Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

høyr her :realmad: eg har via heile mitt liv til å ta vare på dyr :realmad: .Det er kun 3 ting (utan om søve, ete, skule og dei tinge eg MÅ gjere) eg brukar tida mi på: 90 %: dyr, 8% data: 1% :vere med vener, 1 %TV.

eg elskar dyr, og kan 10000 gonger meir om dyr enn deg!! eg er og 10000 gonger bedre enn ein gjønomsnitteleg nordmann å ta vare på dyr!!!

Mener du er en smule trangsynt jeg... Og du burde prøve og være litt med venner... Er ikke dumt og ha ett sosialliv heller... men da bør du ta en dusj og pusse tennene dine først da :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
schjellin: eg orkar ikkje ta opp den debatten ein gong til, men berre for å understreke det: det at eg ikkje tek opp driten til bikkja mi har INGENTING med bikkja mi å gjere!! ho drit i det!!

Tenk om hun føler seg flau over bæsjen sin da ?

det er ho ikkje, ho elskar den, nektar alltid å gå etterpå fordi ho skal stå å lukte på den.

ho legg den og igjen for å markere til andre hundar att ho har vore der!!!

Lenke til kommentar
Mener du er en smule trangsynt jeg... Og du burde prøve og være litt med venner... Er ikke dumt og ha ett sosialliv heller... men da bør du ta en dusj og pusse tennene dine først da :)

Han bruker 91% av tida si sammen med dyra, ser du jo! :roll:

Lenke til kommentar
schjellin: eg orkar ikkje ta opp den debatten ein gong til, men berre for å understreke det: det at eg ikkje tek opp driten til bikkja mi har INGENTING med bikkja mi å gjere!! ho drit i det!!

Tenk om hun føler seg flau over bæsjen sin da ?

det er ho ikkje, ho elskar den, nektar alltid å gå etterpå fordi ho skal stå å lukte på den.

ho legg den og igjen for å markere til andre hundar att ho har vore der!!!

Rofl at your dog..

Lenke til kommentar
det er ho ikkje, ho elskar den, nektar alltid å gå etterpå fordi ho skal stå å lukte på den.

ho legg den og igjen for å markere til andre hundar att ho har vore der!!!

Kanskje du burde gjøre det samme. Vise alle mennene at her herjer Schnell.

 

Rofl at your dog..

Bare ikke gjør det om bikkja til Schnell har driti der!

Lenke til kommentar
det er ho ikkje, ho elskar den, nektar alltid å gå etterpå fordi ho skal stå å lukte på den.

ho legg den og igjen for å markere til andre hundar att ho har vore der!!!

Tror du ikke de kjenner lukta av eieren, og at det går for det samme?

 

Du vil ikke vite sannheten av hva som lever i kjøttet.

KANskje BAILOGEN SchnelALL kan FOrklALE reos??!! :realmad:

Er han en ballong? :ohmy:

Lenke til kommentar
det er ho ikkje, ho elskar den, nektar alltid å gå etterpå fordi ho skal stå å lukte på den.

ho legg den og igjen for å markere til andre hundar att ho har vore der!!!

Driter gjør de av samme grunn som mennesker. Ut må det uansett!

men hunder pisser for og markere revir... Trodde du kunne 1000 ganger mer enn meg om dyr jeg :roll:

Lenke til kommentar
det er ho ikkje, ho elskar den, nektar alltid å gå etterpå fordi ho skal stå å lukte på den.

ho legg den og igjen for å markere til andre hundar att ho har vore der!!!

Kanskje du burde gjøre det samme. Vise alle mennene at her herjer Schnell.

 

Rofl at your dog..

Bare ikke gjør det om bikkja til Schnell har driti der!

HAHAHAHAHHHAA!!!! :D Genialt :D

Lenke til kommentar
espen pai: nei eg ungår så mykje eg kan å vere med venene mine, for eg likar ingen av de!

Eg har eit mykje betre sosialt liv med å vere saman med dyra mine! som er dei EKTE venene mine!!

Fy faen du er en person for deg selv. Du tar ikke å stapper penisen din inn i rumpa på dyrene dine også da eller ?

Lenke til kommentar
My fault... Jeg glemte den, men jeg visste at den var der! Helt ærlig!

Ærlig mann, vi var sååååå tøffe!

Ord som liksom, seriøst, da, ærlig og altså (ass) er ødelagt takket være ungdommen :(

 

"Ærlig": Ok, der vet jeg ikke hva jeg skal si.. Kommer an på hvem som sier det!

Altså: Det ser jeg ikke på som et "ungdomsord" (negativ forstand). Men ass derimot.. :nei:

Liksom: enig med deg (selv om jeg har tendenser til å bruke det selv.. Men i begrensede mengder)

seriøst: enig med deg igjen

da: FY SÅ ENIG!

Lenke til kommentar
espen pai: nei eg ungår så mykje eg kan å vere med venene mine, for eg likar ingen av de!

Eg har eit mykje betre sosialt liv med å vere saman med dyra mine! som er dei EKTE venene mine!!

Tror du kommer til og passe best som eneboer langt inni skauen du... leve av det naturen gir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...