Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tysklands lokførere har bestemt seg for å minnes Berlinmurens fall ved å gjennomføre den største streiken i Deutsche Bahns historie. Det kunne ikke passet dårligere. Familien skal være på besøk i to netter i helga og nå må vi regne med at reisetiden ender på mange timer mer enn planlagt.

http://www.spiegel.de/wirtschaft/unternehmen/bahnstreik-der-gdl-lokfuehrer-streiken-von-mittwoch-bis-montag-a-1000994.html

Jeg håper at legene bestemmer seg for å streike den dagen GDLs medlemmer trenger et sykehus.

Lenke til kommentar

Har du mer chiptune aktig å dele er det bar å kjøre på ;) Kanskje ikke forumkafeen er stedet dog.

Hvor er stedet? Uansett måtte jeg jo postet her at jeg la den ut der for at du skulle sett det, men da kunne jeg like gjerne ha lagt den ut her, for jeg bruker uansett en post. ;)

Og så er du stadig inne på profilen min, jeg regner med du ikke trykker på meg ved et uhell? :wee:

Lenke til kommentar

Jeg har vaskedame hos meg to ganger i uken, inkludert i husleien. Er så digg å ikke løfte en finger hjemme.

Tror jeg hadde vært skeptisk. Vet aldri når de stjeler noe. Kunne ikke en gang ha mitt eget søskenbarn som vaskehjelp jeg, hørte hun hadde stjålet ting hos søsteren min. Det må helt sikkert ha vært hun iallefall. Hun ringte og ville vaske her også, men jeg sa nei takk.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke engang sett min vaskedame siden jeg hilste på henne første dagen. Hun låser seg inn når jeg er på jobb.

Hun har ikke stjålet noe som jeg har lagt merke til. Og det er en maid som huseier har brukt i årevis mens hun bodde i leiligheten. Jeg har bare arvet henne. Så hvis hun stolte på henne, så gjør jeg det samme.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...