Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Tna søtt Har kjøpt naxopran elns håper det hjelper Mamma kommenterte at jeg var sen hjem håper hun ikke spør om skole Mener du naproxen? Nei mener seff neshorn what else#grammarnazi Ps er ikke skulk men hadde vondt i viljen for kjenner ingen i den klassen og ville ikke komme for sent og hadde sterke mensensmerter Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Tna søtt Har kjøpt naxopran elns håper det hjelper Mamma kommenterte at jeg var sen hjem håper hun ikke spør om skole Mener du naproxen? Nei mener seff neshorn what else#grammarnazi Ps er ikke skulk men hadde vondt i viljen for kjenner ingen i den klassen og ville ikke komme for sent og hadde sterke mensensmerter Å så sur! Kanskje du ville hatt godt av å vende blikket utover istedenfor å grave deg ned i din egen elendighet og selvopptatthet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 det hjalp faktisk bra så det betyr muligens at jeg kan begynne å kjøpe det istedet for både ibux og paracet<3<3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Tna søtt Har kjøpt naxopran elns håper det hjelper Mamma kommenterte at jeg var sen hjem håper hun ikke spør om skole Mener du naproxen? Nei mener seff neshorn what else#grammarnazi Ps er ikke skulk men hadde vondt i viljen for kjenner ingen i den klassen og ville ikke komme for sent og hadde sterke mensensmerter Å så sur! Kanskje du ville hatt godt av å vende blikket utover istedenfor å grave deg ned i din egen elendighet og selvopptatthet. lol hva i all verden er dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 is this a cat fight Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Is this the real life? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Is this just fantasy? Endret 6. november 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 xoxo gossip girl Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 xoxo gossip girl Du store verden, så flinke dere alle er i engelsk . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 xoxo gossip girl Du store verden, så flinke dere alle er i engelsk . hva var galt med min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 men uansett, vet ikke hva du baserer ditt personangrep på, men jeg er ganske selvopptatt(tror jeg alle er), men samtidig bryr jeg meg om folk jeg er glad i eller folk som trenger hjelp har fks gitt 500 kr til gode formål denne mnd(((høres ikke så mye ut men er fattig)) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 og har tenkt å kjøpe julegaver som en organisasjon gir til fattige folk som ikke har råd til julegaver til barna sine Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 xoxo gossip girl Du store verden, så flinke dere alle er i engelsk . hva var galt med min Ikke noe galt. Det virket bare som om du og andre plutselig gikk over til engelsk i den tro at jeg ikke skulle skjønne det . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Prøv å lese ting i beste mening så slipper man at ting skal utvikle seg til småkrangler. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 men uansett, vet ikke hva du baserer ditt personangrep på, men jeg er ganske selvopptatt(tror jeg alle er), men samtidig bryr jeg meg om folk jeg er glad i eller folk som trenger hjelp har fks gitt 500 kr til gode formål denne mnd(((høres ikke så mye ut men er fattig)) Kjempeflott! 500 er et bra beløp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 jeg leser ting i kjempebra mening idag, lurer bare på hvor greia om selvopptatt kom inn pga ordene "neshorn" og "grammar-nazi" føler 500 høres lite ut, men kan alltids gi mer hvis jeg vet hva jeg skal gi til Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 og har tenkt å kjøpe julegaver som en organisasjon gir til fattige folk som ikke har råd til julegaver til barna sine Så flink er ikke jeg, men jeg legger en del i frelsesarmeens julegryte hvert år og hjelper praktisk til på andre områder. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Kuram : "Do skal ikke stole på dem pakistanske gutter , dem bare lorer !" "Derfor jeg kommer på deg" (Kuram til imam) To pakistanere møter hverandre på sykehuset: - Hei, jai ikke se deg på lenge, do jobbe har? - Ja, jai jobbe på poleklinikken. - Wow, do heldig, jai jobbe på ronken. Hvorfor sier de alltid "do" og "jai"? Endret 6. november 2014 av Delvis Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Må ærlig innrømme at jeg er litt for selvsenterert rundt meg og mine, og gir fysiske/økonomiske gaver til de. Har ikke vært noen som har bedt om penger til veldedige formål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg