j-- Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg syns det er best å ha sex når man har lyst. Hahahaha, dette gjorde dagen min Skal ikke mye til for og gjøre deg happy ser jeg. grrrr Humor er heldigvis subjektivt. Jeg fikk meg et godt smil av det innlegget. At du vil være surpromp der du sitter får være din greie :{D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Litt deilig morgenmusikk til dere: https://www.youtube.com/watch?v=wLStZ21EzDM Jeg ser din morgenmusikk og høyner med litt deilig formiddagsmusikk. https://www.youtube.com/watch?v=dIWtKnigjWM Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Sjur: Traff ikke helt hos meg, men alltid fint med noe nytt :] Tenkte å slenge ut youtube-link av Aukra - Birdh, men ser at den ikke ligger på youtube, Spotify: AUKRA – BIRDH Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hvorfor poster dere ikke bra musikk? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Jeg syns det er best å ha sex når man har lyst. Hahahaha, dette gjorde dagen min Skal ikke mye til for og gjøre deg happy ser jeg. grrrr Humor er heldigvis subjektivt. Jeg fikk meg et godt smil av det innlegget. At du vil være surpromp der du sitter får være din greie :{D Er du sensitiv eller ? Endret 4. november 2014 av Realzi Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Lycan: Lider du av "vippetiss av tværrhet"-syndromet? Realzi: Jepp, veldig sensitiv og sart. Tåler svært lite. Som en egg. Endret 4. november 2014 av j-- 4 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Lycan: Lider du av "vippetiss av tværrhet"-syndromet? Realzi: Jepp, veldig sensitiv og sart. Tåler svært lite. Som en egg. Så hvis du får trykk ifra alle kanter på en gang - på likt så går det egentlig ganske bra? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Lycan: Lider du av "vippetiss av tværrhet"-syndromet? Realzi: Jepp, veldig sensitiv og sart. Tåler svært lite. Som en egg. Så hvis du får trykk ifra alle kanter på en gang - på likt så går det egentlig ganske bra? Jepp. Så lenge negativiteten er konstrant trykkende fra alle kanter samtidig, så er det helt greit å være meg. Problemet oppstår når negativiteten avtar Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Lycan: Lider du av "vippetiss av tværrhet"-syndromet? Realzi: Jepp, veldig sensitiv og sart. Tåler svært lite. Som en egg. Så hvis du får trykk ifra alle kanter på en gang - på likt så går det egentlig ganske bra? Jepp. Så lenge negativiteten er konstrant trykkende fra alle kanter samtidig, så er det helt greit å være meg. Problemet oppstår når negativiteten avtar Snakk Norsk haha, i like you J, you can join my gang of lost forum people. Endret 4. november 2014 av Realzi 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Fy faen, hvorfor må folk være så jævla sensitiv. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Aner ikke.. Jeg er hardhuda som et barketre Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 God morgen forumfolk, and what a good morning it is <3 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jøss - idag hadde pippen en annen låt enn forrige dagen ja ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 hahah husker når ei veninne glemte å ta på seg bukse før skolen.................... 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jøss - idag hadde pippen en annen låt enn forrige dagen ja ! Kan'ke klage idag, nei! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Jeg husker en gang jeg skifta bilbatteri før jeg dro på skolen. Og hadde buksa full av batterisyre. Så midt i første timen bare revna hele buksa, for batterisyre løser visst opp dongeri, og klassekameratene mine var såklart ikke treige med å rive enda mere i filler. Så jeg satt inne på klasserommet hele dagen til jeg kunne reise hjem. Endret 4. november 2014 av Bytex Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jøss - idag hadde pippen en annen låt enn forrige dagen ja ! Kan'ke klage idag, nei! Tør jeg spørre hva din morgen stund innebar siden den er så feiende flott ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg husker en gang jeg skifta bilbatteri før jeg dro på skolen. Og hadde buksa full av batterisyre. Så midt i første timen bare revna hele buksa, for batterisyre løser visst opp dongeri, og klassekameratene mine var såklart ikke treige med å rive enda mere i filler. Så jeg satt inne på klasserommet hele dagen til jeg kunne reise hjem. hahahah jeg er alltid glad og lattermild på tirsdager Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jøss - idag hadde pippen en annen låt enn forrige dagen ja ! Kan'ke klage idag, nei! Tør jeg spørre hva din morgen stund innebar siden den er så feiende flott ? Lønningsdag. Sola er oppe. Jeg har fri. Var på shopping og handla for 8,5 tusen. Need I say more? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg