KinderLinda Returns Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg sover ca. 6-7 timer hver natt, men jeg er blessed by the Greek Gods, for jeg har en evne til å sovne kjempefort når som helst.. F.eks bussen, så kan jeg sove i 30-40 min liksom. Eller i matpausen kan jeg legge hodet på pulten min og sove i en times tid. Digg. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hverken for mye eller for lite søvn er sunt.. Sover selv for lite på arb.dager (<6t), men det er fordi jeg ikke klarer å sovne fort I helgene tar jeg igjen den "tapte" søvnen som ender med at jeg er trøtt hele dagen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg sover altfor lite og det begynner å merkes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Sover vanligvis 3-6 timer Samma her... Det er forferdelig, men jeg klarer bare ikke å komme meg ut av den onde sirkelen. samme her i forgårs sov jeg under en time før skolen Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Props til meg: Jeg sov akkurat 2 og en halv time. Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Tre krafter på en og samme tid? Du burde prøve å finne kraft nummer fire, for å oppheve de tre foregående. Jeg hoppet i det og fikk en bedre kraft etterpå. men så kom det en voldsom kraft å slo meg ned nesten og da var det sånn at det måtte to krefter til for og ikke miste all den nye kraften, så takk og lov for at det var en annen kraft der og selvom den var utenfor meg selv Men det gjorde deretter så den fjerde kom og faktisk Men nå er det litt sånn tilbake til morgenen. Men kun to. Min og en annen motstridende så nå ja jeg må finne igjen den ene igjen. Og oppheve den værste av dem alle. Endret 13. november 2014 av Sabell 1 Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 i forgårs sov jeg under en time før skolen Them online games. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg hoppet i det og fikk en bedre kraft etterpå. men så kom det en voldsom kraft å slo meg ned nesten og da var det sånn at det måtte to krefter til for og ikke miste all den nye kraften, så takk og lov for at det var en annen kraft der og selvom den var utenfor meg selv Men det gjorde deretter så den fjerde kom og faktisk Men nå er det litt sånn tilbake til morgenen. Men kun to. Min og en annen motstridende så nå ja jeg må finne igjen den ene igjen. Og oppheve den værste av dem alle.Hva slags kraft er det du snakker om? 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Tre krafter på en og samme tid? Du burde prøve å finne kraft nummer fire, for å oppheve de tre foregående. Jeg hoppet i det og fikk en bedre kraft etterpå. men så kom det en voldsom kraft å slo meg ned nesten og da var det sånn at det måtte to krefter til for og ikke miste all den nye kraften, så takk og lov for at det var en annen kraft der og selvom den var utenfor meg selv Men det gjorde deretter så den fjerde kom og faktisk Men nå er det litt sånn tilbake til morgenen. Men kun to. Min og en annen motstridende så nå ja jeg må finne igjen den ene igjen. Og oppheve den værste av dem alle. Hater når det skjer meg. Spesielt når vi er i skorpionens stjernetegn In other news: fikk SMS fra trusemannen i dag. Mon tro hvordan han fikk tak i nummeret mitt. Endret 13. november 2014 av j-- 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) jeg kommer sterkere tilbake! Godnatt! Endret 14. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Ta bort turen min er du snill? må bli fri fra den ødeleggende kraften før jeg får vært meg selv. Endret 14. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Du skjønner ikke hva jeg prater om godt er det da er det sikkert flere som ikke skjønner det og så da kan det jo bare stå der. Takk for omtanken! Endret 14. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Du skjønner ikke hva jeg prater om godt er det da er det sikkert flere som ikke skjønner det og så da kan det jo bare stå der. Takk for omtanken! Nei jeg skjønner nok dessverre ikke Du snakker i tunger! Endret 14. november 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Du skjønner ikke hva jeg prater om godt er det da er det sikkert flere som ikke skjønner det og så da kan det jo bare stå der. Takk for omtanken! Flere krefter ute på tur! Litt vanskelig å forstå av din dårlige grammatikk, men utifra det jeg forstod så er det et vesen/person/kraft som har infiltrert ditt energifelt(?) med sin onde ånd og bekjemper deg. Du er nær døden og ber til Jesus..? Ja, lykke til videre. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg bestemte meg for å fjerne alle kommentarer jeg hadde skrevet til "Sabell", da det er ganske tydelig at hun lider. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Beklager For hva? Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Beklager For hva? For å ytre sine vrangforestillinger. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 God bedring da vertfall! Sov godt Natta folkens Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) ! Endret 14. november 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg