*F* Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Dette er musikk som faller i smak Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Du er herved ignorert. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 jeg er enig!!! hører du Evelen!!! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Mer tracker, skeema - fearing myself: http://free.mp3songurls.com/1400960.mp3 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Alureon på pcen, Im doomed. Ser mer og mer ut som jeg ikke får fjernet den i det heletatt. Blokker nesten all mulighet til å gjøre noe motangrep. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 vennligst flytt musikken til musikktråden og ikke forsøple denne kvalitetstråden Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Mer tracker, skeema - fearing myself: http://free.mp3songurls.com/1400960.mp3 Har du mer chiptune aktig å dele er det bar å kjøre på Kanskje ikke forumkafeen er stedet dog. Alureon på pcen, Im doomed. Ser mer og mer ut som jeg ikke får fjernet den i det heletatt. Blokker nesten all mulighet til å gjøre noe motangrep. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Mer tracker, skeema - fearing myself: http://free.mp3songurls.com/1400960.mp3 Har du mer chiptune aktig å dele er det bar å kjøre på Kanskje ikke forumkafeen er stedet dog. Alureon på pcen, Im doomed. Ser mer og mer ut som jeg ikke får fjernet den i det heletatt. Blokker nesten all mulighet til å gjøre noe motangrep. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Alureon på pcen, Im doomed. Ser mer og mer ut som jeg ikke får fjernet den i det heletatt. Blokker nesten all mulighet til å gjøre noe motangrep. *bilde* Tro meg, prøver, men det stopper meg fra å laste ned alt som har med removal tools eller antispyware/antivirus å gjøre. Løper frem og tilbake mellom pcer for å få lastet ned ting som kan funke. Er på MBAM anti-rootkit BETA nå. Siste mulighet er Windows Defender Offline, men da må jeg finne en usb som jeg kan bruke, noe jeg er usikker på om jeg har. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Alureon på pcen, Im doomed. Ser mer og mer ut som jeg ikke får fjernet den i det heletatt. Blokker nesten all mulighet til å gjøre noe motangrep. *bilde* Tro meg, prøver, men det stopper meg fra å laste ned alt som har med removal tools eller antispyware/antivirus å gjøre. Løper frem og tilbake mellom pcer for å få lastet ned ting som kan funke. Er på MBAM anti-rootkit BETA nå. Siste mulighet er Windows Defender Offline, men da må jeg finne en usb som jeg kan bruke, noe jeg er usikker på om jeg har. Har du ikke fyrstikker? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Og Windows defender har tydligvis det innebygget, men da jeg restartet pcen kom jeg opp til truecrypt, det jeg kom inn i uten passord var en 32bit versjon av defender offline. Så trodde egentlig ikke jeg kom meg inn i windows 7 en gang, men på 2. restart så gikk det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Har du ikke fyrstikker? Not funny dude, not funny. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 https://www.facebook.com/video.php?v=735937669775838&set=vb.416474791722129&type=2&theater Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Og Windows defender har tydligvis det innebygget, men da jeg restartet pcen kom jeg opp til truecrypt, det jeg kom inn i uten passord var en 32bit versjon av defender offline. Så trodde egentlig ikke jeg kom meg inn i windows 7 en gang, men på 2. restart så gikk det. top lel Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Vet ikke om jeg vil spille Roller Coaster Tycoon, Theme Hospital, Pharaoh, eller Heroes III. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg er vant til å stå opp 12:45 hver dag, og så ber jobben meg møte klokken 07:30 på mandag. Det blir en slitsom dag. Jeg er ikke spesielt god til å forandre døgnrytme. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Vet ikke om jeg vil spille Roller Coaster Tycoon, Theme Hospital, Pharaoh, eller Heroes III. Heroes. Lett. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Vet ikke om jeg vil spille Roller Coaster Tycoon, Theme Hospital, Pharaoh, eller Heroes III. Roller Coaster! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Virkelige spillperler det der. Heroes 3 er derimot favoritten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg