Bytex Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Skulle ønske jeg hadde like fantastisk språk som Stephen Fry 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg kan norsk, men jeg spyr av tanken på amalie skram henrik ibsen henrik wergeland camilla collet bjørnstjerbe bjørnson og sen gjengen der orker seriøst ikke mer ps nei har ikke hørt om tegnsetting Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Merker det der. Ikke store bokstaver i navn heller, ser jeg. "Jeg kan norsk, men jeg spyr av tanken på Amalie Skram, Henrik Ibsen, Henrik Wergeland, Camilla Collett, Bjørnstjerne Bjørnson og den gjengen der. Orker seriøst ikke mer. PS: Nei, jeg har ikke hørt om tegnsetting." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Lol jeg vet godt at det er sånn det skrives Kom tilbake når du har fått en skikkelig utdannin og jobb snuppa Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Utdanning har han, som jeg har fått med meg. Problemet er for få arbeidsplasser direkte relatert til den utdanninga han har valgt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Utdanning har han, som jeg har fått med meg. Problemet er for få arbeidsplasser direkte relatert til den utdanninga han har valgt.Jeg kjenner nesten ingen som har jobb innenfor det de egentlig har utdanning som. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Utdanning har han, som jeg har fått med meg. Problemet er for få arbeidsplasser direkte relatert til den utdanninga han har valgt.Jeg kjenner nesten ingen som har jobb innenfor det de egentlig har utdanning som. Kommer av at folk enten ikke veit hva de vil jobbe med, eller at de velger en utdanning som det ikke er nok arbeidsplasser til å dekke. Ikke alle kan bli stats- og medievitere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Åja men daså Ta opp din camwhorehet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Sliter forresten litt med min camming vet ikke om det bare er meg eller om det er tøffe camtider for tiden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Sliter forresten litt med min camming vet ikke om det bare er meg eller om det er tøffe camtider for tidenSkulle ikke du slutte? 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg har heller ikke jobb relatert til utdanningen min. Men jeg er blitt så vant med det at jeg tenker aldri på det lengre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jo men har funnet ut at jeg har et avhengighetsproblem Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Sliter forresten litt med min camming vet ikke om det bare er meg eller om det er tøffe camtider for tiden Folk vil vel helst bruke penger på julegaver nå i november/desember enn å slenge bort til camgirls Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Sliter forresten litt med min camming vet ikke om det bare er meg eller om det er tøffe camtider for tiden Folk vil vel helst bruke penger på julegaver nå i november/desember enn å slenge bort til camgirls Ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Har faktisk døgnet nå så nå skal jeg ta en etterlengtet hvil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Jo men har funnet ut at jeg har et avhengighetsproblemSånn kan det gå. Man kan fort bli glad i følelsen sånt gir. Kommer av at folk enten ikke veit hva de vil jobbe med, eller at de velger en utdanning som det ikke er nok arbeidsplasser til å dekke. Ikke alle kan bli stats- og medievitere.Tror også noe ligger i rådgivningen de får. Mange som har fått beskjed om at det er "skrikende behov" for folk innenfor en bransje. Så ender de plutselig opp med bare tilbud om en 30-40% stilling de ikke kan leve av. Endret 17. november 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg hadde relatert jobb til utdanninga jeg holder på med nå, før jeg starta på utdanninga Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Ja men vet ikke helt hva jeg er avhengig av liksom er fet pengene, oppmerksomhet eller spenning i dont know Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Det er nok en blanding. Du får en slags kjendisfølelse når folk skriver komplimenter til deg hele tiden. Og når det ikke er der savner du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg