KatrinaS Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Pådratt meg en liten/middels hjernerystelse, tips? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Ikke gjør det igjen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Slå på aircondition. Det gjør en stor forskjell. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Pådratt meg en liten/middels hjernerystelse, tips? Har vel vært hos lege? Da må jo vel han ha tips for deg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Pådratt meg en liten/middels hjernerystelse, tips? rist hodet motsatt vei så legger hjernen seg på plass Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Pådratt meg en liten/middels hjernerystelse, tips?Ikke les eller se på tv de første 14 dagene. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Har ikke vært hos legen, men er rundt folk hele tiden. Blir kvalm og svimmel hvis jeg ikke får i frisk luft, og det eneste som hjelper er en iskald klut og en sterk paracet. Får vel bare se hvordan det går, og få våknet opp noen ganger i løpet av natta for å sjekke at alt er ok. Var ute med noen venninner i dag, så satt jeg på gulvet. Jeg skulle reise meg opp og på en eller annen måte greide jeg å slå bakhodet noe jævlig hardt inni veggen bak meg. Falt bare rett ned igjen og det gjorde ikke noe vondt/jeg var i en annen verden i noen sekunder etterpå. Gjorde vondt der og da foran i hodet, men det ble bra igjen, så ble jeg sliten, svimmel, kvalm og vondt på veien hjem. Hvis det ikke er noe bedre i morgen, tar jeg i kontakt med lege. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 I Donald Duck slår de bare med en slegge på motsatt side så går alt bra igjen. Spesiellt hvis man har fått personlighetsendring av det første slaget. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 I Donald Duck slår de bare med en slegge på motsatt side så går alt bra igjen. Spesiellt hvis man har fått personlighetsendring av det første slaget. Haha, får bare be noen slå meg med en slegge, så fikser alt seg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Gladvold løser alle problemer, bare se på Tom&Jerry Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Banan: Hold deg unna PC-en om du har hjernerystelse. Hvis jeg klarte det de gangene jeg har pådratt meg hjernerystelse de siste årene, klarer du også det. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg har aldri hatt hjernerystelse jeg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Banan: Hold deg unna PC-en om du har hjernerystelse. Hvis jeg klarte det de gangene jeg har pådratt meg hjernerystelse de siste årene, klarer du også det.Det begynner å gå over alt sammen nå, virker ikke så ille nå som det var i sta Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Andre enn meg som ikke får sove i natt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 weeeeee jeg fikk sove i 8 timer \o/ Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg fikk sove i nesten 13 timer. Det var digg! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg fikk ikke sove noe siden jeg ble bare kvalm av å ligge. Denne dagen har vært herlig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 jeg pleier å ta på luftgreiene når det dugger og det hjelper, men irriterende når jeg alltid må det :(tror dere det funker med sånn greie som suger til seg fuktigheten? Mener du sånne saltposer som kommer i postpakker osv? Det hjelper ikke (haha?) Hahah nei:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg