Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg kan norsk, men jeg spyr av tanken på amalie skram henrik ibsen henrik wergeland camilla collet bjørnstjerbe bjørnson og sen gjengen der orker seriøst ikke mer ps nei har ikke hørt om tegnsetting

Lenke til kommentar

Utdanning har han, som jeg har fått med meg. Problemet er for få arbeidsplasser direkte relatert til den utdanninga han har valgt.

Jeg kjenner nesten ingen som har jobb innenfor det de egentlig har utdanning som.

Kommer av at folk enten ikke veit hva de vil jobbe med, eller at de velger en utdanning som det ikke er nok arbeidsplasser til å dekke. Ikke alle kan bli stats- og medievitere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Sliter forresten litt med min camming vet ikke om det bare er meg eller om det er tøffe camtider for tiden

Folk vil vel helst bruke penger på julegaver nå i november/desember enn å slenge bort til camgirls

Ja :(
Lenke til kommentar

Jo men har funnet ut at jeg har et avhengighetsproblem

Sånn kan det gå. Man kan fort bli glad i følelsen sånt gir.

Kommer av at folk enten ikke veit hva de vil jobbe med, eller at de velger en utdanning som det ikke er nok arbeidsplasser til å dekke. Ikke alle kan bli stats- og medievitere.

Tror også noe ligger i rådgivningen de får. Mange som har fått beskjed om at det er "skrikende behov" for folk innenfor en bransje. Så ender de plutselig opp med bare tilbud om en 30-40% stilling de ikke kan leve av. Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...