Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har gitt ettertrykkelig beskjed til mine nærmeste om at jeg ikke ønsker å få noe julegave da de ikke kommer til å få noe i retur. Eneste jeg har evne til å kjøpe er bøker de ikke kommer til å lese uansett så jeg gidder ikke mer.

Den har jeg prøvd et par år, jeg også. Familien ender alltid opp med å kjøpe noe til meg uansett.

Men det er alltid noe nyttig, da. Som undertøy og sokker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God morgen ja. Veeeeldig lite aktivitet i tråden her plutselig.

Hva har folk på ønskelisten til jul da?

Selv har jeg akkurat puttet arduino-kit på lista.

Ønsker meg en Xbox One og Forza Horizon 2. Får jeg det, blir det fra hele familien + besteforeldre, og da får jeg ikke noe annet.

Ellers ønsker jeg meg en Theremin, en stylophone, en kontrabass, en el-bass, en chapeau-claque, noen sverd, nips, malerier, de norske filmene "Kontakt!" og "Sweetwater", en drøss med LP-er og samlebokser, komplett Tintin, komplett Fantomets krøniker, en del bøker som er vanskelige å oppdrive, og noen TV-serier jeg ikke har tatt meg råd til å kjøpe alle sesongene av.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært sånn at jeg ønsker meg ting. Har hatt den samme ønskelista i 7 år, nå. Bytter ut ting etter hvert som jeg får de / kjøper de selv. Musikkinstrumenter, sverd, hatt, nips, og de fleste filmene, tegneseriene og vinylene har vært der lenge. :p Har også en bunad innpå der, vel vitende om at jeg aldri kommer til å få en bunad som jeg sjelden / aldri vil komme til å bruke.

Lenke til kommentar

Teit dag.
Måtte kaste bort tre timer på rekrutteringsmøte for sivilforsvaret, selv om jeg var garantert utsettelse pga. studier. Men ble ganske interessert i hva de gjør, gleder meg faktisk til å bli med når den tid kommer. Men selvfølgelig falt møtedagen på bursdagen til kjæresten så jeg ikke fikk feira den. Dustesivilforsvar.

Har tilsynelatende perfekt fargesyn da. Så det er jo noe..

Lenke til kommentar

Har sovet fra 13:30 til 23 hva er galt med meg

du var sannsynligvis for sent oppe natta før, var derfor trøtt etter skolen i dag, sovnet og sto opp nå.

*bilde*

Dette bildet er et av de fineste bildene jeg vet om. Jeg, en bitter jævel, elsker det simpelthen.

Ikke enig, hva er liksom så bra med det?

Det er et greit bilde, men likevel, ikke unikt

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Har sovet fra 13:30 til 23 hva er galt med meg

du var sannsynligvis for sent oppe natta før, var derfor trøtt etter skolen i dag, sovnet og sto opp nå.

*bilde*

Dette bildet er et av de fineste bildene jeg vet om. Jeg, en bitter jævel, elsker det simpelthen.

Ikke enig, hva er liksom så bra med det?

Det er et greit bilde, men likevel, ikke unikt

jeg sov ikke natta før

har helt hemma døgnrytme der jeg legger meg i 14-tiden og våkner 23 :(

Lenke til kommentar

Deg om det, smurfelurf. Jeg foretrekker å være våken når det er lyst ute. Spesielt nå som det blir mørkere og mørkere tidlig på kvelden ute. Og så er det ikke noe kjekt å spille WoW på kvelden heller, av en eller annen merkelig grunn. :p

Forresten. Synes dette var litt artig. :lol:

K5rqtXT.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

men jeg er på skolen den tiden jeg er våken

men liker egentlig natten men nå fks er jeg ganske trøtt men kan ikke sove for skal på skolen snrt

Lenke til kommentar

Gah, er det alt jeg er? En simpel blomsterpotte? :o

Jeg er ikke så overveldende glad i dagslys at det gjør noe. Trives bedre med det kalde lyset fra skjermene mine, samt lyset fra alle diodene rundt omkring på rommet mitt. Eller en god, gammeldags 40 watts pære i leselampa mi over senga.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...