Datasmurf Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Tror du må kjede deg mindre på jobb, smurf..dette begynner å bli plagsomt. Ja, får lage meg enda en gimmick. Lurer på om redaktøren godtar sex- og samlivsspalten "Gra-Sjur", hvor unge gutter og jenter kan sende inn spørsmål, og få de besvart av en ekspert. Er det å være gra en fremtredende egenskap hos deg? Det var det i barn- og ungdommen, kan sikkert fremkalle egenskapen for enda mer å gjøre i avisa. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Digg, cella på meg i helga.Hva blei du tatt for? Mistenkt for mord(eller voldtekt). Jeg måtte avgi dna og hele pakka, blod og urin. Noe jeg gav frivillig, uten at de måtte ha rettsordre. Saken er ikke offentlig enda. Jeg har 2 advokater på saken. "How you say? Come at me broo!" Endret 17. november 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jah pytt pytt, jeg blir mistenkt for mord et par ganger i uka, det er ingen problem for oss barskinger. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jah pytt pytt, jeg blir mistenkt for mord et par ganger i uka, det er ingen problem for oss barskinger. Ja, det er jo helt normalt for oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Det der var nesten like random og uforståelig som ElvisTCB sine poster Drittsekk much ? Jeg kan diskutere 2 emner på en gang og jeg driter fullstendig i om dette ikke faller i smak........dessuten er mesteparten dere snakker om (for det meste) triviellt mannskit. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 dessuten er mesteparten dere snakker om (for det meste) triviellt mannskit.Ironien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Det er nok en blanding. Du får en slags kjendisfølelse når folk skriver komplimenter til deg hele tiden. Og når det ikke er der savner du det.Ja sikkert Ps god morgen jeg har sovet Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) natta Endret 18. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 God morgen ja. Veeeeldig lite aktivitet i tråden her plutselig. Hva har folk på ønskelisten til jul da? Selv har jeg akkurat puttet arduino-kit på lista. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Har allerede kjøpt de julegavene jeg vil ha til meg selv. Sluttet vel egentlig å ønske meg noe til jul da jeg fikk fast arbeid. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Har kjøpt et par julegaver allerede. Tenker det er best å kjøpe litt og litt, istedenfor alt på én gang. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Har allerede kjøpt de julegavene jeg vil ha til meg selv. Sluttet vel egentlig å ønske meg noe til jul da jeg fikk fast arbeid. Kjedelig du er da. Alltid like kjipt med folk som ikke har noe på ønskelisten. Utrolig vanskelig å kjøpe noe annet enn vin eller bøker. Selv prøver jeg å legge inn ting på ønskelista igjennom året av div. ting jeg har lyst på, men ikke noe jeg må ha akkurat nå. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Har gitt ettertrykkelig beskjed til mine nærmeste om at jeg ikke ønsker å få noe julegave da de ikke kommer til å få noe i retur. Eneste jeg har evne til å kjøpe er bøker de ikke kommer til å lese uansett så jeg gidder ikke mer. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg har bestilt mange julegaver til familien allerede, så nå venter jeg bare på å bli Secret Santa. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Har gitt ettertrykkelig beskjed til mine nærmeste om at jeg ikke ønsker å få noe julegave da de ikke kommer til å få noe i retur. Eneste jeg har evne til å kjøpe er bøker de ikke kommer til å lese uansett så jeg gidder ikke mer. Har ikke slått deg at det er omtanken som teller her, og ikke nødvendigvis hva gaven er? 2 Lenke til kommentar
2ore Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 *leser siste vær-sjur* 1 Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Har gitt ettertrykkelig beskjed til mine nærmeste om at jeg ikke ønsker å få noe julegave da de ikke kommer til å få noe i retur. Eneste jeg har evne til å kjøpe er bøker de ikke kommer til å lese uansett så jeg gidder ikke mer. Har ikke slått deg at det er omtanken som teller her, og ikke nødvendigvis hva gaven er? Jo, så klart! Ligger inn en klausul hvor det kommer frem at dersom en kommer over/på noe man umiddelbart tenker, "WOW, det hadde vært den perfekte gave til xxxx", så bør det handles og gis i julegave. Bare så det er sagt, ble kanskje noe "tøff" i innlegget over her: Jeg er på ingen måte the Grinch! Bare litt bekymret for at forbrukersamfunnet tilsier at man SKAL kjøpe gaver til hverandre. Da er allerede premisset for julegave tilsølet synes jeg. Så jo, omtanken er absolutt det som teller. Men all den tid jeg ikke kommer over noe som foreslår "omtanke" lar jeg det heller være. Ble så jeg kjøpte gave til foreldra mine i fjor, f.eks. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg har en laptop på skolen, med liten skjerm og god batteritid. Den har også touchskjerm. Også har jeg en stor og tung laptop hjemme. Merker jeg har vært lenge på skolen idag, for nå kom jeg hjem og skjønte ikke hvorfor skjermen ikke reagerte når jeg trykka på den.. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg er så vant til nettbrettet mitt med tastatur at hver gang jeg bruker en laptop, tar det meg litt tid å forstå at den ikke har touch screen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg