Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hadde du min pingvin? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Ikke fortell FOR mye om mappene dine, smurf Du vet hvordan det pleier å gå. Godt poeng. Deres egen feil for å legge ut stemmen sin på nett, imho. Har heldigvis HalTans sang til AnAnAs. Muligens det beste som er laget her, sånn bortsett fra Dottens påskekrim, og noen svært episke bilder. Som de hvor avatarene til folk er brukt for å lage diverse mosaikker. e: Hadde du min pingvin? Husker ikke. Fant faktisk en egen, adskilt mappe, i mappen min med avatarer jeg har hatt på forskjellige steder de siste 12 åra, som heter "Vetles avatar". Lagret for livet. Endret 28. oktober 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) e: Curse you, AnonymFucker som herpa dobbeltpostinga. Endret 28. oktober 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Fant faktisk en egen, adskilt mappe, i mappen min med avatarer jeg har hatt på forskjellige steder de siste 12 åra, som heter "Vetles avatar". Lagret for livet. Foreviget i Sjur sine arkiver? Finnes ikke større ære Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Foreviget i Sjur sine arkiver? Finnes ikke større ære Jeg kjente deg ikke igjen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg kjente deg ikke igjen.Med mine hundrevis av navne- og avatarskift er det ikke rart! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Fant faktisk en egen, adskilt mappe, i mappen min med avatarer jeg har hatt på forskjellige steder de siste 12 åra, som heter "Vetles avatar". Lagret for livet. Foreviget i Sjur sine arkiver? Finnes ikke større ære Så det er bare å "holler" når du vil bruke den igjen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Så det er bare å "holler" når du vil bruke den igjen. Hvis du har den liggende hadde jeg gjerne tatt i mot. Fant den igjen på nettet for et år siden eller noe, men glemte jo så klart å lagre. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 I morra skal alt pakkes og gjøres klart. :o klær for ei uke, pass, lommebok og flybillett + + blir godt å komme hjem litt, også dra på eventyr til hobbitland hvem andre sine avatarer har du tatt vare på, Sjur? also, håper på visa til Canada nå :o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Vel, ved første gjennomgang fant jeg kun Vetle sin, men jeg hadde flere før. Ligger vel flere i en av mappene med bilder fra gamle harddisker som jeg ikke har orka å se gjennom på noen år. Also, Vetles avatarbytte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Det er Shadow, sonicen ingen liker for han skulle være så tøff og Edgy og emo og brukte våpen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Vel, ved første gjennomgang fant jeg kun Vetle sin, men jeg hadde flere før. Ligger vel flere i en av mappene med bilder fra gamle harddisker som jeg ikke har orka å se gjennom på noen år. Also, Vetles avatarbytte. Hvis du har mine avatarer lagret, send de gjerne til meg. Den med domokun i seg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Fuck nugatti.Hver sine lyster. Jeg foretrekker jenter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Får ikke sove fordi jeg er så tørst og tisser hele tiden har drukket bokstavlig talt flere liter inatt og er forsatt helt utrolig tørst???? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Blir ikke utørst eneste sekundene jeg er tilfredstilt er når jeg drikker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Sorry for spam men må abre si jeg drikker til flaska er tom altså en halvliter, som vil si jeg har sikkert drukket 3 liter bare instt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Drikk 3 liter til davel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg