KinderLinda Returns Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 men vil ikke vite hvem faren er Hvorfor ønsker du å gjøre dette mot ett barn? Skaff deg bikkje, så roer verpetrangen seg, og du får blitt litt mer moden før du slipper avkom ut av deg. Nå må vi være snille, du! Jeg er nok ganske sikker på at Pessi EGENTLIG ikke vil ha en baby akkurat NÅ ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 men vil ikke vite hvem faren er klarer ikke mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 men han skal ikke vite hvem jege r heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 men vil ikke vite hvem faren er Hvorfor ønsker du å gjøre dette mot ett barn? Skaff deg bikkje, så roer verpetrangen seg, og du får blitt litt mer moden før du slipper avkom ut av deg. jeg synes det er bedre enn å få barn, skille seg, og hele tiden fortelle barnet hvor slem den andre forelderen er men slapp av vil ikke være alenemor Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Men det er vell slik at barnet har rett til å få vite det den dagen han fyller 18. Samme med faren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 barnet kan få vite hvem faren er men ville ikke hatt noe med han å gjøre Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 barnet kan få vite hvem faren er men ville ikke hatt noe med han å gjøre Det er umulig å vite. Er ikke noe gøy å ikke ha en pappa. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 men han skal ikke vite hvem jege r heller 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 hhahah Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 flere som har problemer med mediahint i kveld? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 har aldri hørt om mediahint Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) plugin for å se amerikansk netflix Endret 9. november 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg bruker hola Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Velkommen til nok en episode "freaky/fun facts med Linda".Visste du at over 90% av salget av sjokoladen "Cuba" skjer i Oslo? Den er utrolig populær blant narkomaner. Nei, ikke fordi de er godtesyke, men fordi de bruker papiret til å koke heroinen sin i. Det er nemlig gullfargen på innsiden som gjør det mulig. I 2011 byttet Nidar farge på innsiden av papiret, men da salget stupte, byttet de tilbake igjen. Det gjorde at sjokoladen havnet tilbake på 13. plass på bestselger-listen innen norsk sjokolade. Det var alt for denne uken. Takk for meg, ha en trivelig kveld Endret 9. november 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Noen som vet hvor jeg får kjøpt krokantrøffel i trondheim? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Den er god da. Åsså har vi de 10% som liker mandel-sjokolade... hæsjtæg blæ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Cuba er kjempegod sjokolade uansett om du er narkis eller ei Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Cuba er fin. Krokantrøffel har jeg aldri spist. Fra wiki: "Det blir berre produsert 400 000 eksemplar av denne sjokoladen i laupet av eit år. Dette gjer at ein stort sett finn han i kioskar med eit større utval." Kanskje se hos Mix eller 7 eleven eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg