Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg får smålig lyst til å drepe hun ene TV2-tøsen. Det er sånn ringe-inn-konkurranse-sak. Og hun ene snakker skremmende fort og.. Aaah. Jeg vet ikke hva, men hun er skummel. skal vi sammarbeide? orker ikke bytte kanal, så har på tv2 selv Herregud. Hun er direkte skummel, og jeg orker ikke bytte kanal. Men ja! Det var nok onkel Becca til alle i natt. Og joda, Arinomi var på besøk. EDIT: Finnmark med to n'er. Endret 10. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 w00t! når kom resten av klassen tilbake fra gymmen... endelig noen jeg kan drive til vannvidd Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Såe... Hva sier folk om jeg sier kniv, skauen og blodrødt? =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Såe... Hva sier folk om jeg sier kniv, skauen og blodrødt? =D Jeg sier selvportrett. o_O Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Deeet var skummelt. Jeg tenkte mer på sånn. Vel. Ta noen med seg opp og male fjellet med dem... o_O Edit; Jeg har virkelig tilbragt for mye tid med Eplefe. xD Endret 10. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Deeet var skummelt. Jeg tenkte mer på sånn. Vel. Ta noen med seg opp og male fjellet med dem... o_O Jeg sier fremdeles selvportrett. Bare selvportrett med virkemidler. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg sier fremdeles selvportrett. Bare selvportrett med virkemidler. Jamen, da blir det jo rart. Altså, da får man ikke brukt like mye. Ehm, "maling", som hvis man malte hele fjellveggen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som kan noe om likeretting av vekselstrøm? Sitter på skolen og skjønner ikke en drit Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som kan noe om likeretting av vekselstrøm? Sitter på skolen og skjønner ikke en drit Dra i alt du finner av ledninger, på likt. Er slik det foregår. Mhm. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som kan noe om likeretting av vekselstrøm? Sitter på skolen og skjønner ikke en drit Tja, kan da litt. Kommer ann på hva du skal ha svar på Hva driver du med, og hva skal du gjøre? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Woho, B på PJ-eksamen, er dritfornøyd! Err. liten skrivefeil i fagnavn der, ja Endret 10. januar 2008 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nytt tastatur på jobben Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Fant ut hva jeg skal koble opp nå. Bare en time til friminutt Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da var det verste over, to timer matte. Nå har vi klassens time derretter to timer med film Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da var det verste over, to timer matte. Nå har vi klassens time derretter to timer med film Jeg har film, foto og kåseri i dag. Fantasiskoledag. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har sitte-i-ro-og-gjøre-ingenting-dag. Slå den. Eller, jeg må snakke med læreren nå straks om noe greier, ellers null stress. ^^ Forbanna webprosjekt. Den slags skal gjøres midt på natta, ikke midt på skoledagen, liksom. x) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei, Eplefe. Hvordan har du det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Omg. Verdens heiteste lesbe på date my mom. Faktisk. To av verdens heiteste lesber. Jeg skulle MER enn gjerne lekt med en av dem.. Shit. Hun var pen. Sirslask, sånn ca. bra. Duda? Endret 10. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg overlever, pappa kommer hjem tidlig så jeg får handlet i dag Men jeg må handle klær Jeg liker veldig dårlig å handle klær Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg overlever, pappa kommer hjem tidlig så jeg får handlet i dag Men jeg må handle klær Jeg liker veldig dårlig å handle klær Det går så fint atte. Bare. Stikk på H&M, Cubus og sånne butikker, så finner du 100% sikkert noe du liker. EDIT: Eventuelt tving ham til å la deg handle klær på nettet -> ThinkGeek. Endret 10. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg