Datasmurf Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 En av de bedre dusjsnappene jeg har fått, faktisk. Vanligvis er det feite, hårete menn som tar helikopter, eller litt dampende mann mot mann-kos. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Vil egentlig ikke vite hva slags folk du har på snap tror jeg.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Masse sære folk fra New York, Minneapolis, Sverige og Island. e: Hvilket ord som beskriver det kvinnelige kjønnsorgan er verst av "skrufsa" og "glufsa"? Endret 29. oktober 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Flengsylte er verst... Men glufsa er rett bak Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Masse sære folk fra New York, Minneapolis, Sverige og Island. e: Hvilket ord som beskriver det kvinnelige kjønnsorgan er verst av "skrufsa" og "glufsa"? De er like vulgære begge to. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 En av de bedre dusjsnappene jeg har fått, faktisk. Vanligvis er det feite, hårete menn som tar helikopter, eller litt dampende mann mot mann-kos. Jo fader! Var det den hvor jeg hopper i dusjen bokstaveligt talt med "jump" som musikk til? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 e: Hvilket ord som beskriver det kvinnelige kjønnsorgan er verst av "skrufsa" og "glufsa"?Skrufsa og gløtta er personlige favoritter her i gården. Til spesielle stunder er også gorghysa passende Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Har ikke tenkt å anmelde wtf, haha! Jeg ble bare skikkelig sjokkert..jeg har jo opplevd uttallige rumpeklask fra klassekamerater gjennom hele livet, men det der var første gang en fremmed gjorde det uten grunn.ikke normalt, men det var sikkert ikke vondt ment Du får ta det som et kompliment Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 En av de bedre dusjsnappene jeg har fått, faktisk. Vanligvis er det feite, hårete menn som tar helikopter, eller litt dampende mann mot mann-kos. Jo fader! Var det den hvor jeg hopper i dusjen bokstaveligt talt med "jump" som musikk til? That's the one. Gikk for "glufsa". Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Haha - I frykt for å vikle meg inn i en ukomfortabel diskusjon så stopper vi der Smurf Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Da skal jeg fikse mediapc. Mest stress er det å organisere filmene og serier så det funker greit med programmet Har klart å fylle nesten 5TB med filmer og serier nå :/ Endret 29. oktober 2014 av multisync Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Tror egentlig du kommer til å kose deg med det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Har bare spist en skive i hele dag crazy Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Whaaaat? Er jo ingenting jo Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Har ikke tenkt å anmelde wtf, haha! Jeg ble bare skikkelig sjokkert..jeg har jo opplevd uttallige rumpeklask fra klassekamerater gjennom hele livet, men det der var første gang en fremmed gjorde det uten grunn.ikke normalt, men det var sikkert ikke vondt ment Du får ta det som et kompliment Om du hadde sett noen klaske til en fremmed jente på rumpa, og hun snudde seg og smilte og lo, hva hadde du trodd om henne da? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Har ikke tenkt å anmelde wtf, haha! Jeg ble bare skikkelig sjokkert..jeg har jo opplevd uttallige rumpeklask fra klassekamerater gjennom hele livet, men det der var første gang en fremmed gjorde det uten grunn.ikke normalt, men det var sikkert ikke vondt ment Du får ta det som et kompliment Om du hadde sett noen klaske til en fremmed jente på rumpa, og hun snudde seg og smilte og lo, hva hadde du trodd om henne da? Hadde ikke trodd noe fra eller til om henne. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg hadde nok trodd at hun kjente personen. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har vel uttrykt min posisjon. Ikke at noen spurte forsåvidt.. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Må se den rosa gamingstolen din Linda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg