g@bb@ Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 De beste matrettene kommer av fantasien og litt av hvert i kjøleskapet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 De beste matrettene kommer av fantasien og litt av hvert i kjøleskapet Nei, ikke egentlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg er tilbøyelig til å være enig, samtidig som jeg er uenig. Av og til er det greit å følge oppskriften, andre ganger er det like greit bare å sause sammen noe i en bolle, røre og piske, og så bestemme seg for om det skal i ovnen eller i en panne på koketoppen. Jeg har endt opp med mange velsmakende, merkelige pannekakelignende ting på den måten. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 jeg er våken pga nettshopping venter på 10 pakker hihi Hvordan skal du forklare dette for mamma da ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 jeg er våken pga nettshopping venter på 10 pakker hihi Hvordan skal du forklare dette for mamma da ? Trenger ikke fortelle noe som helst, hun tjener jo sine egne penger :]]]] 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 De beste matrettene kommer av fantasien og litt av hvert i kjøleskapet Nei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Den følelsen når man sover 6 gode timer ila. natten, men våkner med følelsen av å ha sovet 26, og selvfølgelig med dundrende hodepine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Det meste er julegaver da dessuten har jeg fått en liten vaskejobb så det går strålende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Har forresten sluttet med camming Har sluttet mange ganger før tho men føler denne slutten er ektere 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 fikk forresten legetime på dagen idag blir nesten litt redd legen er vel klar for å stille dødsdiagnose på meg siden jeg fikk så fort Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 De beste matrettene kommer av fantasien og litt av hvert i kjøleskapet Nei, ikke egentlig. Noen av de mer eller mindre vellykede rettene kommer av dette... Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 De beste matrettene kommer av fantasien og litt av hvert i kjøleskapet Nei. jo.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 En oppskrift oppstår visst av seg selv? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 fikk forresten legetime på dagen idag blir nesten litt redd legen er vel klar for å stille dødsdiagnose på meg siden jeg fikk så fort Blodsukker-sjekk? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Legetime samme dag er da helt normalt, så lenge man ringen nogenlunde tidlig? Trur aldri jeg ikke har fått det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Spørs visst hvor opptatt fastlegen er. En kollega må ofte vente 2 uker fra han ringe til han får legetime. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Fastlegen min har opp til en måned ventetid hvis det ikke er alvorlig. Men så har vel de fleste Oslo leger flere tusen på listene sine. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg bruker aldri fastlegen, det er jo bare tull. Ser rett og slett den første legen som er ledig på legekontoret. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Har aldri hatt problemet jeg heller. Blir stort sett kalt inn på dagen eller dagen etter hvis jeg ringer legekontoret mitt i Asker. Men nå er jeg der kanskje en gang i året så jeg har ikke allverdens med erfaringer heller. Jeg drar ikke til legen med mindre jeg må amputere noe. Endret 3. november 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg