Kea Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Eskene som varene kommer i på jobb lukter kattedrit. Jeg hadde kjøpt et plagg som lå på vaskemaskinen en gang jeg hadde dusjet. Bøyde meg ned for å ta på sokker, slik at nesen kom på nivå med vaskemaskinen. Da kjente jeg den umiskjennelige lukten av kattedrit og tenkte "søren, har katten bæsja på gulvet?". Lette etter den antatte kilden, men fant ikke noe. Bøyde meg opp igjen, og da nesen kom forbi vaskemaskinen kjente jeg det igjen. Luktet på plagget som lå der og jaggu luktet det ikke bæsj av det. Da var det pappen som hadde lagt inni som hadde satt lukt på det. Kjenner den lukta hver gang jeg må bære esker på jobb. Blir kvalm av det, det og slett. ÆSJ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Herreminhatt for noen ispinner dere to er Smelter bare det er 20 grader inne jeg... kommer av kronisk hypertermi fant jeg ut her for noen måneder siden. Normal temp på 38,2-38,4 - I'm hot Enig så enig. Derfor prøver jeg å holde rommene mine på 15 grader, varmt nok for shorts og singlett, og jeg kan gå barføtt. Alt jeg trenger inne. Tar jeg på meg joggebukse, må jeg alltid dra den opp til knærne, og når jeg tar på meg kosegenser (for jeg elsker å bruke hette - inne og ute), så drar jeg opp til albuene). Da jeg bodde for meg selv og betalte strøm, prøvde jeg å unngå oppvarming om vinteren for å spare penger. Har brukt mang en dag i en stol foran PC-en i 10 - 12 grader, eller i sofaen med bok i ditto temperaturer. Gode greier, rett og slett. Jeg har en kroppstemperatur på 35,9 - 36,1, så jeg har alltid trodd det var derfor jeg tålte kulda så godt. Og uansett hvor kaldt det er, eller hvor kald jeg er, har jeg varme hender og i følge de rundt meg, stråler jeg ut varme som en kakkelovn. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Har du så mye å være flau over altså? Jeg har veldig mye å være flau over. I tillegg ville nok vaskedama kalt meg en skitten gris. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Har du så mye å være flau over altså? Jeg har veldig mye å være flau over. I tillegg ville nok vaskedama kalt meg en skitten gris. Jeg ser for meg at du ikke har kjæreste, eller i hvert fall ikke inviterer henne/ham hjem til deg . Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Det er hjemmet mitt jeg tenker på når jeg sier "skitten gris", men det er kanskje årsaken til min kjæresteløshet likevel. Endret 5. november 2014 av Zarac Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Vi hadde vaskedame flere ganger da jeg var yngre, men det var jo et svare strev med å vaske og gjøre rent dagen før vaskedama kom, slik at det ikke skulle være rotete, støvete og skittent. Forstår virkelig ikke greia med å vaske rundt en gang i uka, alltid dagen før det kommer en person hjem til deg for å gjøre det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Cluet med rengjøring er å gjøre bare en liten bit her og der om gangen men ganske ofte, tror jeg. Da unngår man at det samles opp så mye støv og skitt. Da har man det noelunde reint hele tiden, og det er ikke noe stress med det. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Har du mer chiptune aktig å dele er det bar å kjøre på Kanskje ikke forumkafeen er stedet dog.Hvor er stedet? Uansett måtte jeg jo postet her at jeg la den ut der for at du skulle sett det, men da kunne jeg like gjerne ha lagt den ut her, for jeg bruker uansett en post. Og så er du stadig inne på profilen min, jeg regner med du ikke trykker på meg ved et uhell? Jeg har mine grunner Sistgang jeg klikket meg inn var det nok får å se om du deltok i noen musikk-debatter. Alle andre gangene kan jeg ikke huske, men det lå nok grunnlag for det da også. Når det er sagt, jeg har en tendens til å klikke på brukernavn helt uten mål og mening i blant. Det jeg mente var at vi kanskje ikke burde fylle forumkafeen med masse musikk, men et innlegg skader jo ikke blir det 5-6 inlegg om musikk er det kanskje ikke stedet. Har vasket i fire timer:( hvem vil ha meg som vaskedame plz kan kjøpe sånn fancy kostyme Kanskje etterhvert, hvor mye ønsker du betalt? (Svart) Jeg har vaskedame hos meg to ganger i uken, inkludert i husleien. Er så digg å ikke løfte en finger hjemme. Tror jeg hadde vært skeptisk. Vet aldri når de stjeler noe. Kunne ikke en gang ha mitt eget søskenbarn som vaskehjelp jeg, hørte hun hadde stjålet ting hos søsteren min. Det må helt sikkert ha vært hun iallefall. Hun ringte og ville vaske her også, men jeg sa nei takk. Jeg tror vaskedamer generelt er på rett side av loven. Vaskedamer er gjerne en av de yrkesgruppene som har tilgang til flest rom i en virksomhet, sammen med vaktmestere, vektere og ITfolk. Man kan jo eventuelt legge ut "feller" i ny og ned og se om dem tar agnet. why is world so cold skamfryser fullt påkledd i 22 grader Jeg har alltid fått høre at jeg må legge på meg Jeg og, men heller kald enn feit Ville heller vært feit for altid enn å alltid fryse om jeg kunne velge Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Det jeg mente var at vi kanskje ikke burde fylle forumkafeen med masse musikk, men et innlegg skader jo ikke blir det 5-6 inlegg om musikk er det kanskje ikke stedet. Så mange musikkvideoer per dag er litt i overkant. På den ene siden synes jeg heller vi burde fylle forumkafeen med støy istedet. https://www.youtube.com/watch?v=pwWZaOsD6Y4 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Hey - Jeg kjører en BMW E91, og hver gang det regner eller er kaldt, dogger det noe grusomt i bilen, men mindre jeg har på veldig varm luft på ruten, og dette blir fort veldig varmt. Lekasje? Tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 sliter med det samme linda!!!! min dugger mye mer enn andre sine biler føler jeg??dessuten er det fuktig i setet kan det være for mye fuktighet i bilen elns Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Hey - Jeg kjører en BMW E91, og hver gang det regner eller er kaldt, dogger det noe grusomt i bilen, men mindre jeg har på veldig varm luft på ruten, og dette blir fort veldig varmt. Lekasje? Tips? Du som er for heit. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Hey - Jeg kjører en BMW E91, og hver gang det regner eller er kaldt, dogger det noe grusomt i bilen, men mindre jeg har på veldig varm luft på ruten, og dette blir fort veldig varmt. Lekasje? Tips? Du som er for heit. Takk for svar! Skjønner ikke hvordan jeg ikke tenkte ut det før! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 prøv å vask ruten skikkelig innvendig, det kan hjelpe. Ha luft mot vinduet, men også på gulvet slik at alt blir tørt. Som nødløsning kan du ha vinduet oppe litt når det blir dårlig sikt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Står masse tips om det på nettet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 jeg pleier å ta på luftgreiene når det dugger og det hjelper, men irriterende når jeg alltid må det :(tror dere det funker med sånn greie som suger til seg fuktigheten? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Vi hadde vaskedame flere ganger da jeg var yngre, men det var jo et svare strev med å vaske og gjøre rent dagen før vaskedama kom, slik at det ikke skulle være rotete, støvete og skittent. Forstår virkelig ikke greia med å vaske rundt en gang i uka, alltid dagen før det kommer en person hjem til deg for å gjøre det. Det er vel det man kaller å gå over elva etter vann. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 jeg pleier å ta på luftgreiene når det dugger og det hjelper, men irriterende når jeg alltid må det :(tror dere det funker med sånn greie som suger til seg fuktigheten? Mener du sånne saltposer som kommer i postpakker osv? Det hjelper ikke (haha?) Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Fuktsluker, kanskje? http://www.clasohlson.com/no/Torrbollen-fuktsluker-/Pr348289000 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Fuktsluker, kanskje? http://www.clasohlson.com/no/Torrbollen-fuktsluker-/Pr348289000 Hm. Ikke dum sak det kanskje nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg