Ssnerk Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det kommer aldri til å gå. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det kommer aldri til å gå. Hvorfor så negativ ? Har du ikke sett Armageddon ? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det kommer aldri til å gå. Samme sa de om månelandinga. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Kan man ha mer enn en facebook da? Feks hvis du liker noe på youtube spør de om du vil dele på facebook. Hvordan det da automatisk kommer til din vet jeg ikke, men hvis du har flere? Man kan bare logge inn på en om gangen. Men man kan være pålogget med flere samtidig så lenge man bruker forskjellige browsere. Så jeg har standardkonto i Firefox, Vær-Sjur-sida oppe i Chrome, og en rælkonto i IE når jeg er på jobb. Hjemme kjører jeg standard i FF, ræl i Chrome, ræl i Rockmelt, og ræl i IE. Gjorde i alle fall det da jeg var hekta på FB-spill. Og i hver browser kan man logge på med ny bruker i privat vindu. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Ingenting som skjer der, finnes det en tidsplan ?På tide å følge med. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Kan man ha mer enn en facebook da? Feks hvis du liker noe på youtube spør de om du vil dele på facebook. Hvordan det da automatisk kommer til din vet jeg ikke, men hvis du har flere? Man kan bare logge inn på en om gangen. Men man kan være pålogget med flere samtidig så lenge man bruker forskjellige browsere. Så jeg har standardkonto i Firefox, Vær-Sjur-sida oppe i Chrome, og en rælkonto i IE når jeg er på jobb. Hjemme kjører jeg standard i FF, ræl i Chrome, ræl i Rockmelt, og ræl i IE. Gjorde i alle fall det da jeg var hekta på FB-spill. Og i hver browser kan man logge på med ny bruker i privat vindu. For de som gidder å "styre" med sånt, ja. Evt. har så mange kontoer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Er DNFK i ferd med å dø eller noe? Er så lite liv her i forhold til den gangen jeg var aktiv. (Ikke at jeg skal ta på meg noe skyld for det da ) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Lommeboka gjemte seg i det jeg bare gikk inn på en av disse Follestad butikkene, i sted. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Let it dieeeeeeeeeeeeeeeee. Nørds'a åpner bare en ny en likevel. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Har ikke spist annet en masse egg og bacon idag. Nå skal jeg ut og røyke. Noen som vet sannsynligheten for at jeg får hjerteinfarkt? 50%? 75%? Endret 12. november 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 "Du er så pen at nå mistet jeg helt tråden. Jeg skulle ønske du også sto uten en tråd." Denne bare datt inn i hodet på meg. Haha. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Da var Interstellar (IMDB) sett, rating: 8/10 stjerner Måtte gjøre noen reality checks etterpå ja... lost in time and space. Må sees den filmen! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Alibaba? Har noen vært borti det?Det er verdens rikeste kineser som står bak det: "Femtiåringens selskap blir ofte omtalt som den kinesiske versjonen av eBay, men totalt håndterer selskapet flere transaksjoner enn Amazon, eBay og PayPal til sammen." Aldri hørt om det engang før jeg leste det nå. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Alibaba er kjent ja, litt som Deal Extreme (DX) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Da var Interstellar (IMDB) sett, rating: 8/10 stjerner Måtte gjøre noen reality checks etterpå ja... lost in time and space. Må sees den filmen! Det finnes ikke nok plusser. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Ikke for å være frekk, men jeg fryser på føttene. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Dette er Charleston, en dans de fant opp på 1920-tallet. Så de hadde da ADHD da også. Endret 12. november 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg