Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Jo har penger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Tok ut 2200 her om dage Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Pessi, er du flink med penger? Altså, bruker du opp alle pengene dine veldig fort på alt mulig, eller er du litt mer konservativ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Du vet du har lite å gjøre når du sitter og VENTER på at Skal vi Danse skal begynne. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Norsk TV er dårlig. Skal Vi Danse er for meg helt uforståelig at noen vil se på. Hvem i alle dager vil se på folk danse?Kompani Karlsen, Golden Goal, I kveld med Ylvis og Nattpatruljen er det eneste jeg gidder å få med meg, og det er bare om det står på i det jeg tilfeldigvis ligger på sofan. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Vel jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, så da blir det skal vi danse. Hun fra Blacksheeps har store pupper, what can i say. Eller jeg kan ta en QI maraton som i går natt. Men blir sliten av å sitte/ligge i sofaen i timesvis. Endret 8. november 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Sitter og prøver å kose meg med ranked games på League of Legends, men det er jammen ikke lett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Det er vel strengt tatt umulig å kose seg med LoL med alle shitkidsene som spiller? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 LoL har det dårligste community'et i verden. Hadde det ikke verdt for det så hadde jeg fortsatt spilt det. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Ja, det er helt krise... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Synes det er interessant når folk sier at norsk TV er så dårlig pga. Skal Vi Danse og Hele Norge Baker etc. etc., som faktisk er remakes av programmer fra andre land. Var i barnebursdag i dag og hadde ordnet ponniriding. Woman of the hour etc., men jeg betalte dyrt for det. Er fremdeles iskald, og følte meg tørrere da jeg kom ut av dusjen enn da jeg gikk inn i den. Og jeg måtte gi fra med pez-ene mine for å gjøre godeposene jevne. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Ja. Det eneste programmet jeg ikke ser for meg i norsk format er QI. Det er så britisk. Og hvem kan vel "være" Stephen Fry? Og ja, jeg vet svenskene og nederlenderne har sin versjon av det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 "Ikke gjør dette hjemme" er vel et norsk konsept? Ganske bra program synes jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Ikke gjør dette hjemme er som Mythbusters møter Jackass. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Ja. Det eneste programmet jeg ikke ser for meg i norsk format er QI. Det er så britisk. Og hvem kan vel "være" Stephen Fry? Og ja, jeg vet svenskene og nederlenderne har sin versjon av det. Brille? 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 LoL har det dårligste community'et i verden. Hadde det ikke verdt for det så hadde jeg fortsatt spilt det. Spiller du Dota2 da ? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 LoL har det dårligste community'et i verden. Hadde det ikke verdt for det så hadde jeg fortsatt spilt det. Spiller du Dota2 da ? Nei, det har jeg aldri prøvd. Ser veldig likt ut. Har hørt at LoL er ripoff av Dota spillene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Brille har nok lånt endel fra QI-konseptet, men det er ikke i nærheten. Fry har en fantastisk måte å uttrykke seg på. Og noen ganger sier gjestene så rare ting at jeg bare gapflirer i sofaen. Og samspillet mellom Fry og Alan Davies er unikt. Endret 8. november 2014 av Bytex Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Noen her som har sett Dave Allen's "standup"? Lættis. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Noen her som har sett Dave Allen's "standup"? Lættis. Kan ikke si eg har sett han nei, skal sjekke han ut på youtube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg