island" blir det samme som "staten Island" når man lager liten forbokstav. En forlengelse av de eminente og sagnomsuste falske vennene island/Island. Dagen er reddet. Har du andre snurrige ting du plutselig oppdaget? Her er en til: I programmet "først og sist" hadde introen en hare. Dette var da en referanse til haren og skilpadden fra Æsops fabler. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Jeg leste i en bok engang om da "Irene kom til Amerika". Leste det som at en kvinne som het Irene kom til Amerika, og ikke folk fra Irland. Måtte lese setningen en gang til før jeg skjønte hvor feil jeg tok. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Vet ikke om det vAr ironisk eller ikke, (...) Du får analysere det han skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg