Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Sauebønder derimot ... Men det er en annen sak. Gief ulv <3 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 mushi: Bah, jeg leste "bilder av meg i miniskjørt" og ble heltent på tanken, men ja jøss. Bilder er bilder ^^ Gief pics Faen å ønsketenkning! Pics in spoiler Biler som kjører ut eller har snurra rundt: :!: Sjekk den vingen! Og lille Ponni som holdt på å fryse ihjel. Var 2-3 grader, masse vind og litt regn. Trenger ny linse. Ble utrolig dårlig bilder egentlig. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 ja når eg brukar den raude smilyen,så er det nå¨r eg er sinna ja. Men det eg meinte var at eg nesten aldreg brukar den, og då er det irriterende når folk påstår eg er sint når eg ikkje er det! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 ja når eg brukar den raude smilyen,så er det nå¨r eg er sinna ja. Men det eg meinte var at eg nesten aldreg brukar den, og då er det irriterende når folk påstår eg er sint når eg ikkje er det! Yeah sure.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Lov å håpe, er det ikke? Så, er du bare fotograf? Jeg håpte det var bilder av deg der jeg, enten som "gatebil-babe" eller som sjåfør ... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Lov å håpe, er det ikke? Så, er du bare fotograf? Jeg håpte det var bilder av deg der jeg, enten som "gatebil-babe" eller som sjåfør ... Hadde jeg tatt mazdaen på banen måtte jeg gått hjem. Tok skoda, det er bedre enn å gå da... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 eg er sinna no!!! neidå, kødda. hehehehehe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ah, men hva med å være panserbabe? Eller var det for kaldt til å være lettkledd rundt bilene? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) noken som kan sei noke pliz??? Eg kjedar meg!!! utan om bilar! eg hatar bilar eg hatar dei forureinande jord-dreparane Endret 5. april 2008 av Schnell Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg liker biler jeg også. Gamle dollarglis og muskelbiler ... Biler skal helst være amerikanske og begynne med "C". Med metallic lakk. Og ei pen og lettkledd jente på rulleskøyter som fronter det hele ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ah, men hva med å være panserbabe?Eller var det for kaldt til å være lettkledd rundt bilene? var skitkaldt! Scnell: biler forurenser så og si ingenting i forhold til tungindustri og fly. Klag på dem, ikke på oss som har en sunn hobby Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Bah. Da får jeg bare fortsette å drømme da Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 mmm jeg vil ha en folkevognbuss. En dag skal jeg få meg det. Har tilogmed en liten lekefolkevognbuss på skrivebordet så jeg alltid skal huske på drømmen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ha ha, tøft ^^ Akkurat som jeg har en 1967 Chevrolet Corvette Stingray 427 på skrivebordet, metallic rød med beige interiør. Min ultimate drøm. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg vil ha en septum, anti-eyebrows og en vertical bridge, jeg. Og muligens et sett med kinnpiercinger. Pluss en haug med tattiser. :> Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 JAAA, vant 1990.kroner på oddsen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hva er anti-eyebrows? Halp!Et sett med piercinger under øyet. n_nOrker ikke rote etter bilde, google er vennen din. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Grattis, samebror =D tnx^^ Føler meg rik:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg