Teitgutt Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Slackline. Kjempekjedeleg!! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Den rosa-ish gamingstolen min står hos Mamma at the moment, men du skal få se, skal du se. Se. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Ah, får bare vente i spenning da. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Den var ikke så god å sitte i som den jeg hadde fra før.. Av en eller annen grunn så har den en slags kul ved korsryggen.. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Å? Så kjedelig da. Etter hva jeg fikk med meg i tråden din så var det ikke akkurat den billigste kontorstolen man kan få tak i. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Nei jeg liker bedre den jeg har hatt fra før. Broren min "fikk" den. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Du vet du har angrerett på kjøp via fjernsalg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Haha - I frykt for å vikle meg inn i en ukomfortabel diskusjon så stopper vi der Smurf Aww. When a lady gets all excited and whatnot, blood rushes into the blood vessels in the genital area. This causes them to swell, but there are also special blood vessels in the mucus membrane of the vaginal canal with walls that allow the plasma to seep through into the vagina while the cells remain in the blood vessel. The only difference (chemically) between vaginal fluids and blood is that blood is more visible and has a higher iron content. Otherwise, it's all the same. Getting freaked out by blood but not vaginal lubrication would be like a woman saying she has no problem with semen as long as there isn't any sperm in it. While lubrication is primarily plasma, it is augmented by mucus secretions from the bartholins gland. So pussy juice isn't just blood, it's a mixture of blood and snot. Now isn't THAT sexy! And the reason plasma is yellow when you donate is that the centrifuges used at donation centers for quick 'n dirty plasma/cell separation aren't as efficient as the osmotic membranes of the blood vessels in the vaginal canal at completely separating the two, and a certain quantity of cells invariably remain leaving a yellow tinge to the plasma. Pure plasma is clear. Sånn bortsett fra det har jeg endelig funnet en av få positive grunner til å barbere seg nedenfor vomma. Det lugger som faen å feste på en bandasje der. Blir sikkert enda mer digg når jeg skal fjerne den i morra for å rense såret, og så sette på en ny bandasje. =D Og med det, går jeg og legger meg, og håper dere lærte noe nyttig i kveld også. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=53008195&searchclickthrough=true HAHAHAHA... nesten så jeg har lyst til å svare på annonsen. Verste er at tlf. nr. til jentene som prøver å "gi bort" veninna er faktisk stemmer også. Endret 29. oktober 2014 av multisync Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) REDIGERTUsikker på om personlig informasjon om andre er lovlig å poste her.. Endret 29. oktober 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 HAHAHAHA... nesten så jeg har lyst til å svare på annonsen. Verste er at tlf. nr. til jentene som prøver å "gi bort" veninna er faktisk stemmer også. Hahah, nesten litt synd med tanke på stalking osv... ting finnes jo overalt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg prøvde, fant ikke jenta. Veninnene derimot er enkle nok å finne, de la jo ut nr. sine og er lista på 1881 med fullt navn Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Er "Goodfellas" like bra som internett sier? Denne filmscenen her er en av de mest forstyrrende jeg har sett.. http://www.youtube.com/watch?v=-UHNTkVqWpQ Endret 29. oktober 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg prøvde, fant ikke jenta. Veninnene derimot er enkle nok å finne, de la jo ut nr. sine og er lista på 1881 med fullt navn Du får ringe en av dem i annonsen og ta kontakt da vettu Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Jeg prøvde, fant ikke jenta. Veninnene derimot er enkle nok å finne, de la jo ut nr. sine og er lista på 1881 med fullt navn Du får ringe en av dem i annonsen og ta kontakt da vettu Sorry, tok feil, satte meg litt mer i stalkermodus og fant facebook til alle tre. De bor sammen på Frogner og studerer øk/ad på BI Nydalen. Mye sminke, høye heler og champis på nesten alle bildene til jentene. Nei takk, det går nok fint uten Endret 29. oktober 2014 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Skjer med verden, 15 år og redd for fett prosent og vil se fit ut til videregående. No offence... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Skjer med verden, 15 år og redd for fett prosent og vil se fit ut til videregående. No offence... Wat is dis? 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 2 grader... Kaldt nå ute.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Det var -1 i Drammen kl 06:00..faen så kaldt med hettegenser..må visst dra frem vinterjakka snart. Endret 30. oktober 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Rett over 30 grader her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg