KinderLinda Returns Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Har ikke så veldig lyst til å formidle til moderatorene hvem jeg deler nettverk med, så siden de ikke vil la meg være bruker her uten at jeg gir opp dette, gir jeg opp. Setter heller ikke pris på å bli beskyldt for noe før de tar kontakt. Synd egentlig, dere virker som en hyggelig gjeng. Vi er en kjempehyggelig gjeng Ikke dra! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hører mye amerikanere her rundt om også. Syns støtt jeg hører amerikansk prat i butikker og sånt. Serr? Jeg tror jeg har hørt en amerikansk stemme i Norge max 10 ganger i mitt liv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hei kjære,Mitt navn er Senay, er en stor glede å skrive deg etter å ha sett profilen din på https://www.diskusjon.no/, vil jeg være veldig glad hvis du kan skrive meg gjennom min e-post for enkleste kommunikasjon, og for at jeg sender mitt bilde for deg å vite hvem jeg er. Husk avstanden eller farge spiller ingen rolle, men det som teller i livet er kjærlighet. Jeg venter å høre fra deg. Tsk, tsk. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hei kjære, Mitt navn er Senay, er en stor glede å skrive deg etter å ha sett profilen din på https://www.diskusjon.no/, vil jeg være veldig glad hvis du kan skrive meg gjennom min e-post for enkleste kommunikasjon, og for at jeg sender mitt bilde for deg å vite hvem jeg er. Husk avstanden eller farge spiller ingen rolle, men det som teller i livet er kjærlighet. Jeg venter å høre fra deg. Tsk, tsk. Lol, hvem var det fra? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hei kjære, Mitt navn er Senay, er en stor glede å skrive deg etter å ha sett profilen din på https://www.diskusjon.no/, vil jeg være veldig glad hvis du kan skrive meg gjennom min e-post for enkleste kommunikasjon, og for at jeg sender mitt bilde for deg å vite hvem jeg er. Husk avstanden eller farge spiller ingen rolle, men det som teller i livet er kjærlighet. Jeg venter å høre fra deg. Tsk, tsk. Me love you long time Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 bjarte fagerlid 3. mai 2014 at 18:13 · Svar 03.05. 2014. KL. 18.08PEDOFILI OG MISBRUK VIL ALDRI SLUTTE Å EKSISTERE,SYNES VERDEN ER SYK,DVS VI MENNESKER «IKKE ALLE DA» NÅR JEG DØR OM CA 35/40 ÅR, HÅPER JEG VERDEN KANSJE STOPPER OPP OG TENKER SEG OM, OM DET FINNES EN GUD, SÅ HÅPER JEG Å KOMME TIL HIMMELEN, HAR, OG FÅR VOND I MAGEN AV HVORDAN VI MENNESKER ER MOT HVERANDRE, MED HILSEN FORTVILET 44 ÅRING BOSATT I DANMARK lol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Døgner for får kle sove Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hei kjære, Mitt navn er Senay, er en stor glede å skrive deg etter å ha sett profilen din på https://www.diskusjon.no/, vil jeg være veldig glad hvis du kan skrive meg gjennom min e-post for enkleste kommunikasjon, og for at jeg sender mitt bilde for deg å vite hvem jeg er. Husk avstanden eller farge spiller ingen rolle, men det som teller i livet er kjærlighet. Jeg venter å høre fra deg. Tsk, tsk. Lol, hvem var det fra? Godt spørsmål. Hei kjære, Mitt navn er Senay, er en stor glede å skrive deg etter å ha sett profilen din på https://www.diskusjon.no/, vil jeg være veldig glad hvis du kan skrive meg gjennom min e-post for enkleste kommunikasjon, og for at jeg sender mitt bilde for deg å vite hvem jeg er. Husk avstanden eller farge spiller ingen rolle, men det som teller i livet er kjærlighet. Jeg venter å høre fra deg. Tsk, tsk. Me love you long time Åh, takk, Linda. Visste at den var fra deg. Glad i deg også. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Datasmurf: Fått samme mailen, så Linda er ganske løs av seg. Samler ikke alle egga i en kurv :] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Bill Cosby er voldtektsmann......... Elvis au. Han var en homofil voldtektsmann. JR Ewing : Funny man.....but ultimately still a rapist and we know how to handle people like that around these parts. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Norsk studiespess er det verste faget noen sinne??? Føler vi har hatt om det samme i tre år nå liksom klarer ikke mer blir seriøst deprimert Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Norsk er et teit fag. I stedet for å fokusere på å utvikle et bra språk hos elevene bruker man 80% av tida på å lære litteraturhistorie og språkhistorie. De sistnevnte kunne vært et valgfag 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Hysj på deg, selv om det å lære språket er viktig, er dette noe som burde vært hamret inn ila. grunnskolen. Litteraturhistorie, språkhistorie, dialekter og sosiolekter, og slike ting er svært viktige de også. Også er det veldig interessant, da. Det var det beste med påbygg. 10 timer norsk i uka. Datasmurf: Fått samme mailen, så Linda er ganske løs av seg. Samler ikke alle egga i en kurv :] Så hu går etter de som er eldre og gift (i ditt tilfelle i alle fall)? Endret 17. november 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Datasmurf: Fått samme mailen, så Linda er ganske løs av seg. Samler ikke alle egga i en kurv :] Så hu går etter de som er eldre og gift (i ditt tilfelle i alle fall)? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Historie ER viktig, det er viktig at ungdommen lærer litt annet enn å skrive meldinger på Facebook og twitter hele dagen så de ikke blir gående rundt som historieløse blondiner når de runder 30. Endret 17. november 2014 av Bytex 3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Datasmurf: Fått samme mailen, så Linda er ganske løs av seg. Samler ikke alle egga i en kurv :] Så hu går etter de som er eldre og gift (i ditt tilfelle i alle fall)? Japp, er sånn det er å være en gift, eldre herremann. Alle småjentene kaster seg langflate etter meg. Hysj på deg, selv om det å lære språket er viktig, er dette noe som burde vært hamret inn ila. grunnskolen. Litteraturhistorie, språkhistorie, dialekter og sosiolekter, og slike ting er svært viktige de også. Også er det veldig interessant, da. Det var det beste med påbygg. 10 timer norsk i uka. Uenig i at sosiolekter og litteraturhistorie er i nærheten av viktig. Det blir kuriositeter som heller de som er interessert burde lære seg via valgfag.Heller større fokus på korrekt språkbruk. Det har faktisk noe å si i det daglige. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg fikk ingen random PM fra hun "dama" i Nigeria Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Vi harhatt om litteratur og språkhistorie i 3 år?? Historie er viktig, men det er et eget fag som jeg faktisk synes er interessant Jeg gidder ikke mer norsk mister seriøst livsgnisten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Lær deg norsk, eller føl min vrede (ved at jeg plukker på skrivefeil som et annet petimeter). Endret 17. november 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg