Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nytter heller ikke å si at man lever under fattigdomsgrensa. "Ja, men hundre kroner måneden har du vel råd til". Nei, ikke når jeg allerede støtter Leger uten g®enser, da har jeg ikke råd til enda en veldedig organisasjon. Får holde i massevis at jeg betalte for et fadderbarn i India fra jeg var ett til hu ble atten sytten år senere. Mamma satte det opp slik at pengene gikk rett fra barnetrygda eller hva søren.

Lenke til kommentar

Når jeg er på Vestkanten og skal til Fyllingsdalen/Spelhaugen (Vegvesenet), går det ann å kjøre gjennom Gamle Tenebakkvei og komme inn på Spelhaugen-veien, slik jeg kommer inn bakfra? Ser på kartet at det er noe der men om jeg kan kjøre aner jeg ikke.

Det er en tursti. Går an å kjøre om du kan åpne evt bommer vil jeg tro. Hvorfor vil du kjøre den veien?

Aha! Nei tenkte siden skal kjøre rute og kommer fra Laksevåg, om det går an å bruke den veien der istedenfor å kjøre rundt. Men går ikke så da er den saken biff!

Java guruer her? Hva betyr det når jeg får feilmeldingen java.io.EOFException fra CMD, eller EOFException:null?

Lenke til kommentar

Nytter heller ikke å si at man lever under fattigdomsgrensa. "Ja, men hundre kroner måneden har du vel råd til". Nei, ikke når jeg allerede støtter Leger uten g®enser, da har jeg ikke råd til enda en veldedig organisasjon. Får holde i massevis at jeg betalte for et fadderbarn i India fra jeg var ett til hu ble atten sytten år senere. Mamma satte det opp slik at pengene gikk rett fra barnetrygda eller hva søren.

Hadde en selger vært så aggressiv hadde jeg rett og slett bare gått. Det der minner om trakassering.

Vi hadde en gærning i hjembygda som fant ut han skulle begynne med pyramidesalg (Nuskin på 90-tallet). Han skulle selge pakker med kremer til de under han, som igjen skulle selge det videre til andre på "parties" og rekruttere selgere til seg selv osv osv..Selvsagt var dette klin umulig i en bygd på 400 personer. Men karen hadde vært på "vekkelsesmøte" på Fornebu og det var bare det beste i hele verden. Han prøvde til og med og prakke på dem laptops så de kunne registrere alle salg via nuskin-profilen hans på nettsida.

Han begynte å mase på mamma og venninnene hennes. Han ringte så mye at mamma knapt turte svare telefonen en stund (før vi hadde mobiler). Når hun en gang sa at hun hadde ikke tid å dra på møte i Oslo for hun skulle i begravelse,

sa han "JAMMEN DU PRIORITERER VEL IKKE Å DRA I BEGRAVELSE FORAN Å TJENE PENGER?!"

Da fikk han en "reis til helvete" og ringte aldri mere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hadde en selger vært så aggressiv hadde jeg rett og slett bare gått. Det der minner om trakassering.

Vi hadde en gærning i hjembygda som fant ut han skulle begynne med pyramidesalg (Nuskin på 90-tallet). Han skulle selge pakker med kremer til de under han, som igjen skulle selge det videre til andre på "parties" og rekruttere selgere til seg selv osv osv..Selvsagt var dette klin umulig i en bygd på 400 personer. Men karen hadde vært på "vekkelsesmøte" på Fornebu og det var bare det beste i hele verden. Han prøvde til og med og prakke på dem laptops så de kunne registrere alle salg via nuskin-profilen hans på nettsida.

Han begynte å mase på mamma og venninnene hennes. Han ringte så mye at mamma knapt turte svare telefonen en stund (før vi hadde mobiler). Når hun en gang sa at hun hadde ikke tid å dra på møte i Oslo for hun skulle i begravelse,

sa han "JAMMEN DU PRIORITERER VEL IKKE Å DRA I BEGRAVELSE FORAN Å TJENE PENGER?!"

Da fikk han en "reis til helvete" og ringte aldri mere.

Dette er noe av det mest idiotiske jeg har lest om oppførsel. Denne mannen kunne umulig være god i hodet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg er så forberedt på å si nei takk til alle selgere på gata, at jeg sist uke sa "nei takk" til noen som spurte om jeg bodde i byen elns :blush:

Lenke til kommentar

Mamma roper alltid random ting i telefonen på thai når telefonselgere ringer. Er det morsomte jeg vet om.

Det morsomte med det er at hun roper ting som "badestrand, vaskemaskin, kokosnøtt, FINN DEG EN MANN!"

("FINN DEG EN MANN" er et eget ordtak på thai. Da skjønner dere hvor ofte det blir sagt.)

Endret av KinderLinda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...