Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Fuktsluker, kanskje? http://www.clasohlson.com/no/Torrbollen-fuktsluker-/Pr348289000 Jaa var sånn jeg mente!! Har søkt på alt fra "greie som fjerner fukt" til "fuktighetsuget" lol Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 DNB ringer plutselig og spør om det er lenge siden jeg har snakket med banken, om jeg trenger lån, bla bla bla. Har de ikke kontoinformasjonen min? De må da vite at jeg ikke trenger lån. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Banan: Hold deg unna PC-en om du har hjernerystelse. Hvis jeg klarte det de gangene jeg har pådratt meg hjernerystelse de siste årene, klarer du også det. Nå er jeg spent på hvordan du har greid å pådra deg hjernerystelse. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Var dritings i går og sov 5 timer. Sliten. Var på karakokebar i en squatter village. Toalettet var en lav vask i hjørnet, kun skjult av et dusjforheng. Koselig. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Nå er jeg spent på hvordan du har greid å pådra deg hjernerystelse. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&p=22107867 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Nå er jeg spent på hvordan du har greid å pådra deg hjernerystelse. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&p=22107867 Det tenkte jeg også først, men så så jeg at teknisk sett spurte han om Datasmurf sin hjernerystelse, ikke BananKrem, sin. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Banan: Hold deg unna PC-en om du har hjernerystelse. Hvis jeg klarte det de gangene jeg har pådratt meg hjernerystelse de siste årene, klarer du også det. Nå er jeg spent på hvordan du har greid å pådra deg hjernerystelse. Første gang: Krasje scooteren min inn i en stillestående buss. Jeg sov, scooteren fór bortover i 50. Scooteren ble usaklig mye kortere og ubrukelig, gutten fikk noen skrubbsår, blåmerker og liten hjernerystelse, bussen fikk ikke en ripe i lakken engang. Heldigvis berga CD-en jeg hadde liggende i hjelmrommet. Andre gang: På grisefylla under et julebord, glatte festsko og glatt trapp = Smurfen falt ned trappa, reiste seg opp, og fortsatte videre til baren. Klaget hele neste dag på vondt i huet og trodde det var tømmermenn fra helvete. Et par dager senere hadde den fortsatt ikke gitt seg, snakket med en lege, som så konstaterte hjernerystelse. Interessant nok var jeg ikke den eneste som pådro meg hjernerystelse på det julebordet. En av damene sklei på dansegulvet og kakket huet først i et bord og så i gulvet. Hu fikk i tillegg til rystelsen også noen noen problemer med nakken og var borte lenger enn meg. Tredie gang: Smurfen på vei til jobb, skal bare opp på verandaen og hente noe papp og papir som skal i kassa for nettopp det. Sklir på vei opp trappa (liten tretrapp på fire trinn) til verandaen. Blir liggende. Tenker ikke så mye over det annet enn at "der fikk jeg meg en smell". Gjør morgenens dont og fortsetter til jobb. Sklir så på fortauet (for øvrig hadde jeg gode, dyre isbrodder på hver gang jeg skled) og skaller huet rett i bakken, blir liggende igjen, kommer meg opp uten å tenke så mye over det, og halser videre til jobb. Begynner å klage på dundrende hodepine rundt lunch, er heldigvis ferdig med Vær-Sjur og de få andre tingene jeg har å gjøre på dagtid, og kan uten problemer ta drosje hjem. Får konstatert hjernerystelse senere på dagen når et par leger kommer inn ytterdøra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Det tenkte jeg også først, men så så jeg at teknisk sett spurte han om Datasmurf sin hjernerystelse, ikke BananKrem, sin.Ah. Ikke helt våken enda. Lite søvn for tida og tom for sovepiller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Det kan skje den beste, Lars. Ikke helt våken sjæl, så jeg bare antok det var meg han mente. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Eneste gang jeg veit jeg fikk hjernerystelse var på barneskolen. Datt på glatta i et friminutt. Klarte ikke reise meg med en gang. Prøvde å be om hjelp fra folk rundt som så hva som hadde skjedd mens jeg grein. Ingen som reagerte. Tror det var da jeg for første gang innså det at den eneste som kommer til å hjelpe en her i livet er en selv. Blei tidlig en kyniker. Kom meg opp noen minutter seinere og kom meg inn til timen. Var kvalm og så dobbelt. Var visst hvit som et laken. Læreren spurte om jeg var dårlig og sendte meg på kontoret der jeg blei henta litt seinere. Endret 6. november 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Kuram : "Do skal ikke stole på dem pakistanske gutter , dem bare lorer !" "Derfor jeg kommer på deg" (Kuram til imam) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Var dritings i går og sov 5 timer. Sliten. Var på karakokebar i en squatter village. Toalettet var en lav vask i hjørnet, kun skjult av et dusjforheng. Koselig. Du bor på Filippinene liksom........ikke på Waldorf Astoria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 (...) dem bare lorer !" (...) Hva i all verden betyr dette? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Uff, Lars, det der er fælt. Jeg opplevde noe av det samme da jeg var liten, bortsett fra at det ikke var et sted fullt av folk. Jeg skulle ned en bakke på rulleskøyter. Bakken var VELDIG bratt, men det var en bom ca. midt i som jeg tenkte jeg skulle ta tak i for å stoppe. Rullet ned, fikk bra fart og da jeg møtte bommen tok jeg tak - men den var ikke fastlåst. Jeg ble slengt nedover i veien og rullet rundt et par ganger før jeg stoppet. Det var veldig vondt og jeg lå i veien og gråt. Akkurat da jeg hadde stoppet, kom en mann gående og han enset meg ikke engang. Så jeg karret meg på beina og luntet hjemover. Her jeg bor er det ikke uvanlig at fremmede stopper opp og hjelper folk i "nød". Flere ganger har fremmede stoppet for å hjelpe meg når jeg har hatt problemer. Så jeg husker at jeg reagerte på at ikke han mannen som kom gående da hjalp meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Så jeg husker at jeg reagerte på at ikke han mannen som kom gående da hjalp meg.Det er den følelsen jeg husker best. Overraskelsen over at ingen kom og hjalp en likevel og at man blei liggende aleine mens de andre forsvant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 (...) dem bare lorer !" (...) Hva i all verden betyr dette? Han er pakistansk og sier "lorer" i stedet for "lurer" , bare en festlig observasjon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Han er pakistansk og sier "lorer" i stedet for "lurer" , bare en festlig observasjon Aha. Trodde det var noe kebabnorsk slang for noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Føler meg som en åttendeklassing som leker bad mår jeg går på biblioteket istedet for skolen sånn mamma ikke merker det Dør av mensensmerter og alt sitter bare her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Gå hjem, forklar problemet, ta to ibux og en paracet og legg deg med en varmeflaske på magen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Hadde ikke mer ibux eller paracet mamma blir bare oppgitt orker ikke klaging Bare 45 minutt til eg kan kjøre hjem lol skal si dannheten om hun spør da har ikke samvittiget til å lyve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg