g@bb@ Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Har enda tilgode å finne noe som er effektivt og funker uten om SB-12 - som samtidig ikke gjør at kjeften din lukter typ Fernet Branca Hvordan er det negativt? Prøv å møt opp på jobben med en slik ånde - og man klarer ikke å drikke Fernet i etterkant når den smaken setter seg i kjeften hver bidige morgen... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 dette er min siste lønning i den bransjen tnx for alt Nesten litt trist Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 For de som lurer: Jif avløpsåpner funker fett. Trenger ikke plumbo, nei. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hvorfor poster dere ikke bra musikk? Bedre? For øvrig sverger jeg til vademecum over SB12 og listerine. Det være seg til å blande ut med vodka, eller bare skylle kjeften. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 For de som lurer: Jif avløpsåpner funker fett. Trenger ikke plumbo, nei.For å åpne avløp eller dårlig ånde? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hvor kan jeg rapportere nettbutikker som sender passord i klartekst for å få hengt dem ut? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hvorfor poster dere ikke bra musikk?Hva slags musikk liker du, da? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 For de som lurer: Jif avløpsåpner funker fett. Trenger ikke plumbo, nei.For å åpne avløp eller dårlig ånde? Har bare prøvd den siste Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hva slags musikk liker du, da?Bra musikk. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Og hvis du ikke skulle late som om du er autist? 9 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hvor kan jeg rapportere nettbutikker som sender passord i klartekst for å få hengt dem ut? ingen spesiell plass, du kan betale et trykkeri for å trykke ut informasjon om dette du kan henge rundt forbi, kjøpe annonseplass i avisene hvor du kan henge dem ut, skrive om det på forum og facebook Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Så ville ikke et svar gitt mye mening, fordi den eneste fellesnevneren er kvalitet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Satan, fått en helvetes rootkit på pcen. Hvordan skjedde det? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 For de som lurer: Jif avløpsåpner funker fett. Trenger ikke plumbo, nei. Bedre med en sånn sugekopp greie, så slipper man bruke penger på de dyre stoffene. Fungerer som bare det, trykk den fram og tilbake noen ganger og kjør på med varmt vann. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hvor kan jeg rapportere nettbutikker som sender passord i klartekst for å få hengt dem ut? [email protected] Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 For de som lurer: Jif avløpsåpner funker fett. Trenger ikke plumbo, nei. Bedre med en sånn sugekopp greie, så slipper man bruke penger på de dyre stoffene. Fungerer som bare det, trykk den fram og tilbake noen ganger og kjør på med varmt vann. Hjelper ikke det når sluken på badet i dusjen vasken er tettet av hår. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Jif sin svarte flaske har funka fett når jeg har brukt det i sluket på dusjen. Er ikke bare hår, men masse fett fra shampoo også nedi der. Bare å ta på en gummihanske og grave litt. Tømme hele flaska nedi sluket, la det stå en halvtimes tid, sluk clear! Endret 4. november 2014 av Bytex Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Plumbo ftw. syke saker. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 grøss. gummihansker er sterkt oppskrytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg