g@bb@ Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Er jo nesten erotisk lesning det der... 1 Lenke til kommentar
Sabell Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) hehe Endret 30. oktober 2014 av Sabell Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 www.harmannenfaltned.no F5 F5 F5 F5 F5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Må jeg ha babyen med på do??? Og hboe mye skal den rape etter melk melk Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 www.harmannenfaltned.no F5 F5 F5 F5 F5 Hahahahahha <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Her har man kaffen klar, og så er det ikke en ny episode av Jabb-Sjur å oppdrive. Antiklimaks. Du får vente til fredda'. Wongraven Unione Barolo 2007. Kan forklares enkelt som en "fyldig" vin - mye smak, en smule søtlig og er helt himmelsk (har en mor som er vinkjenner - så blitt litt miljøskada) Den er god, men jeg liker den billigere alleanzaen bedre. Sier sikkert mer om meg og min gane, men det får så være. Det er min rølperødvin, sammen med en Faustino Gran Reserva og en eller annen Amarone della Valpolicella og en annen italiener fra Piemonte som jeg ikke husker navnet på i farten. Bare at flaska er 75 cl, men jeg kjenner de igjen på etikettene når jeg ser de på polet. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Her har man kaffen klar, og så er det ikke en ny episode av Jabb-Sjur å oppdrive. Antiklimaks. Du får vente til fredda'. Wongraven Unione Barolo 2007. Kan forklares enkelt som en "fyldig" vin - mye smak, en smule søtlig og er helt himmelsk (har en mor som er vinkjenner - så blitt litt miljøskada) Den er god, men jeg liker den billigere alleanzaen bedre. Sier sikkert mer om meg og min gane, men det får så være. Det er min rølperødvin, sammen med en Faustino Gran Reserva og en eller annen Amarone della Valpolicella og en annen italiener fra Piemonte som jeg ikke husker navnet på i farten. Bare at flaska er 75 cl, men jeg kjenner de igjen på etikettene når jeg ser de på polet. Har tilgode å prøve alleanzaen tbh - men syns den Baroloen var himmelsk. 460 kr fattigere nå men totaly worth it! Sparer Baroloen til en spesiell anledning tenker jeg. Djevelen går i morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Alleanzaen ble en favoritt fra første sup, for å si det slik. Det er med den som med Freixenet Cordon Negro Brut og Carta Nevada Semi Seco. Blitt drukket jævlig mye. De to cavaene gikk det med 1,5 liter av hver tirsdag i to år. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Tøft - skal skrive den bak øret å ta med en flaske neste gang jeg er på polet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Gjør så. Jeg tror jeg skal friste meg en tur innom polet i morgen, og se om jeg finner noe snadder til helgen. Kan jo ikke bare drikke øl og sprit. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Rave i helgen! Oh, yeeeeeah. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Tøft - skal skrive den bak øret å ta med en flaske neste gang jeg er på poletHvis du er fan av baroloer anbefaler jeg deg å ta en kikk på den deklassifiserte No Name (som er en Barolo av høy kvalitet, men frivillig deklassifisert av bonden i protest mot vinklassifiseringssystemet). Min personlige favoritt. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 "Ingen vet når Mannen kommer, bare at han vil komme i en helvetes fart og sende steinsprut utover halve dalen" Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Rave i helgen! Oh, yeeeeeah. Alle skal på rave i morgen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Rave i helgen! Oh, yeeeeeah. Alle skal på rave i morgen Jeg skal på Stortinget, men lite rave der om dagen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Jeg skal til et lite lokalt vannhull hvor ølen koster 5 kroner flaska, og det er 2 drinker for prisen av 1 på halloween. Wish me luck. Endret 30. oktober 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg skal skrive musikk i skogen. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Rave i helgen! Oh, yeeeeeah. Alle skal på rave i morgen Så bli med, da! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg vil også på rave. I stedet skal jeg sitte hjemme og glo på film og ignorere lommeboka. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg skal til et lite lokalt vannhull hvor ølen koster 5 kroner flaska, og det er 2 drinker for prisen av 1 på halloween. Wish me luck.Lykke til. Prøv å ikke miste alt av penger denne gangen. Alt med måte og alt det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg