Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg tror han mener kopplammet sitt Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 For en gangs skyld fant jeg faktisk en kurant skjorte (langermet sådan) på salg. Kosta meg kun snaue 100 spenn. Jeg må se å lage mat snart...i dag har jeg kun spist et stykke ostekake og paprika fylt med ost. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 ja, eg gløymde ut at dykk byherrar kallar kopplomm for kopplam. Eg gjekk tur med Snurre (som lammet mitt heiter) i byggjefeltet, så dreit han, og eg plukka det ikkje opp for eg er motstandar av å plukkje opp driten til dyr for eg meiner det er naturleg med drit. Så var det ein gamal mann som vart forbana og byrje og løpe etter oss og brøle, hahahaha fy faen så eg lo!! det var så morosamt Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 HAHA! Hørte på nyhetene at det var noen pirater som hadde tatt et cruise-skip.. så for meg et sånn gammeldags stort pirat-skip, men det var det ikke. jeg ble skuffet. :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg har kopplam etter slekta på Nedrebø, ikke etter noe bymål. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 ja, eg gløymde ut at dykk byherrar kallar kopplomm for kopplam. Eg gjekk tur med Snurre (som lammet mitt heiter) i byggjefeltet, så dreit han, og eg plukka det ikkje opp for eg er motstandar av å plukkje opp driten til dyr for eg meiner det er naturleg med drit. Så var det ein gamal mann som vart forbana og byrje og løpe etter oss og brøle, hahahaha fy faen så eg lo!! det var så morosamt Går du tur med lammet ditt ? WTF ? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 ja, eg gløymde ut at dykk byherrar kallar kopplomm for kopplam. Eg gjekk tur med Snurre (som lammet mitt heiter) i byggjefeltet, så dreit han, og eg plukka det ikkje opp for eg er motstandar av å plukkje opp driten til dyr for eg meiner det er naturleg med drit. Så var det ein gamal mann som vart forbana og byrje og løpe etter oss og brøle, hahahaha fy faen så eg lo!! det var så morosamt Går du tur med lammet ditt ? WTF ? ja?? det er KOPPlamm!!!!! Det er normalt. Eg vert så forbanna når folk skal påstå at sauer er dumme dei er faen like kloke som hundar! Eg vil faktisk påstå at hundar og lamm er smartare enn menneskjer, nberre dei ikkje vil vise det til menneskjer (men mine dyr viser det til meg) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Schjellin, det er helt normalt. Dog, hadde vært kulere med geitekilling enn et kopplam Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Schjellin, det er helt normalt.Dog, hadde vært kulere med geitekilling enn et kopplam Folk blir bare merkeligere og merkeligere. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) ja, eg gløymde ut at dykk byherrar kallar kopplomm for kopplam. Eg gjekk tur med Snurre (som lammet mitt heiter) i byggjefeltet, så dreit han, og eg plukka det ikkje opp for eg er motstandar av å plukkje opp driten til dyr for eg meiner det er naturleg med drit. Så var det ein gamal mann som vart forbana og byrje og løpe etter oss og brøle, hahahaha fy faen så eg lo!! det var så morosamt Går du tur med lammet ditt ? WTF ? ja?? det er KOPPlamm!!!!! Det er normalt. Eg vert så forbanna når folk skal påstå at sauer er dumme dei er faen like kloke som hundar! Eg vil faktisk påstå at hundar og lamm er smartare enn menneskjer, nberre dei ikkje vil vise det til menneskjer (men mine dyr viser det til meg) på disse kanter kaller vi slike mennesker som deg troll. Du bør også gå til sinne-beherskelse, siden du blir sint for den minste ting. Endret 5. april 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Mens her kaller vi det søtt ^^ Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Kexxy eg er faen ikkje sint! men eg vert forbanna nor folk naklagar meg for å vere sint heile tio, når eg IKKJe er det! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Eg vert så forbanna når folk skal påstå at sauer er dumme dei er faen like kloke som hundar! Eg vil faktisk påstå at hundar og lamm er smartare enn menneskjer, nberre dei ikkje vil vise det til menneskjer (men mine dyr viser det til meg) Der ble jeg med en gang litt mer glad i deg. Sauer er smarte dyr, sånn er det bare. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg har vært på biltreff på rudskogen idag Noen som vil se bilder av biler som kjører ut eller? Det var mer bilbergning enn kjøring. Sånn går det når 160 rånebiler er meldt på banen :!: Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 ja, eg gløymde ut at dykk byherrar kallar kopplomm for kopplam. Eg gjekk tur med Snurre (som lammet mitt heiter) i byggjefeltet, så dreit han, og eg plukka det ikkje opp for eg er motstandar av å plukkje opp driten til dyr for eg meiner det er naturleg med drit. Så var det ein gamal mann som vart forbana og byrje og løpe etter oss og brøle, hahahaha fy faen så eg lo!! det var så morosamt Går du tur med lammet ditt ? WTF ? ja?? det er KOPPlamm!!!!! Det er normalt. Eg vert så forbanna når folk skal påstå at sauer er dumme dei er faen like kloke som hundar! Eg vil faktisk påstå at hundar og lamm er smartare enn menneskjer, nberre dei ikkje vil vise det til menneskjer (men mine dyr viser det til meg) på disse kanter kaller vi slike mennesker som deg troll. Du bør også gå til sinne-beherskelse, siden du blir sint for den minste ting. Prosit Lenke til kommentar
.sere Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Eg vert så forbanna når folk skal påstå at sauer er dumme dei er faen like kloke som hundar! Eg vil faktisk påstå at hundar og lamm er smartare enn menneskjer, nberre dei ikkje vil vise det til menneskjer (men mine dyr viser det til meg) Kanskje enkelte mennesker? Jfr. deg Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Kexxy eg er faen ikkje sint! men eg vert forbanna nor folk naklagar meg for å vere sint heile tio, når eg IKKJe er det! Lite tips, ikke bruk smilyen () heletiden. Den utrykker at en er.. vel.. : realmad : Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 mushi: Bah, jeg leste "bilder av meg i miniskjørt" og ble heltent på tanken, men ja jøss. Bilder er bilder ^^ Gief pics Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Kexxy eg er faen ikkje sint! men eg vert forbanna nor folk naklagar meg for å vere sint heile tio, når eg IKKJe er det! Lite tips, ikke bruk smilyen () heletiden. Den utrykker at en er.. vel.. : realmad : Heller ikke bruk for mye av !. + At vist du skriver mye skrive feil for eksempel "JEg ER iKkkjke SInt" Da skriver du fort å da synes jeg det virker som at du er sur.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Sauer er smarte dyr, sånn er det bare. Hmfhaha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg