Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Nugatti generelt smaker ikke spesielt godt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Nugatti er dødsgodt, men med min diabetes (og tidvis mangel på selvkontroll), og madammens allergi, har vi ikke Nugatti hos oss Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Fruen i huset spiser litt Nugatti, så vi har det stående. Jeg tar meg en skive av og til, men blir like skuffa hver gang. Det var jo favoritten da jeg var mindre. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 trukke jeg har spist nugatti på 11 år snart. husker det som noe godt da. hadde ofte nugatti med brødskive på Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hehehe, nugatti med brødskive Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Aldri hatt sansen for det svineriet. 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Ikke jeg heller.. Spiste det med banan en gang husker jeg... Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hehehe, nugatti med brødskive Dette minner meg om hva barna mine erter meg med. Jeg er veldig glad i ost, så de sier "her kommer mamma med ost og litt kjeks under" Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Det er jo pålegget som er godt (som oftest), så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Under studietiden ble jeg introdusert for komboen nugatti og pannekaker. Det var digg, men jeg gidder aldri å lage pannekaker selv og ikke spiser jeg brød hjemme, så jeg har ikke hatt nugatti i hus siden jeg flytta for meg selv. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Pannekaker (type crepes) og nutella er i alle fall godt, så jeg tror på at det er godt med nugatti og pannekaker og. Ellers pleide jeg og og spise skive med nugatti og banan da jeg var mindre. Digg. Syns det er enda bedre med banan og syltetøy, da. Late dager på stranda med fersk loff og banan og syltetøy. Barndomsminner... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 mel. melk, egg og litt smør så det ikke fester seg, så har du pannekaker. er jo ekstremt lett. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Og litt salt, så det faktisk smaker noe Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Ah, jeg hadde en oppskrift på vafler da jeg var liten som var helt sinnssyk god. De beste vaflene jeg har smakt. Det var mange flere ingredienser i de vaflene enn vanlig. Må se om jeg finner den igjen hjemme i kokebøkene til mamma. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Pannekaker: melk, mel, egg, linfrøolje, margarin som ikke er smeltet, bare knust i biter, kardemomme og salt. Vafler: melk, mel, egg, smeltet margarin, vaniljesukker, bakepulver og salt. Det viktigste med vafler er dog å ikke ha for mye røre i jernet. Endret 28. oktober 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 pleier ikke å ha mer i blandinga men. jeg tar litt jordbær og honning jeg kjøpte sist jeg var i kjøpenhavn hos en lokal dude. smaker sinnsykt godt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Vanlig nugatti er digg, ikke det at jeg spiser det ofte. Har sikkert hatt 2 bokser det siste året. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) "Styggen på ryggen" kåret til årets låt og årets musikkvideo. Fortjent. Var en periode jeg spiste Nugatti Air med brødskive på. Huffameg! Endret 28. oktober 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 "Styggen på ryggen" kåret til årets låt og årets musikkvideo. Fortjent.Takk for tipset, den var bra. Men, året er jo ikke over ennå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg