Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
'eg hatar mekaniske køyretøy :realmad: ,medan eg elskar naturen og alt som har med den å gjere! Gardsdrift trur eg faktisk eg kan litt meir einn gjønomsnittet om ja ;)

Eg har budd på gard heile livet, og når eg er ferdig med vgs skal eg flytte til finmarksvidda og drive med rein, sauer, fiske og kyr.

Etter snart 18 år, så burde du ha lært det da...

Skal du ha scooter når du bor der oppe da?

 

lært kva då???

det å lære om bensin og sånn, er IKKJe ein del av menneskets naturlege utvikling, så eg er motstandar av det!!

 

eg skal køyre snøscooter ja, så må eg vel ta billappen og sidan eg skal bu så langt unna sivilisasjon som mogleg, men eg må jo ha moglegheit til å køyre til butiken for å skaffe dei råvarene eg treng som eg ikkje kan dyrke sjølve

 

chokke: eg elskar og køyre, men hatet mitt til mekaniske køyretøy er større! men eg ynskjer ikkje diskutere det meir med dykk. Det med traktorlappen er eit sårt punkt for meg, så eg sett pris på viss dykk ikkje nevnar det meir. eg er eit menneske, eg gjor eit feil! herregud! eg har uasnett kluppt sonnt lappen

Lenke til kommentar
jo det skal hovedsakleg vere ein reinfarm (rein er det bete dyra i evrda <3<3), så skal eg ha litt sauer og kyr og. det heiter ikkje fiskefarm då, med miondre eg skal drive oppdrett, og det er eg motstandar av. Eg skal fiske frå ville stammar i havet.

Du er klar over at ideen om å ha rein på en farm ikke er helt bra?

Ikke ødelegg for fyren da :((

 

eller..la meg gjette: "NEI DEI SKAL GÅ FRITT!!! :mad: :mad: :mad:"

 

 

 

:roll:

 

lært kva då???

det å lære om bensin og sånn, er IKKJe ein del av menneskets naturlege utvikling, så eg er motstandar av det!!

 

eg skal køyre snøscooter ja, så må eg vel ta billappen og sidan eg skal bu så langt unna sivilisasjon som mogleg, men eg må jo ha moglegheit til å køyre til butiken for å skaffe dei råvarene eg treng som eg ikkje kan dyrke sjølve

Klar over at et er rimelig dobbeltmoralsk? Hvis du skal leve i tråd med naturen hvorfor sitter du nå her ved en PC? Det er ikke naturlig del av menneskets utvikling det heller.

 

U FAIL.

Lenke til kommentar
jo det skal hovedsakleg vere ein reinfarm (rein er det bete dyra i evrda <3<3), så skal eg ha litt sauer og kyr og. det heiter ikkje fiskefarm då, med miondre eg skal drive oppdrett, og det er eg motstandar av. Eg skal fiske frå ville stammar i havet.

Du er klar over at ideen om å ha rein på en farm ikke er helt bra?

kva?? nei?? kva meiner du? det er bra jo

 

kalvegodt: jo, du har vel rett at det offisielle ordet er rundballar, men her eg kjem frå kallar me det silballar såleis byfolk skal fårstå det er silo og ikkje høy. men det er tydeligvis vanskeleg og pressa inn i hjerenen til folk!!

Lenke til kommentar
Ikke ødelegg for fyren da :((

 

eller..la meg gjette: "NEI DEI SKAL GÅ FRITT!!! :mad: :mad: :mad:"

Helluuu!! ALLE vet da at rein skal stå i fjøs!

 

Hvis du skal leve i tråd med naturen hvorfor sitter du nå her ved en PC? Det er ikke naturlig del av menneskets utvikling det heller.

Joda. Ellers ville vi da ikke hatt PC-er. :roll:

Lenke til kommentar

b-real: i know :(

men eg er nødt til å bruke PC av og til, no feks, sitt eg parallelt med å vere her, å søkjer på reinsdyrfakta og bileter av reinsdyr, og sett opp budsjett om korleis eg skal spare til garden, osv. Noken gonger er eg nødt å gå i utakt med naturen, men eg twek avstand frå sterk miløforureinande ting.

Lenke til kommentar
eg skal køyre snøscooter ja, så må eg vel ta billappen og sidan eg skal bu så langt unna sivilisasjon som mogleg, men eg må jo ha moglegheit til å køyre til butiken for å skaffe dei råvarene eg treng som eg ikkje kan dyrke sjølve

Vet du hvor du fyller på bensinen da den da? eller bytter olja? Er endel vedlikehold på en snøscooter også vet du :)

Lenke til kommentar
kalvegodt: jo, du har vel rett at det offisielle ordet er rundballar, men her eg kjem frå kallar me det silballar såleis byfolk skal fårstå det er silo og ikkje høy. men det er tydeligvis vanskeleg og pressa inn i hjerenen til folk!!
Så alle her er byfolk? HAHA...du feiler igjen.

