Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke tenkt å anmelde wtf, haha! Jeg ble bare skikkelig sjokkert..jeg har jo opplevd uttallige rumpeklask fra klassekamerater gjennom hele livet, men det der var første gang en fremmed gjorde det uten grunn.

ikke normalt, men det var sikkert ikke vondt ment ;)

Du får ta det som et kompliment

Lenke til kommentar

En av de bedre dusjsnappene jeg har fått, faktisk. Vanligvis er det feite, hårete menn som tar helikopter, eller litt dampende mann mot mann-kos.

Jo fader! Var det den hvor jeg hopper i dusjen bokstaveligt talt med "jump" som musikk til?

That's the one.

Gikk for "glufsa".

Lenke til kommentar

Har ikke tenkt å anmelde wtf, haha! Jeg ble bare skikkelig sjokkert..jeg har jo opplevd uttallige rumpeklask fra klassekamerater gjennom hele livet, men det der var første gang en fremmed gjorde det uten grunn.

Om du hadde sett noen klaske til en fremmed jente på rumpa, og hun snudde seg og smilte og lo, hva hadde du trodd om henne da?

Lenke til kommentar

Om du hadde sett noen klaske til en fremmed jente på rumpa, og hun snudde seg og smilte og lo, hva hadde du trodd om henne da?

Hadde ikke trodd noe fra eller til om henne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...