Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Sover vanligvis 3-6 timer

 

Samma her... Det er forferdelig, men jeg klarer bare ikke å komme meg ut av den onde sirkelen.

 

samme her :(

i forgårs sov jeg under en time før skolen :(

Lenke til kommentar

Tre krafter på en og samme tid? Du burde prøve å finne kraft nummer fire, for å oppheve de tre foregående.

Jeg hoppet i det og fikk en bedre kraft etterpå. men så kom det en voldsom kraft å slo meg ned nesten og da var det sånn at det måtte to krefter til for og ikke miste all den nye kraften, så takk og lov for at det var en annen kraft der og selvom den var utenfor meg selv :) Men det gjorde deretter så den fjerde kom og faktisk :) Men nå er det litt sånn tilbake til morgenen. Men kun to. Min og en annen motstridende så nå ja jeg må finne igjen den ene igjen. Og oppheve den værste av dem alle.

Endret av Sabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hoppet i det og fikk en bedre kraft etterpå. men så kom det en voldsom kraft å slo meg ned nesten og da var det sånn at det måtte to krefter til for og ikke miste all den nye kraften, så takk og lov for at det var en annen kraft der og selvom den var utenfor meg selv :) Men det gjorde deretter så den fjerde kom og faktisk :) Men nå er det litt sånn tilbake til morgenen. Men kun to. Min og en annen motstridende så nå ja jeg må finne igjen den ene igjen. Og oppheve den værste av dem alle.

Hva slags kraft er det du snakker om?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tre krafter på en og samme tid? Du burde prøve å finne kraft nummer fire, for å oppheve de tre foregående.

Jeg hoppet i det og fikk en bedre kraft etterpå. men så kom det en voldsom kraft å slo meg ned nesten og da var det sånn at det måtte to krefter til for og ikke miste all den nye kraften, så takk og lov for at det var en annen kraft der og selvom den var utenfor meg selv :) Men det gjorde deretter så den fjerde kom og faktisk :) Men nå er det litt sånn tilbake til morgenen. Men kun to. Min og en annen motstridende så nå ja jeg må finne igjen den ene igjen. Og oppheve den værste av dem alle.

Hater når det skjer meg. Spesielt når vi er i skorpionens stjernetegn :fun:

 

In other news: fikk SMS fra trusemannen i dag. Mon tro hvordan han fikk tak i nummeret mitt.

Endret av j--
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skjønner ikke hva jeg prater om godt er det da er det sikkert flere som ikke skjønner det og så da kan det jo bare stå der. Takk for omtanken! Flere krefter ute på tur!

 

Litt vanskelig å forstå av din dårlige grammatikk, men utifra det jeg forstod så er det et vesen/person/kraft som har infiltrert ditt energifelt(?) med sin onde ånd og bekjemper deg. Du er nær døden og ber til Jesus..?

 

Ja, lykke til videre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...