 

 

Helluuu!! ALLE vet da at rein skal stå i fjøs!
Hvis du skal leve i tråd med naturen hvorfor sitter du nå her ved en PC? Det er ikke naturlig del av menneskets utvikling det heller.
Joda. Ellers ville vi da ikke hatt PC-er. :roll:
Åhh...my bad :X

 

Eh...pc ER unaturlig.

Lenke til kommentar
b-real: i know :(

men eg er nødt til å bruke PC av og til, no feks, sitt eg parallelt med å vere her, å søkjer på reinsdyrfakta og bileter av reinsdyr, og sett opp budsjett om korleis eg skal spare til garden, osv. Noken gonger er eg nødt å gå i utakt med naturen, men eg twek avstand frå sterk miløforureinande ting.

Det er fullt mulig å sette opp budsjett på papir. Det er også mulig å gå på biblioteket e.l. å drive research om reinsdyr der. Så en PC er strengt tatt ikke noe man MÅ ha. Hvordan klarte bøndene seg for 50 år siden uten ellers?

Lenke til kommentar

kalvegodt: hahahaha den var bra!!! eg ler skikkeleg høgt ass!!!

 

espen pai: ja ,eg er ikkje heilt idiot heller. eg lærar av mine feil!! eg skal jo lære meg det før eg kjøpar de! herregud

 

b-real: i know :(

men eg er nødt til å bruke PC av og til, no feks, sitt eg parallelt med å vere her, å søkjer på reinsdyrfakta og bileter av reinsdyr, og sett opp budsjett om korleis eg skal spare til garden, osv. Noken gonger er eg nødt å gå i utakt med naturen, men eg twek avstand frå sterk miløforureinande ting.

Det er fullt mulig å sette opp budsjett på papir. Det er også mulig å gå på biblioteket e.l. å drive research om reinsdyr der. Så en PC er strengt tatt ikke noe man MÅ ha. Hvordan klarte bøndene seg for 50 år siden uten ellers?

jno, du har i grunnen rett. har vurdert å kaste PCen min på grunn av det, men eg har ikkje bestemt meg endå.

men det kan vere eg skal gjere det ja... har skikkeleg dårleg samvit når eg sit her liksom1!!

Lenke til kommentar
kalvegodt: jo, du har vel rett at det offisielle ordet er rundballar, men her eg kjem frå kallar me det silballar såleis byfolk skal fårstå det er silo og ikkje høy. men det er tydeligvis vanskeleg og pressa inn i hjerenen til folk!!

Du kaller.. meg..byfolk?

hahaha...

 

 

kanskje jeg skal starte å kalle deg en bonde, hver gang du tar feil og sånt?

DIN FORBANNA SAUEBONDE, DIN UTSPEKULERTE TYV!

Stjeler slikt ifra naturen, kjører vilt, rundt og rundt, og drar sauene inn i gatene, inn i bolig-feltene!

TENK PÅ BARNA I AFRIKA!

Lenke til kommentar
b-real: i know :(

men eg er nødt til å bruke PC av og til, no feks, sitt eg parallelt med å vere her, å søkjer på reinsdyrfakta og bileter av reinsdyr, og sett opp budsjett om korleis eg skal spare til garden, osv. Noken gonger er eg nødt å gå i utakt med naturen, men eg twek avstand frå sterk miløforureinande ting.

Trenger du da virkelig ikke.

Info om reinsdyr-yrket kan du skaffe andre steder. Brev, telefon...hei vent..telefonen er heller ikke naturlig :roll:. Budsjett trenger en ikke PC for å lage heller.

 

Mann..hvis du skal leve etter dine standarder så må du tilbake til steinalderen eller.no

 

 

Vet du hvor du fyller på bensinen da den da? eller bytter olja? Er endel vedlikehold på en snøscooter også vet du :)

Fikser ikke reinen det, da? :dontgetit:

I lol'ed

 

 

 

 

 

 

jeg har funnet meg en ny sykkel:

3g-stepper-bike.jpg

http://www.besportier.com/archives/apparat...-equipment.html

Lenke til kommentar
Det er fullt mulig å sette opp budsjett på papir. Det er også mulig å gå på biblioteket e.l. å drive research om reinsdyr der. Så en PC er strengt tatt ikke noe man MÅ ha. Hvordan klarte bøndene seg for 50 år siden uten ellers?

 

Hjembrent.

Endret av LOOM
Lenke til kommentar
espen pai: ja ,eg er ikkje heilt idiot heller. eg lærar av mine feil!! eg skal jo lære meg det før eg kjøpar de! herregud

Personlig så har jeg mine tvil om at du i det hele tatt kan klare og ta vare på dyr, enda mindre lære deg noe om vedlikehold at en snøscooter... Du virker som du har en mental alder på 12 år! Og jeg gleder meg til overskriften i vg sier: Bonde fra jæren har drept 200 reinsdyr da han satte de i fjøset for vinteren :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...