Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Yep, ingen halloween kiddies kommer inn i blokka her. Og ingen gidder å ringe på utsida heller tydeligvis. Var helt stille i hele går kveld ahh.

Dette er en blokk med 1-2 roms leiligheter så det er ikke noen småbarnsfamilier her heller.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde ingen unger på døren jeg heller. Det var egentlig litt trist. Vi hadde lanterne og små gresskarlys og oransje ballonger med lys inni og alt, og ingen barn kom. Så da ble det bare copious amounts of alcohol og Cards against Humanity med venner i stedet.

Lenke til kommentar

Litt snodig tilfeldighet, igår ringte det på dørklokka mi kl 05:30 mens jeg sto og shava trynet osv. Så jeg gadd ikke gå og sjekke. Når jeg så gikk ut kl 06 for å dra på jobb kom ei jente springende rundt hjørnet og spurte om jeg kunne slippe henne inn. Hun hadde gått tur med bikkja og glemt nøkkelen til ytterdøra (smekklås såklart). Stått ute og fryst i en time stakkar.

Lenke til kommentar

Da var kveldens godsaker kjøpt inn! 1 stk Casilliero del Diablo og 6 stk White Dog fra Lervig bryggeri. Fant en ølbutikk i nærheten her - 200 typer øl :love:

200 er greit - til butikk å være, men det er fortsatt ikke i nærheten av Cardinal, og der vil du treffe meg et par dager i julen. ^^

Cardinalen er jo i verdenscklasse - kan ikke sammenlignes engang...

I know. Har et og annet sted i Trondhjem med 200 - 300 sorter, men det er vel det nærmeste jeg kommer. Derfor er det alltid en sann glede å komme hjem til Stavanger og ha muligheten til å dra på Cardinalen for å teste noe nytt, eller kose meg med noe gammelt.

bare så synn at de på sett og vis ødela plassen med sist de la om sjekereglene , før hadde oppe helt til 330 , mens nå stenger de 1 , jeg er skjelden på byen før i 12 tia og da stenger de jo øyeblikk , eventuelt så må man flytte på seg i 1 tia og det suger

Lenke til kommentar

hva skjer med at hw.no sender meg til tek.no ??

Hei, Hardware.no er nå blitt en del av Tek.no – men du vil finne alt det stoffet du tidligere har funnet på Hardware.no under http://tek.no/data – eller ved å taste inn hardware.no i nettleseren. Det er den samme redaksjonen som før som skriver stoffet, men nå har vi samlet alle journalistene fra Hardware.no, Amobil.no, Mobilen.no og Akam.no i én stor redaksjon. Det gir oss en større og mer slagkraftig redaksjon som kan jobbe på tvers av teknologiområder – ikke bare innenfor hver sine smale nisjer. En "bonus" nå er at hvis du går til dataseksjonen, får du kun datastoffet – mens mobilstoffet ligger under tek.no/mobil. Går du til Tek.no-forsiden, får du alt teknologistoffet på ett sted.

Du kan lese mer om hva som er nytt her: http://www.tek.no/artikler/7-grunner-til-at-vi-tror-du-vil-elske-nye-tek-no/164990

Lenke til kommentar

Ga mi søster et flaxlodd jeg vant en hundrings på, men ho mente at man måtte være 18 år eller eldre for å løse inn sånt. Stemmer dette virkelig?

Jeg skulle løse inn ett slags Flax-lodd en gang, som jeg hadde vunnet 25 kroner på. Hun som satt i kassen sa at den typen Flax-lodd som jeg prøvde å løse inn hadde en aldersgrense på 20 år eller noe...

Endret av WeirdFace
Lenke til kommentar

Ga mi søster et flaxlodd jeg vant en hundrings på, men ho mente at man måtte være 18 år eller eldre for å løse inn sånt. Stemmer dette virkelig?

Jeg skulle løse inn ett slags Flax-lodd en gang, som jeg hadde vunnet 25 kroner på. Hun som satt i kassen sa at den typen Flax-lodd som jeg prøvde å løse inn hadde en aldersgrense på 20 år eller noe...

Wat? Det er bare trist... :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...