Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har svært selektiv hukommelse. Som pensjonister som var med i krigen, de husker detaljer fra 1943, men ikke hva de spiste til middag dagen før

Jeg går rundt med unyttige fakta som hvem som spilte bass i Duran Duran i 1985, men går på jobb med skjorta på vranga, og glemmer hva jeg skulle på butikken så jeg kommer hjem med to fulle bæreposer med junk.

Det er jo helt normalt. Samme med meg. Jeg kan fortsette en avbrutt samtale med noen flere uker etter at den forekom som om ingenting hadde skjedd, til andres store forbauselse og noen ganger frustrasjon. :p Jeg husker uviktige ting som har skjedd i 4-års alderen, men ikke alltid hva jeg hadde til frokost en dag. Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Ja, ingenting er et sikrere tegn på diabetes enn at man er skikkelig tørst én kveld.

Ekstrem tørste, som ikke kan slukkes ved å drikke, er det tydligligste symptomet på diabetes (foruten å måle blodsukkeret). Slitenhet over tid følger med på kjøpet.
Lenke til kommentar

Tja, det er jo et symptom på andre ting også. Fyllesyke f.eks. Om det har gått over nå er det svært liten grunn til bekymring.

Da burde man klare å tenke seg frem til hvorfor man har den tørsten man har. Har også inntrykket av at Pessimistisk er mye slapp utfra hva hun skriver her. Men klart man må se på hva de vanligste symptomene er, og varighet.
Lenke til kommentar

Jeg satt i halvsøvne på skolen en gang når læreren oppdaget det og latet som han kasta noe han hadde i hånda. Jeg skvatt til og hoppa fra stolen ned på gulvet for å ta imot. Men han kasta såklart ingenting...det var flaut det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Hahah hva er det med lærere å være så skumle :( er så awkward når man skvetter med folk man ikke kjenner noe sælig jeg bare "oi eg stokk:O" så blir det sånn awkward stemning og en klein samtale om sosiale medier

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...