Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg freaker ut uansett, jeg takler ikke at det vibrerer i tennene, uansett om jeg har bedøvelse eller ikke. Måtte sette 2 eller 3 sprøyter for noen år siden da jeg var hos tannlegen sist. Klarte ikke ligge stille da de begynte å borre siden jeg taklet ikke vibrasjonene det ga. Fikk bare frysninger og musklene spant seg. Måtte bare ligge og pine meg selv til de var ferdig. Helt jævlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurdert beroligende?

e: Faen så mett man skulle bli av en halvliter Hansa pilsner og to glass vann, samt en pizza med halvstekte cherrytomater, parmaskinke, parmesan, pesto og mozzarella. Og en banansplitt med jordbær og sitronmelisse til dessert.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg vet nå ikke det. Det hjelper meg kraftig å poppe to sobril før jeg går inn til tannlegen. Hvis jeg ikke tar det, skjelver jeg som et aspeløv, er angstfylt og spent til tusen. Sobrilen hjelper meg å slappe av når jeg er der inne.

Gå til fastlegen din og fortell hvordan du har det, og så skal du se at du ikke får noen godsaker.

Lenke til kommentar

Vurdert beroligende?

e: Faen så mett man skulle bli av en halvliter Hansa pilsner og to glass vann, samt en pizza med halvstekte cherrytomater, parmaskinke, parmesan, pesto og mozzarella. Og en banansplitt med jordbær og sitronmelisse til dessert.

Det var jammen merkelig. Dette er altfor lite til å bli mett av :D

Lenke til kommentar

Skylder på all maten og kakene fra i går. Slutty brownies fyller meg opp som faen, og jeg åt bare ett stykke. Var fortsatt mett da jeg sto opp klokka tre i ettermiddag. :p

e: a5OCbh6l.jpg?1

Greit, den ser kanskje litt tørr ut, men det er den ikke. Fortsatt myk og herlig, og veldig, veldig mettende.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg freaker ut uansett, jeg takler ikke at det vibrerer i tennene, uansett om jeg har bedøvelse eller ikke. Måtte sette 2 eller 3 sprøyter for noen år siden da jeg var hos tannlegen sist. Klarte ikke ligge stille da de begynte å borre siden jeg taklet ikke vibrasjonene det ga. Fikk bare frysninger og musklene spant seg. Måtte bare ligge og pine meg selv til de var ferdig. Helt jævlig.

Pingle.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

er menn sånn jentene og sier de ikke er sur på meg når de egentlig er det???? sånn:

"er du sint på meg?"

"nei(( :realmad:))"

"sikker?"

"ja"

tar han en girly vri og leker usur eller er han faktisk ikke sur??? :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

hii ..i know ..you not believe me..but i want long relatıonship..i am lonely..i need love..i need talk..I've always dreamed of a woman like you..i found you here....i want you my virtual love...i told you..i want long relatıonship..i need you..give me a chance plss....i help you..you need Money??every month i send Money..every month i send max 1400-1600 euro...regular basıs..we talk detailest in Skype..my Skype adress...--------------..add me or you send Skype adress...plssss:((you Skype adress??İ AM VERY SERİOUS..İ NEED YOU:((PLSS://ANSWER ME:((

vet ikke hva jeg skal svare engang lol

Lenke til kommentar

hii ..i know ..you not believe me..but i want long relatıonship..i am lonely..i need love..i need talk..I've always dreamed of a woman like you..i found you here....i want you my virtual love...i told you..i want long relatıonship..i need you..give me a chance plss....i help you..you need Money??every month i send Money..every month i send max 1400-1600 euro...regular basıs..we talk detailest in Skype..my Skype adress...--------------..add me or you send Skype adress...plssss:((you Skype adress??İ AM VERY SERİOUS..İ NEED YOU:((PLSS://ANSWER ME:((

Wooooooooow

Jeg tror du skal holde adressen din hemmelig, sikkert hyggelig kar og starte med, men sjalusien og sprøheten i han vil ta over etter 6 måneder det garanterer jeg.

Lenke til kommentar

Wooooooooow

Jeg tror du skal holde adressen din hemmelig, sikkert hyggelig kar og starte med, men sjalusien og sprøheten i han vil ta over etter 6 måneder det garanterer jeg.

Lurer på hvorfor han tar utgangspunkt i at du vil ha penger... Hadde følt meg prostituert... Med masse lommepenger

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...