g@bb@ Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Måtte frem med skjerf selv i dag... Tør jeg spørre hvor du holder til Skurupu? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Han jobber i Filippinene. 30+ er helt for jævlig varmt, det holder jeg ikke ut i Norge en gang. Tenk på 80% luftfuktighet i tillegg så har du Filippinene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 GOD MORGEN ALLE SAMMEN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hadde ikke sagt nei til 30+ Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) God morgen Pessimistisk ! Har du en fin torsdags morning ? Endret 30. oktober 2014 av g@bb@ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ja faktisk er i strålende humør Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jamen så bra =) Noe spennende som har skjedd ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Nei har egentlig bare sovet Nå skal jeg dusje har gruet meg siden igår hater dusjing Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Det er deilig å få sove når man har slitt med det et par tre netter på rad..igår la jeg meg 21 og sov til 05. Det var digg, det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Nei har egentlig bare sovet Nå skal jeg dusje har gruet meg siden igår hater dusjing Hvordan kan man hate å dusje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Man blir så våt og kald og kaldt å gå ut så er det stress og alt er bare fælt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Man blir så våt og kald og kaldt å gå ut så er det stress og alt er bare fælt Om du blir kald mens du dusjer gjør du/varmtvannsberederen noe feil. Og ja, man blir våt av vann. Det er kaldt å gå ut, men det vil det være samme hvilken måte man rengjør seg på. Lydbok på jobb - digg! 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Våkna 6 i morges, kom frem til at det var litt for tidlig - og klarte å sovne igjen. Sov 2,5 timer til, noe som var litt for lenge, men skal ikke klage for mye på annet enn at temperaturen på rommet mitt - til tross for en hel haug med varmende dingser - er litt vel kald for min smak. 12 grader inne er 3 grader for kaldt for meg. Synd jeg gav bort den gamle PC-en min. Den kunne varme opp et iskaldt rom på 1-2-3. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Foreldrene mine har minusgrader på soverommet på vinteren..fatter ikke at de klarer å sove sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Det er ganske digg når jeg legger meg med temperaturer under 10 (foreldra mine har også det), men når jeg våkner og oppholder meg på rommet utover dagen, ser jeg helst at det er par grader varmere. Det blir digg når jeg endelig flytter ut. Ha PC-en i et annet rom enn det jeg sover i, og bare ha en laptop eller et av nettbrettene på soverommet. Samt et 2.1-sett for musikk. Så slik jeg ser det for meg: Stereoanlegg på PC-rommet / biblioteket, surround i stua, 2.1 på soverommet, 2.1 på badet, radio på kjøkkenet. Samt en eller annen fancy bluetooth-høyttaler som jeg kan ta med meg ut på balkongen - om jeg kjøper leilighet med balkong. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Liker også å ha det kaldt når jeg sover. Nå har jeg en "defekt" som gjør at normal temperaturen min er 37,9 - 38 grader - så blir jo svett og fryser sjeldent. T-skjorte hele året ftw. Men når jeg har muligheten til å sove med åpent vindu og puster frostrøyk når jeg våkner 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Er ikke noe jeg gjør feil, er bare kaldt å dusje om morgenen jaja kom meg på skolen iallefall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Har ikke hatt sultfølelse de siste dagene alt jeg kjenner er tørste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ok er litt sulten nå men ikke sånn spisesulten Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Kjenner jeg er litt sulten men idag har jeg energi overskudd... Egentlig litt mer irriterende for de rundt meg tror jeg Christoffer ! - Du er så jævla positiv ! Christoffer - du sitter jo aldri i ro ! Christoffer - du snakker for fort ! (har dialekt så å prate fort på stavangersk til østlendinger er en dum ide) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg