Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såeh.. Flere enn meg som sitter hjemme på lørdagskvelden? :D

Alle ble opptatte denne helgen. Så sitter hjemme og chiller ^^

Dude, Star Trek går på Zebra!

Kjenner jeg savner anlegget litt når jeg ser den med TV-høyttalere thou.

Endret av edge
Lenke til kommentar

Fyllesjuk fra i går, så orket ikke stort i dag. Kom hjem 9 og ble vekt av hushjelpen rett over 12.

Sett Interstellar i kveld. Relativt god, men føler ikke den utnyttet potensialet sitt til det fulle.

Så den i går. Hørte først om den forrige helg, så har hatt relativt kort tid å bygge den opp på i eget hode, så jeg digga den som fææn :)

Lenke til kommentar

Er det sånn sexy hushjelp som du etterhvert overtaler til å ligge med deg?

Hun ene var ikke så ille, men jeg trur de er litt for unge for meg.

Var faktisk to vaskehjelper denne gangen. Megleren min som skaffet de, da min gamle vaskehjelp stoppet å komme, og hun svarer ikke på telefon. Megleren var der også hele tiden for å innspisere. De flyttet fra provinsen til byen for bare noen dager siden, og dette er deres første oppdrag.

De gjorde forresten en fremragende jobb. Leiligheten har ikke vært så ren siden jeg flyttet inn. De var her i fire timer og var veldig grundige. Jeg la meg såklart til å sove igjen etter at jeg hadde låst dem inn, så kom de å vekte meg når de hadde rengjort alt bortsett fra soverommet. Hyggelig å våkne til en ren og pen leilighet.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

omg, dama er borte i helga, vært på trening, skulle kjøpe meg burger på shell på vei hjem

kose meg, slappe av litt. så frem til det. kjøper meg burger fra en eller annen oversminka teen. Kommer hjem, og kjøttet er faen så gummi og ekkelt at jeg gulper det ut i søppelbøtta. er faen ikke stekt.

Great start på kvelden.

Hadde jo tatt meg øl når jeg kom hjem så orket ikke kjøre tilbake. Ringte opp til Shell og kjeftet.

Faen altså.

Lenke til kommentar

omg, dama er borte i helga, vært på trening, skulle kjøpe meg burger på shell på vei hjem

kose meg, slappe av litt. så frem til det. kjøper meg burger fra en eller annen oversminka teen. Kommer hjem, og kjøttet er faen så gummi og ekkelt at jeg gulper det ut i søppelbøtta. er faen ikke stekt.

Great start på kvelden.

Hadde jo tatt meg øl når jeg kom hjem så orket ikke kjøre tilbake. Ringte opp til Shell og kjeftet.

Faen altså.

Om du vil vere en megakukk, så kan du anmelde det til Mattilsynet. Kanskje til og med få cash, med tanke på mat rått kjøtt er livsfarlig.

Lenke til kommentar

Great start på kvelden.

Faen altså.

Om du vil vere en megakukk, så kan du anmelde det til Mattilsynet. Kanskje til og med få cash, med tanke på mat rått kjøtt er livsfarlig.

Skal ihvertfall ha igjen pengene for den burgeren, eller så blir det månelyst der fremover.

Men faen, er så dritt å glede seg til noe, så blir det bare dritt.

My luck i guess

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Kommer vell litt ann på. Jeg spiser rått kjøtt rett som det er. Knasker litt rå kjøttdeig, eller litt rå bacon, mens jeg står å lager mat. Kjempegodt.

Sant, vet ikke.

At det ikke var stekt var ikke så ille. Var værre det at når jeg dro kjøttstykket ifra hverandre så det ut som sånn lim, at hele greia var seig og jævlig. Grøss og gru.

Ble brødskiver med leverpostei isteden, godt det og!

Nå må jeg glemme detta så det ikke ødelegger resten av kvelden. Måtte bare få det ut :D

Lenke til kommentar

Er det sånn sexy hushjelp som du etterhvert overtaler til å ligge med deg?

Hun ene var ikke så ille, men jeg trur de er litt for unge for meg.

Var faktisk to vaskehjelper denne gangen. Megleren min som skaffet de, da min gamle vaskehjelp stoppet å komme, og hun svarer ikke på telefon. Megleren var der også hele tiden for å innspisere. De flyttet fra provinsen til byen for bare noen dager siden, og dette er deres første oppdrag.

De gjorde forresten en fremragende jobb. Leiligheten har ikke vært så ren siden jeg flyttet inn. De var her i fire timer og var veldig grundige. Jeg la meg såklart til å sove igjen etter at jeg hadde låst dem inn, så kom de å vekte meg når de hadde rengjort alt bortsett fra soverommet. Hyggelig å våkne til en ren og pen leilighet.

Du lever virkelig som en konge der borte :dribble:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...