Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 overlevde!!! Sa jeg var redd så fikk jeg ligge og greier Var en koselig dame ps har ikkr diabetes 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Og så den jævla blåflekken som alltid kommer og er stor og irriterende og merkbar hver gang jeg bruker arma til noe som helst.Press hardt på stedet i 1 minutt etterpå så blir det ikke blåflekk. Jeg presser hardt på stedet, og får likevel blåflekk. Muligens fordi jeg presser så hardt at det blir blåflekk. Heldigvis er jeg ikke så tander som min yngste søster, som kan få blåflekker av at noen ser på henne (en overdrivelse, men du skjønner sikkert hva jeg mener om du ikke er for anal). Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Litt urettferdig behandling, men det er digg å være på den rette siden av diskrimineringen, det må jeg si. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Ser ut til sjefen endelig har funnet en løsning så jeg får jobbet igjen. På tide etter 2,5 måned.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Kjipern.. Jobbe er det verste å gjøre. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Kjipern.. Jobbe er det verste å gjøre. Hva annet skulle du gjort for å skaffe deg inntekt? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Sove hadde vært behagelig.. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Det gir ikke inntekt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg besvimer og jeg ser på spissen og blodetDu liker med andre ord ikke videoer som dette? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Kjipern.. Jobbe er det verste å gjøre.Jobbing er kjempegøy, om du har riktig yrke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Det gir ikke inntekt. Tja, det kan diskuteres. Du kan jo delta på søvnstudier og få betalt så og så mye for å sove med diverse duppedingser på deg mens forskere overvåker deg i et par uker. Om det er mulig i Norge er en annen sak, men har lest om mange studenter i USA som gjør det for å tjene $200 her, og $500 der. Selv kunne jeg fortsatt tenkt meg å være betalt madrasstester, slik jeg drømte om i barndommen. Det, eller munnsjenk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Æsj slimda Har sovet morn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Jobbe i team er noe dritt. Alle vil være "sjef". Hatet å jobbe i team, vanvittig slitsomt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Facebook nede, utmerket... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 er det noen som har sendt penger fra payoneer-konto til vanlig bankkonto før??? er det bare jeg som er helt idiot eller går det rett og slett ikke an i norge? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Facebook nede, utmerket... Jeg har ikke merket noe. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Facebook nede, utmerket... Jeg har ikke merket noe. nei, fordi du er 20 min 2 l8 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Facebook nede, utmerket... Jeg har ikke merket noe. nei, fordi du er 20 min 2 l8 Nei, sier du det Men har vært på Facebook i hele kveld, og har som sagt ikke merket noe. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 er det noen som har sendt penger fra payoneer-konto til vanlig bankkonto før??? er det bare jeg som er helt idiot eller går det rett og slett ikke an i norge? My Account -> Withdraw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg