KinderLinda Returns Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Men nå må jeg stenge og dra hjem Hadet på badet. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Men nå må jeg stenge og dra hjem Hadet på badet. Snakkes om litt ^^ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Skal jeg bytte forumnavn til Optimistisk? Yay or nay? yaY Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Skål! http://www.youtube.com/watch?v=BK6s_uDV9lk Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Skjønner ikke at folk kan like sånn musikk. Begriper det ikke. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Skjønner ikke at folk kan like sånn musikk. Begriper det ikke. Egentlig enig med deg.. jeg hadde ikke takla Slipknot om ikke jeg hadde vokst opp med det. Altså, jeg hørte på det før jeg visste hva de sang eller noe. Gi denne et forsøk, den er fin: EDIT: Dårlig kvalitet på musikkvideo av en eller annen grunn. http://www.youtube.com/watch?v=P-KNEsEf57Y Endret 7. november 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Eg vet ikke, men slipknot er ikke helt min stil. Liker mye variert da men.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 På Nrk nå er bra musikk Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Faaaaen, glemte å ta ut klærne av vaskemaskinen.. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 På Nrk nå er bra musikk Nei takk, har bra musikk på spotify lista mi eg Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Dette er bra musikk, spør du meg! Alle sammen Spesielt 3:30 - Kjempecatchy! Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Skjønner ikke at folk kan like sånn musikk. Begriper det ikke. Egentlig enig med deg.. jeg hadde ikke takla Slipknot om ikke jeg hadde vokst opp med det. Altså, jeg hørte på det før jeg visste hva de sang eller noe. Gi denne et forsøk, den er fin: EDIT: Dårlig kvalitet på musikkvideo av en eller annen grunn. http://www.youtube.com/watch?v=P-KNEsEf57Y Tja, vet ikke helt jeg. Eneste sangen som er mulig å høre på av Slipknot må være "snuff". Men den er nesten for tam igjen. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 "Snuff" er jo ikke Slipknot egentlig da. Eller, Corey Taylor skrev den (vokalisten), men det er ikke dems stil. Det var vell en ballade til Paul Grey, bassisten som døde av overdose. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 "Snuff" er jo ikke Slipknot egentlig da. Eller, Corey Taylor skrev den (vokalisten), men det er ikke dems stil. Det var vell en ballade til Paul Grey, bassisten som døde av overdose. Åja. Jeg er ikke så inn i dette Slipknot greiene jeg. Har bare hørt sangen og syns ikke den var så ille. Visste forøvrig at bassisten døde av overdose da, faktisk. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 er bit for bit skriptet, eller kan bare alle deltakerne veldig mange sanger utenatt? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Satan så mye bråk da. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 "Snuff" er jo ikke Slipknot egentlig da. Eller, Corey Taylor skrev den (vokalisten), men det er ikke dems stil. Det var vell en ballade til Paul Grey, bassisten som døde av overdose. Hører heller på Three Days Grace. Faller litt mer under min musikksjanger. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 er bit for bit skriptet, eller kan bare alle deltakerne veldig mange sanger utenatt?De velger ut sanger som de vet at deltagerne kan, har jeg hørt. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 er bit for bit skriptet, eller kan bare alle deltakerne veldig mange sanger utenatt? De velger jo ikke sanger de ikke kan? Husker det skjedde en gang at ingen kunne sangen som var svaret. Da fikk ingen poeng og de gikk til neste. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Det var vell en ballade til Paul Grey, bassisten som døde av overdose. Nei, det var den ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg