Kea Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Vasker selv jeg.Vasker også selv, men hater det som pesten. Samtidig ville jeg ikke hatt vaskehjelp. Jeg er lat nok fra før. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Rent skal det være, sa kjerringa, hun vaska langbordet på julaften - med trusa. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Vasker selv jeg. Nå har ikke du verdens største leilighet da Når du er i stand til å vaske gulvet uten å eie en gulvmopp, så sier det litt om vaskeflaten din Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 why is world so cold skamfryser fullt påkledd i 22 grader Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg har ikke engang sett min vaskedame siden jeg hilste på henne første dagen. Hun låser seg inn når jeg er på jobb. Hun har ikke stjålet noe som jeg har lagt merke til. Og det er en maid som huseier har brukt i årevis mens hun bodde i leiligheten. Jeg har bare arvet henne. Så hvis hun stolte på henne, så gjør jeg det samme. Jeg kunne fint stolt på at ei vaskedame lot være å stjele. For meg ville det vært mer ubehagelig å tenke på at et fremmed menneske ser hjemmet mitt på nært hold og får innsikt i mine forbruks- og søppelvaner. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Tre kolleger av meg har hushjelp som bor i leiligheten sammen med dem, hvor hun har sitt eget lille bøttekott. Da gjør hun absolutt alt av husarbeid. Inkludert å handle mat, og å lage frokost, lunsj og middag. Må være digg med nystrøken skjorte hver eneste morgen. Har "maid room" i leiligheten, jeg også. Men kvier meg litt for å bo sammen med hushjelpen, i hvert fall når det bare blir meg og hun. Kan bli kleint. I hvert fall når jeg velter inn dritings klokka 10 om morgenen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg har ikke engang sett min vaskedame siden jeg hilste på henne første dagen. Hun låser seg inn når jeg er på jobb. Hun har ikke stjålet noe som jeg har lagt merke til. Og det er en maid som huseier har brukt i årevis mens hun bodde i leiligheten. Jeg har bare arvet henne. Så hvis hun stolte på henne, så gjør jeg det samme. Jeg kunne fint stolt på at ei vaskedame lot være å stjele. For meg ville det vært mer ubehagelig å tenke på at et fremmed menneske ser hjemmet mitt på nært hold og får innsikt i mine forbruks- og søppelvaner. Det har jeg ikke noe problem med. Ser henne jo aldri uansett. Har aldri tenkt over hva slags tanker hun har om meg. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Vasker selv jeg. Nå har ikke du verdens største leilighet da Når du er i stand til å vaske gulvet uten å eie en gulvmopp, så sier det litt om vaskeflaten din Hehe - godt poeng... Enda ikke fått den gulvmoppen - dog ikke jul enda. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg har ikke engang sett min vaskedame siden jeg hilste på henne første dagen. Hun låser seg inn når jeg er på jobb. Hun har ikke stjålet noe som jeg har lagt merke til. Og det er en maid som huseier har brukt i årevis mens hun bodde i leiligheten. Jeg har bare arvet henne. Så hvis hun stolte på henne, så gjør jeg det samme. Jeg kunne fint stolt på at ei vaskedame lot være å stjele. For meg ville det vært mer ubehagelig å tenke på at et fremmed menneske ser hjemmet mitt på nært hold og får innsikt i mine forbruks- og søppelvaner. Har du så mye å være flau over altså? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 why is world so cold skamfryser fullt påkledd i 22 grader Jeg har alltid fått høre at jeg må legge på meg Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Kald selv, men her er det 12 grader. Inne altså. Fikk en ekkel blåfarge på neglene i sted, og da fant jeg ut at det var best å kle litt på meg. Først måtte jeg varme hendene under varmt vann i vasken. Sto der til det prikket i huden. Deilig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Kald selv, men her er det 12 grader. Inne altså. Fikk en ekkel blåfarge på neglene i sted, og da fant jeg ut at det var best å kle litt på meg. Først måtte jeg varme hendene under varmt vann i vasken. Sto der til det prikket i huden. Deilig. 12 grader?! INNE?! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Det er så herlig når det er 10 - 12 grader inne. Er det jeg savner mest fra å bo på en dårlig isolert hybel. Gjør det enda bedre når man endelig legger seg (selvfølgelig i et iskaldt rom) og finner varmen under dyna. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 12 grader er litt i underkant, men hadde jeg bodd alene hadde det nok vært 17-18 grader, og ikke 22-23. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 why is world so cold skamfryser fullt påkledd i 22 grader Jeg har alltid fått høre at jeg må legge på meg Jeg og, men heller kald enn feit Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Kald selv, men her er det 12 grader. Inne altså. Fikk en ekkel blåfarge på neglene i sted, og da fant jeg ut at det var best å kle litt på meg. Først måtte jeg varme hendene under varmt vann i vasken. Sto der til det prikket i huden. Deilig. 12 grader?! INNE?! Ja, er kaldt på lageret der jeg jobber. På pauserommet også, der kan det ikke være mer enn 15 grader. Trengte ikke å tygge maten i pausen, for jeg satt og hakket tenner så det sang. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Når jeg flytter ut skal det være rundt 25 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Enig. Har alltid varmepumpen på 25 grader hjemme. Der er det så mye trekk at selv da kan det bli kaldt inne. For ikke å snakke om at temperaturen ikke fordeler seg jevnt fordi pumpen er plassert bak en vegg. Det kan være så varmt at jeg svetter der PCen står, mens ved sofaen er det kaldt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Virker deilig Her står den på sånn 20, men jeg tar den opp til 22 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 why is world so cold skamfryser fullt påkledd i 22 grader Jeg har alltid fått høre at jeg må legge på meg Herreminhatt for noen ispinner dere to er Smelter bare det er 20 grader inne jeg... kommer av kronisk hypertermi fant jeg ut her for noen måneder siden. Normal temp på 38,2-38,4 - I'm hot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg