j-- Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Diabetes.This. Pessy: Kom deg til legen, eller til apoteket og kjøp deg blodsukkermålingsapparat. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Jeg har svært selektiv hukommelse. Som pensjonister som var med i krigen, de husker detaljer fra 1943, men ikke hva de spiste til middag dagen før Jeg går rundt med unyttige fakta som hvem som spilte bass i Duran Duran i 1985, men går på jobb med skjorta på vranga, og glemmer hva jeg skulle på butikken så jeg kommer hjem med to fulle bæreposer med junk. Det er jo helt normalt. Samme med meg. Jeg kan fortsette en avbrutt samtale med noen flere uker etter at den forekom som om ingenting hadde skjedd, til andres store forbauselse og noen ganger frustrasjon. Jeg husker uviktige ting som har skjedd i 4-års alderen, men ikke alltid hva jeg hadde til frokost en dag. Endret 29. oktober 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Ja, ingenting er et sikrere tegn på diabetes enn at man er skikkelig tørst én kveld. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Ja, ingenting er et sikrere tegn på diabetes enn at man er skikkelig tørst én kveld.Ekstrem tørste, som ikke kan slukkes ved å drikke, er det tydligligste symptomet på diabetes (foruten å måle blodsukkeret). Slitenhet over tid følger med på kjøpet. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Tja, det er jo et symptom på andre ting også. Fyllesyke f.eks. Om det har gått over nå er det svært liten grunn til bekymring. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Tja, det er jo et symptom på andre ting også. Fyllesyke f.eks. Om det har gått over nå er det svært liten grunn til bekymring.Da burde man klare å tenke seg frem til hvorfor man har den tørsten man har. Har også inntrykket av at Pessimistisk er mye slapp utfra hva hun skriver her. Men klart man må se på hva de vanligste symptomene er, og varighet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Tynne 18-årige jenter er ikke akkurat i faresonen for diabetes, da. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er egentlig alltid tørst og slapp Holder fks på å daue av tørste nå Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Tynne 18-årige jenter er ikke akkurat i faresonen for diabetes, da. Finnes to variasjoner av diabetes. Type 2, som går på alder/fedme, og type 1, som går på genetikk/tilfeldigheter. Sistnevnte dukker hyppigst opp i ungdomsåra. Kilde: http://www.aihw.gov.au/ndr/incidence-of-type-1-diabetes-ages-15-and-over/ 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Yeah, Pessi, hut deg til legen elns. Finn ut av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Men tør ikke fordi er så redd for blodprøver Har en kul på halsen jeg har hatt lenge også sikkert kreft Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Blodprøve er ingenting å være redd for. Om du er redd for stikket kan du be om å få lokalbedøvende krem slik at du ikke kjenner noen verdens ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Sist jeg tok blodprøve var det en kollega av mamma, så kanksje hun kan denne gang og Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Noen som har en billig ssd å selge meg? Trodde at finn.no ville hatt en del 60gb ssder som var til salgs ganske billig jeg, men så ikke sånn ut. Tenkte å lage en mediapc/emulator av en minipc jeg fikk. Endret 29. oktober 2014 av multisync Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Er ikke lov med salg på forumet her. #KissingTheAdminsAss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 En lærer holdt på å skremme livet ut av meg bare ved å gå life is scary as var rett før vannet gikk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Jeg satt i halvsøvne på skolen en gang når læreren oppdaget det og latet som han kasta noe han hadde i hånda. Jeg skvatt til og hoppa fra stolen ned på gulvet for å ta imot. Men han kasta såklart ingenting...det var flaut det. Endret 29. oktober 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Hahah hva er det med lærere å være så skumle er så awkward når man skvetter med folk man ikke kjenner noe sælig jeg bare "oi eg stokk:O" så blir det sånn awkward stemning og en klein samtale om sosiale medier Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Jeg skal snart på SFO og skremme et lass med barn. Endret 29. oktober 2014 av Jack Burton Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Ta med spikerklubba. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg