Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To pakistanere møter hverandre på sykehuset:

- Hei, jai ikke se deg på lenge, do jobbe har?

- Ja, jai jobbe på poleklinikken.

- Wow, do heldig, jai jobbe på ronken.

 

:)

Når vi først er inne på politisk ukorrekte vitse:

 

Det var en pakistansk familie og en somalisk familie som bodde i samme høyblokka. Pakistanere og somaliere er ikke så glad i hverandre og de kranglet støtt og stadig.

En dag to pakistanerne og kastet ene ungen til somalierene ut fra toppen. Somaliere tror på blodhevn og kastet en pakistaner ned dagen etter.

Hva blei stillinga?

 

 

2 - 0 til Norge

 

 

Endret av L4r5
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg prøvde varmeflaske mot menssmerter en gang. Følte at det ble 10 ganger verre. Det gjør jeg ikke flere ganger.

Er visst individuelt hva som hjelper. Var bare et tips jeg har plukket opp fra bekjente. For noen hjelper det visst med fysisk aktivitet. Har hørt om folk som tar seg en joggetur når smertene blir for store. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

 

Var dritings i går og sov 5 timer. Sliten.

 

Var på karakokebar i en squatter village. Toalettet var en lav vask i hjørnet, kun skjult av et dusjforheng. Koselig.

Du bor på Filippinene liksom........ikke på Waldorf Astoria :D

 

Det er faktisk veldig moderne her, i hvert fall i bydelen jeg bor. Vi synes bare det er litt spennende å dra til "slummen" å feste. Sier "slummen" da det finnes MYE verre steder, som ingen av oss tørr å bevege oss i.

 

Men det er gøy å høre "*gasp* White guys!" når man går inn døren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Hjelper litt med varme synes jeg, men klarer ikke løpe eller noe første dagen

Rett før jeg legger meg i fosterstilling på biblioteket kanskje jeg må finne en bok mot mensensmerter

Lenke til kommentar

 

Så jeg husker at jeg reagerte på at ikke han mannen som kom gående da hjalp meg.

Det er den følelsen jeg husker best. Overraskelsen over at ingen kom og hjalp en likevel og at man blei liggende aleine mens de andre forsvant.
Det er veldig sant. Jeg husker det forsterket sjokket og jeg gråt enda mer fordi jeg følte meg så alene. Men så kom jeg hjem til pappa og fikk på jeg pysj, plaster, tegnefilm på TVen, snop og så var alt bra igjen. :wee:

 

Jeg husker en gang jeg kom hjem fra skolen og mamma hadde laget vafler. Hun spurte meg hvorfor jeg ikke hadde sekken på meg, og da gikk det opp for meg at jeg hadde glemt den igjen på skolen. Måtte gå tilbake og hente den og da ble jeg lei meg fordi jeg ikke fikk varme vafler. På veien til skolen gråt jeg, så kom en eldre dame forbi og spurte hva som var galt. Jeg hikstet at jeg måtte tilbake og hente sekken min og at vaflene ikke ville være varme når jeg kom igjen. Til det svarte hun bare "Ja, da må du bare gå og hente sekken din!". Da ble jeg litt satt ut. Hadde forventet sympati, så fikk jeg det svaret. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg var snill ifjor og spurte en jente som datt på sykkel om det gikk bra

Og i forfjort og falt ei da spurte jeg om det gikk bra og om jeg skulle hjelpe med noe im a good girl selvom det er dritkleint å spørre fremmede om sånt

Lenke til kommentar

Jeg fikk faktisk livet mitt reddet av en fremmed en gang. Det er ikke tull engang. Jeg og ei venninne av meg hadde gått oss vill i skogen da vi var 4 år gamle. Og da mener jeg skikkelig vill. Vi befant oss til slutt 6 km fra der vi bodde og midt i ingenmannsland. Heldigvis fant en skogvokter oss og tok oss med hjem til seg, der kona lagde kakao til oss og ga oss tørre sokker (vi var kliss våte på beina pga gjørmen vi hadde gått og trakket i). Han ringte lensmannen, som kjørte oss hjem.

Lenke til kommentar

Jeg var snill ifjor og spurte en jente som datt på sykkel om det gikk bra

Og i forfjort og falt ei da spurte jeg om det gikk bra og om jeg skulle hjelpe med noe im a good girl selvom det er dritkleint å spørre fremmede om sånt

For en måneds tid siden hjalp jeg til med å løfte en dement, skremt mann inn i bilen til kona da han slo seg vrang og ble redd. Kona (på sikkert 65-70 år) ble kjempeglad, og hadde ikke forventa hjelp på en mørk parkeringsplass på Holmlia utpå kvelden. Moralen er at de som får hjelpen setter uendelig mye mer pris på det enn bryet det tar deg. Og at I'm a good girl :fun: Endret av j--
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...