Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

jeg leser ting i kjempebra mening idag, lurer bare på hvor greia om selvopptatt kom inn pga ordene "neshorn" og "grammar-nazi"

 

føler 500 høres lite ut, men kan alltids gi mer hvis jeg vet hva jeg skal gi til

 

Disse ordene er ganske foraktfulle da, når jeg bare spør om du har tatt feil av navnet på medisinen. Nok om det, kan vi være enige om å la dette ligge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

ja

 

jeg har bare gitt penger til dyrebeskyttelse og til kirkens bymisjon((julemiddager)), hvem andre kan gi støtte med mobil???((innrømmer at det ikke er jeg som har satt inn pengene på mobilen, men har så masse penger på mobil så vil heller bruke de på bra formål istedet for masse meldinger og greier))

Endret av Slettet-lYlo5C
Lenke til kommentar

Når jeg er på Vestkanten og skal til Fyllingsdalen/Spelhaugen (Vegvesenet), går det ann å kjøre gjennom Gamle Tenebakkvei og komme inn på Spelhaugen-veien, slik jeg kommer inn bakfra? Ser på kartet at det er noe der men om jeg kan kjøre aner jeg ikke.

Det er en tursti. Går an å kjøre om du kan åpne evt bommer vil jeg tro. Hvorfor vil du kjøre den veien?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

jeg vil ha journal fra fastlege, sykehus og bup

Men hvordan skal jeg spørre om det?? Må jeg sende brev liksom eller kan eg sende mail eller hva?? Vil helst ikke ringe

Lenke til kommentar

jeg vil ha journal fra fastlege, sykehus og bup

Men hvordan skal jeg spørre om det?? Må jeg sende brev liksom eller kan eg sende mail eller hva?? Vil helst ikke ringe

Mail er dumt, for helseopplysninger kan ikke sendes på mail. Du bør sende brev. Kanskje det viktigste jeg lærte på skolen var å skrive et formelt brev. Man føler seg så mye mer bevæpnet. :wee:

 

Men, jeg tror ikke det er noe lurt å lese journalen min. Man kan fort bli opphisset (altså, hisse seg opp) over misforståelser.

 

Det koster opptil 75 kroner å få utlevert journalen sin.

 

Det er nok her Pessimistisk skal sjekke. Kjernejournal

Nei, det er noe helt annet. Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Må ærlig innrømme at jeg er litt for selvsenterert rundt meg og mine, og gir fysiske/økonomiske gaver til de. Har ikke vært noen som har bedt om penger til veldedige formål.

 

Jeg gir hundre spenn i måneden til Leger ut g®enser ut av pur latskap. Gitt siden jeg ble stoppa på gata for flere år siden av ei søt jente som ropte navnet mitt og kyssa meg. Samme taktikk som Redd barna i sin tid brukte, bare at det var det pupper involvert også.

 

Durkdrevne måter å få hormonfylte, unge menn til å gi til veldedighet, men det ser ut som om det funka.

Lenke til kommentar

 

Må ærlig innrømme at jeg er litt for selvsenterert rundt meg og mine, og gir fysiske/økonomiske gaver til de. Har ikke vært noen som har bedt om penger til veldedige formål.

 

Jeg gir hundre spenn i måneden til Leger ut g®enser ut av pur latskap. Gitt siden jeg ble stoppa på gata for flere år siden av ei søt jente som ropte navnet mitt og kyssa meg. Samme taktikk som Redd barna i sin tid brukte, bare at det var det pupper involvert også.

 

Durkdrevne måter å få hormonfylte, unge menn til å gi til veldedighet, men det ser ut som om det funka.

 

Hahaha, veit veldig godt hva du snakker om. Ga 50,- i måneden til Amnesty ett år eller to, fordi hun som sto der var så veldig søt. Helt greit, Amnesty hadde garantert bruk for penga.

 

 

Leger uten genser - høres ut som om de trenger gensere mer enn de trenger penger til medisinsk utstyr.. :hmm:

Lenke til kommentar

Det er det jeg pleier å gjøre. Vet ikke hva som gjorde at jeg ble stående denne gangen.. :p

 

Vi er mennesker tross alt, og da får vi ikke til å bare ignorere dem hver gang. Sånn blir det bare

 

Og som jeg skrev i irritasjontråden, så er det besett hvordan de står i innganger du må passere hele tiden.

På en måte er det en uting, samtidig er det vanskelig å se på/omtale noe sånt som Redd barna som "uting". Og der står vi.

Men skal vi gi til alle som står rundt alle steder, kan vi bare blakke oss. Vi må rett og slett bare gjøre den vonde prioriteringen.

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...