Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

 

er bit for bit skriptet, eller kan bare alle deltakerne veldig mange sanger utenatt?

 

De velger jo ikke sanger de ikke kan? Husker det skjedde en gang at ingen kunne sangen som var svaret. Da fikk ingen poeng og de gikk til neste.

Deltagere har sagt de blir spurt hva slags musikkgenre de liker best og låter innen de genrene. Så det er ikke innøvd på forhånd, men de vil jo lage bra kose-tv med mest mulig sang og da må jo deltakerne ikke bli tatt på senga

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er bit for bit skriptet, eller kan bare alle deltakerne veldig mange sanger utenatt?

Deltagerne blir bedt å skrive en liste over en 20-30 sanger som de kjenner, og så baserer de alle oppgavene på disse sangene.

 

Bare juks med andre ord, men det gjør vell egentlig ikke noe. Det er et underholdningsprogram, og ikke en konkurranse.

Lenke til kommentar

Ikke HELT juks, da de ikke vet akkurat hva slags sanger som blir brukt. Men det er såklart litt avtalt spill så det ikke skal bli kjip primetime-underholdning. Har vel aldri vært meningen at det skulle være et "reality" program.

De har funnet en sweet spot der det er akkurat passe mix mellom forhåndsavtalt og tilfeldig så det virker troverdig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Savner av og til ungdomstida når gamle kameratgjengen på 4-5 stykker lan'et gjennom hele helga :-)

Var derimot aldri på noe større organisert lan som tg e.l., for mye styr med flytting av utstyr og planlegging..

Vi har fortsatt LAN hjemme hos hverandre, vi. Selv om vi alle nærmer oss 30.

 

I sommer var vi 10 stykker som LANet fra torsdag til søndag, alle presset inn i stuen til en kompis.

Lenke til kommentar

Filestreamen din stoppet, enten ved eksplisitt EOF eller en feil.

Hva kommer det av? Hva forårsaker det, er det noe med min datamaskin eller er det programmet? Utvikler hevder at det er noe med meg, men jeg aner ikke hva det kan være. Java er oppdatert, porter åpne osv.

 

Jeg vil vite hva Lami sin avatar heter, så jeg kan google "navn nude"

Hahah, ja sant :D Nei jeg aner ikke hva jeg søkte på hahah

Lenke til kommentar

 

Filestreamen din stoppet, enten ved eksplisitt EOF eller en feil.

Hva kommer det av? Hva forårsaker det, er det noe med min datamaskin eller er det programmet? Utvikler hevder at det er noe med meg, men jeg aner ikke hva det kan være. Java er oppdatert, porter åpne osv.

 

Det er noe med programmet. I hvert fall er det programmet sin feil at det ikke kan gi en bedre feilmelding.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...