Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Trondheim sentrum til et sted i utkanten. Litt mer i utkanten enn jeg trodde.

Det skjer alt for sjeldent.

Malvik? Klæbu? Evt. … Skaun?

For til Orkanger koster det mellom 1400 spenn fra busstoppet utenfor Prinsen kino og til man tar av fra E39 og ned til Orkanger.

For øvrig, jeg mekka for mye pizzadeig (med andre ord, mer enn hva jeg har fyll til). Er det noen enkel måte å oppbevare deigklumpene på? Vil anta at frysing dreper gjæren eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

hva skjer med at hw.no sender meg til tek.no ??

Hei, Hardware.no er nå blitt en del av Tek.no – men du vil finne alt det stoffet du tidligere har funnet på Hardware.no under http://tek.no/data – eller ved å taste inn hardware.no i nettleseren. Det er den samme redaksjonen som før som skriver stoffet, men nå har vi samlet alle journalistene fra Hardware.no, Amobil.no, Mobilen.no og Akam.no i én stor redaksjon. Det gir oss en større og mer slagkraftig redaksjon som kan jobbe på tvers av teknologiområder – ikke bare innenfor hver sine smale nisjer. En "bonus" nå er at hvis du går til dataseksjonen, får du kun datastoffet – mens mobilstoffet ligger under tek.no/mobil. Går du til Tek.no-forsiden, får du alt teknologistoffet på ett sted.

Du kan lese mer om hva som er nytt her: http://www.tek.no/artikler/7-grunner-til-at-vi-tror-du-vil-elske-nye-tek-no/164990

har ikke tek.no som sammlesiden funnes lenge ?

Lenke til kommentar

Har tatt drosje fra Oslo til Fredrikstad. :fun:

Heldigvis var det NSB som betalte.

rekorden er kristiansand - Sira 12 mil , takstameter var høyt når jeg gikk av og det skulle være på hele veien tilbake

men nsb fikk regningen og jeg hadde ikke engang kjøpt togbillett

Lenke til kommentar

rekorden er kristiansand - Sira 12 mil , takstameter var høyt når jeg gikk av og det skulle være på hele veien tilbake

Du snek på toget, men toget var innstilt, så nsb betalte drosje i 12 mil?

Toppen av frekkhet ble plutselig høyere.

Endret av Tåkelur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du snek på toget, men toget var innstilt, så nsb betalte drosje i 12 mil?

Toppen av frekkhet ble plutselig høyere.

nei jeg skulle kjøpe billett på toget , men toget kom aldri ,sto og ventet på første stasjon etter Kristiansand , og det kom en taxi og sa han skulle hente de som ventet på toget , og det var bare meg der , han ringte nsb og fikk turen godkjent , ble aldri spurt etter noe billett eller betaling , og hadde jeg hatt billett kunne jeg fått den refundert da den ikke vill vært stemplet . før var det fult mulig og ta toget og få refundert 70% om billetten var ustemplet , reiste man kort var det ofte at konduktøren ikke rakk og sjekke alle .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...