Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/2014/10/30/nyheter/utenriks/apple/teknologi/35999197/

(Dagbladet): Apple-sjef Tim Cook skriver i dag selv hos Bloomberg Businessweek at han er homofil.

Han blir med det den første topplederen på lista Fortune 500 som står fram som homofil, skriver CNN.

"STÅR" frem, haha. Det var vel ingen hemmelighet, med det etternavnet.

Videoannonse
Annonse

Skjønner. Har en Wongraven på hylla selv, men denne er nok nyere. Vinene fra den fyren/produksjonen er gode av de jeg har smakt. Fort gjort å bli miljøskada :fun:

Ja - den 2007 er fantastisk. Så gjelder det bare å ha tålmodighet til å la den ligge en stund... Tviler på det kommer til å skje vel å merke...

Blir den og Casillero del Diablo som kjøpes i dag. Diabloen er ment som fyllevin ;)

Gjest Slettet+9817324

"En ting er sikkert, når Mannen kommer så kommer han hardt"

"Mannen beveger seg 2-3 cm om dagen. Min første tanke var: For en latsabb..."

"Nå må Mannen komme snart. Ingen Mann har holdt ut så lenge noen gang"

"trondergutt: Mannen sliter med noe sen utløsning

Det er noe med steinene"

:D

Endret av Slettet+9817324

Skjønner. Har en Wongraven på hylla selv, men denne er nok nyere. Vinene fra den fyren/produksjonen er gode av de jeg har smakt. Fort gjort å bli miljøskada :fun:

Ja - den 2007 er fantastisk. Så gjelder det bare å ha tålmodighet til å la den ligge en stund... Tviler på det kommer til å skje vel å merke...

Blir den og Casillero del Diablo som kjøpes i dag. Diabloen er ment som fyllevin ;)

Haha, det er faktisk min rølpevin og. Fine Chilenske! Annet enn de to typene kjøper jeg kun en og annen amarone, de gangene jeg har et ønske om å være veldig tung i hodet neste dag :wee:
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...