Datasmurf Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg kjører scooter, og stortrives. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 du skal ikke søke på stillingen hos tek da Datasmurf? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Seigmen comeback neste år. Yay or nay? Herregud, de suger så mye. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Jeg kjører scooter, og stortrives. Over 400hk her, og under 25, gal forsikring. Men det er verdt det. edit: Orginalt, altså. Endret 22. oktober 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 du skal ikke søke på stillingen hos tek da Datasmurf? Hadde kanskje vært noe, om jeg hadde vært journalist eller hatt journalistiske tendenser, men ikke har jeg "teft for nyheter" og ikke liker jeg "å jobbe tett på kilder og teknologibransjen". Feiler vel i grunn på disse to punktene også: Brenner for ny teknologi og IT, er samfunnsengasjert og har bred allmennkunnskap Har god oversikt over utviklingen innen IT Har falt litt av lasset ila. de siste årene, blitt mer interessert i gaming enn IT. Dessuten er jeg fortsatt en intens fanboy på visse ting innen teknologi og IT, så jeg hadde ikke klart å holde meg objektiv hvis jeg ble satt til å skrive om det og det eller konkurrentene. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jatta, jatta. Snart jul. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jeg kjører kun taxi. Vurderer privatsjåfør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 FIKK 6Er PÅ FRAMFØRINGEN KALL MEG TØS DA KALL LE AV MEG NÅR JEG SIER JEG SKAL BLI NOE BRA LE AV MEG NÅR KEG SIER JEG KAN BLI HVA JEG VIL DA HÆ HÆ NEI TTØR IKKE SI NOE TROR IKKE DET DU Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Med eller uten klær på? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Er en av mentorene fan av webcam showet ditt? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Bring thate hate on im the best and i know it Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Skjer med at det er bot/spambruker som la meg til som venn a? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Det tok sin tid, men endelig kom elektrikeren. Nå er det lys overalt. I skapene, i taket, på veggen osv. Eneste som mangler nå, er lys under trappa, men det er ikke så viktig. Og kontakter overalt også. Forstår ikke helt greia med kontakter i taket, men om ikke annet, vil det bli enklere når / om vi skaffer oss prosjektor. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Det tok sin tid, men endelig kom elektrikeren. Nå er det lys overalt. I skapene, i taket, på veggen osv. Eneste som mangler nå, er lys under trappa, men det er ikke så viktig. Og kontakter overalt også. Forstår ikke helt greia med kontakter i taket, men om ikke annet, vil det bli enklere når / om vi skaffer oss prosjektor. Hva med lys under senga ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jeg kjører kun taxi. Vurderer privatsjåfør. Privatsjåfør OG livvakt i ett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Unyttig for min del. Det er madrasser hele veien ned til bunnen av ramma. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Prinsessa og erten, Sjur? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Har falt litt av lasset ila. de siste årene, blitt mer interessert i gaming enn IT. Dessuten er jeg fortsatt en intens fanboy på visse ting innen teknologi og IT, så jeg hadde ikke klart å holde meg objektiv hvis jeg ble satt til å skrive om det og det eller konkurrentene. Du kan jo begynne å streame 8-12 timer om dagen på twitch samtidig som du snakker piss og spiller hearthstone, dota 2 eller LoL. Er jo folk som lever på det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Ja, men 99% av alle på twitch tjener ikke ei krone. Du må ha i snitt 400 viewers over tid for å få muligheten til å tjene penger på subscribers og ads. Det er noe du må søke om, og twitch vurderer etter hvor mange views du har i snitt førstDu får ikkeno cash av at 5-6 i DNFK sitter og chatter og ser på. Akkurat som at alle som er på YouTube ikke tjener like mye som pewdiepie Endret 23. oktober 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg