Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig, etter to måneder, har jeg endelig fått internett i leiligheten. Nå har jeg alt jeg trenger for å trives maksimalt her. Det har tatt lang tid og vært anstrengende, men det var jo også en nyttig erfaring å ringe og diskutere med Vodafones vanskelige kundeservice på tysk, samt å lete etter Schlusspunkt Linientechnik i byggets mørke kjeller sammen med en tekniker.

Home is where your internet connection is.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

True, true.

Vi har fått tredemølle, så endelig har jeg det jeg trenger for å forberede meg på vinteren. Problemet er at rommet det satans tunge beistet står i, er mitt gamle gutterom, med skrånende tak, så selv om den står hvor taket er høyest, stanger jeg likevel hodet i taket når jeg bruker den. Hva skjer først? Kommer jeg meg i form, eller får jeg hjernerystelse?

Lenke til kommentar

Å løpe med bøyd rygg, såkalt "crouch-run" er en av øvelsene de bruker i det franske militæret. Det så jeg på en dokumentar. Prøv det, Smurf!

Kunne ha sverget på at jeg skrev et svar her.

Oh well. Når jeg først løper, løper jeg med bøyd rygg uansett, men fastlegen min har sagt at jeg bør unngå å løpe, fordi han tviler på at føttene mine tåler vekta (så tung er jeg da ikke, men 110 kg er tydeligvis for mye). Så jeg går fort, switcher til småjogging til jeg får vondt i anklene, og switcher tilbake til å gå fort, til jeg sprenger meg og segner om. Smurf møter motstand = smurf går på til alt svartner. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...